Rrrood Geplaatst 17 uur geleden Share Geplaatst 17 uur geleden 1 uur geleden zei MNie: Wel zonde als je iedere wedstrijd een doelpunt tegen krijgt pfff. Seizoen 2 met OGC Nice... Scheelt weer in de cleansheet premies Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 17 uur geleden Share Geplaatst 17 uur geleden 6 uur geleden zei Rrrood: Speelt hij alles? Krijgt hij ook weleens rust? Hoe ziet jouw training eruit & rust? Speelt niet alles maar wel aardig wat. Trainingen doen mijn assiststent manager, kijk daar nooit na Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 17 uur geleden Share Geplaatst 17 uur geleden 24 minuten geleden zei Rrrood: Scheelt weer in de cleansheet premies Maar dan mis je wel de boost in het cijfer dat de verdedigers krijgen als je de 0 houdt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JesseNL Geplaatst 16 uur geleden Share Geplaatst 16 uur geleden Huh?! Is dit echt gebeurd? M'n keeper is tijdens de wedstrijd geblesseerd geraakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 16 uur geleden Share Geplaatst 16 uur geleden 2 minuten geleden zei JesseNL: Huh?! Is dit echt gebeurd? M'n keeper is tijdens de wedstrijd geblesseerd geraakt. FM24 is de eerste FM in tijden dat je een keeper op de bank moet hebben 24 minuten geleden zei putdus: Speelt niet alles maar wel aardig wat. Trainingen doen mijn assiststent manager, kijk daar nooit na Het is mogelijk dat hij ze te zwaar traint. Recent zijn in de FM community flink wat dingen getest, waaronder training en minder zwaar trainen is beter voor de ontwikkeling van de spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 16 uur geleden Share Geplaatst 16 uur geleden 12 minuten geleden zei Rrrood: FM24 is de eerste FM in tijden dat je een keeper op de bank moet hebben Het is mogelijk dat hij ze te zwaar traint. Recent zijn in de FM community flink wat dingen getest, waaronder training en minder zwaar trainen is beter voor de ontwikkeling van de spelers. oke dus minder zwaar trainen is beter? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 16 uur geleden Share Geplaatst 16 uur geleden (bewerkt) 10 minuten geleden zei putdus: oke dus minder zwaar trainen is beter? Ja, geldt vooral voor algemene teamtraining (maar waarschijnlijk ook voor individuele training). Daarbij is rust voor spelers belangrijk. Je kan spelers rusten via het trainingsschema door rust in te plannen, maar je kan ook spelers individueel laten rusten. Nu blijkt dus dat ze nog beter uitrusten als je ze én via het trainingsschema laat rusten én daarnaast individueel. Dus na een wedstrijd kan je bijvoorbeeld de hele dag rust in het trainingsschema plannen + spelers individueel rust gunnen voor maximaal effect. edit: hier de tabel 16 uur geleden bewerkt door Rrrood Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 5 uur geleden Share Geplaatst 5 uur geleden Op 20-12-2024 om 11:07 zei Nom de Guerre: Misschien moet je weer eens een estafette meedoen? Dat lijkt me een verrekt goed idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 4 uur geleden Share Geplaatst 4 uur geleden Zweede KNVB incoming... Alsof ik geen belangrijke pot te spelen heb, droeftoeters. Oh ja, en Malmö is de concurrent in de titelstrijd. Evenveel punten; kunnen ze fijn afstand nemen van ons straks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 uur geleden Share Geplaatst 2 uur geleden En nu baal ik nog meer van die verlenging aangezien we er nog uitvliegen ook. Spelers zijn echt doodop en er komen drukke weken aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 1 uur geleden Share Geplaatst 1 uur geleden Ik win deze dan, maar het aantal afgekeurde goals is echt ongekend. Ik denk gemiddeld 2 goals wel. Nu gewoon 5 afgekeurde treffers.. Ik snap de VAR, enz. Maarja, alleen bij mij altijd, nooit bij de tegenstander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 1 uur geleden Share Geplaatst 1 uur geleden 3 uur geleden zei Titan: Zweede KNVB incoming... Alsof ik geen belangrijke pot te spelen heb, droeftoeters. Oh ja, en Malmö is de concurrent in de titelstrijd. Evenveel punten; kunnen ze fijn afstand nemen van ons straks. En hoe is het verlopen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 1 uur geleden Share Geplaatst 1 uur geleden 1 minuut geleden zei Lensherr: En hoe is het verlopen? Net het seizoen afgerond. Gewonnen van Partizan, daarna in de play-off er nipt af tegen Celtic. Wel van Malmö verloren, vrij kansloos zelfs met een vermoeid team. Niet zo'n brede selectie . Gedurende het seizoen kwam Göteborg nog weer opzetten, maar we hielden aardig stand. Kampioenschap was bijna binnen, waarop we verloren van Hammarby (uit) en Elfsborg (thuis). Op de laatste speeldag het karwei af kunnen maken door bij 4-1 te winnen bij Värnamo. Vijf titels op rij it is . Eerste op het hoogste niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 44 minuten geleden Share Geplaatst 44 minuten geleden 22 minuten geleden zei Titan: Net het seizoen afgerond. Gewonnen van Partizan, daarna in de play-off er nipt af tegen Celtic. Wel van Malmö verloren, vrij kansloos zelfs met een vermoeid team. Niet zo'n brede selectie . Gedurende het seizoen kwam Göteborg nog weer opzetten, maar we hielden aardig stand. Kampioenschap was bijna binnen, waarop we verloren van Hammarby (uit) en Elfsborg (thuis). Op de laatste speeldag het karwei af kunnen maken door bij 4-1 te winnen bij Värnamo. Vijf titels op rij it is . Eerste op het hoogste niveau. @Urbeto kijk even weg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten