AntiChrist7 Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november (bewerkt) Giroud topscorer met goals, en ook 7 in de CL. Titel en beker gehaald. Halverwege het seizoen Sesko gehaald omdat Jovic weg wou en het bestuur me 50m gaf. Ik wou giroud nog een jaartje houden als backup en sesko eens als starter doen. En nu wilt ie op pensioen... Mijn hart is gebroken.... Hopelijk verandert ie nog van gedacht EDIT: nee dus 17 november bewerkt door AntiChrist7 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november Kolere wat een tyfus zware loting Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SantiagoMunez Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november 5 uur geleden zei xanderoo: Ontslag is gewoon een feit, omdat je letterlijk geen enkele wedstrijd wint. (2 punten uit 6 wedstrijden), krijg je dit als bericht: Oprecht benieuwd naar jouw FM-beleving. Je zit al in 2090 (!), maar speelt volgens mij altijd LLM in de allerlaagste competities van Engeland. Vermaak je je wel? ;-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november 4 uur geleden zei AntiChrist7: Giroud topscorer met goals, en ook 7 in de CL. Titel en beker gehaald. Halverwege het seizoen Sesko gehaald omdat Jovic weg wou en het bestuur me 50m gaf. Ik wou giroud nog een jaartje houden als backup en sesko eens als starter doen. En nu wilt ie op pensioen... Mijn hart is gebroken.... Hopelijk verandert ie nog van gedacht EDIT: nee dus Wees blij Sesko haalbaar voor je was,bij Ac Milan Leao is natuurlijk geen koekenbakker,en Okafor ook niet.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november (bewerkt) 46 minuten geleden zei SantiagoMunez: Oprecht benieuwd naar jouw FM-beleving. Je zit al in 2090 (!), maar speelt volgens mij altijd LLM in de allerlaagste competities van Engeland. Vermaak je je wel? ;-) Goh, wat kan ik erover zeggen? Ik vermaak me zeker wel.Veel promoveren, tactieken uitproberen, maar nooit betaald voetbal gehaald. Dus als je tussen de lijnen kan lezen, ook veel frustraties. Ik mag dan wel veel spelen (40 dagen speeltijd), ik kan het nog altijd niet. Bij 3 (Engelse) clubs een legende, omdat ze meerdere keren kampioen heb laten spelen, dus ook promoveren. Ik heb ook meerdere uitdagingen van landen achter de kiezen, zoals een Luxemburg, Malta en Kazachstan, maar was nog te hard op zoek naar een deftige tactiek die wel effect heeft. Ik weet ook wel, 2090, ik bak er helemaal niets van, maar bon. Mijn doel is nog altijd proberen (ooit) de hoogste afdeling te halen, liefst de Engelse. Maar dat maakt niet zoveel uit. 17 november bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november (bewerkt) 15 minuten geleden zei Kyrill: Wees blij Sesko haalbaar voor je was,bij Ac Milan Leao is natuurlijk geen koekenbakker,en Okafor ook niet.... Lang leve release clauses he. Heb daarmee ook Guirassy gehaald als backup voor 20. EDIT: eurgh images plakken hier blijft toch een ramp 17 november bewerkt door AntiChrist7 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november Goodbye champ! 300 doelpunten in totaal gescoord! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 18 november Share Geplaatst 18 november Zo. Hier nog steeds attribuutloos aan het spelen en dat bevalt prima. Wel lastig hoor, zeker omdat Harrogate ook de filosofie had om spelers uit lagere divisies te halen. Financieel was er niets mogelijk en toch plaatsten we ons voor de play-offs voor promotie naar de Championship. Eigenlijk ben ik ergens wel blij dat we die niet wonnen Zelf maak ik wel promotie naar de Championship. Ik denk dat ik Harrogate zo ver heb gebracht als dat mogelijk is met deze manier van spelen. Het afgelopen seizoen waren we dan als vijfde geëindigd, maar wel met iets van tachtig tegendoelpunten. Het ging nergens over dus en de verwachting dat ik nóg zo'n seizoen kan draaien is er eigenlijk niet. Zeker niet omdat ook topscorer Matt Smith met pensioen gaat. Dus toen West Brom kwam, wat zojuist degradeerde uit de Premier League, hoefde ik niet lang na te denken. We gaan nog steeds attribuutloos door, maar het vijvertje om uit te vissen is wat groter en m'n hengel is ietwat luxer. Enige handicap hier is dat ze defensief voetbal willen zien, wat ik dan ook maar ga doen hè. Ik ben zeer benieuwd wat er gaat gebeuren. Ter vergelijking: bij Harrogate had ik 235K TB en 4,5M WB. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 18 november Share Geplaatst 18 november 12 uur geleden zei xanderoo: Goh, wat kan ik erover zeggen? Ik vermaak me zeker wel.Veel promoveren, tactieken uitproberen, maar nooit betaald voetbal gehaald. Dus als je tussen de lijnen kan lezen, ook veel frustraties. Ik mag dan wel veel spelen (40 dagen speeltijd), ik kan het nog altijd niet. Bij 3 (Engelse) clubs een legende, omdat ze meerdere keren kampioen heb laten spelen, dus ook promoveren. Ik heb ook meerdere uitdagingen van landen achter de kiezen, zoals een Luxemburg, Malta en Kazachstan, maar was nog te hard op zoek naar een deftige tactiek die wel effect heeft. Ik weet ook wel, 2090, ik bak er helemaal niets van, maar bon. Mijn doel is nog altijd proberen (ooit) de hoogste afdeling te halen, liefst de Engelse. Maar dat maakt niet zoveel uit. Oprecht heel veel respect voor je doorzettingsvermogen! Maar heb je er ooit aan gedacht om hulp te vragen qua tactieken of squad building of iets dergelijks? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 november Share Geplaatst 18 november @bas huijsmans en @neva wat verstaan jullie onder attribuutloos spelen? Attributemasking aan, of komt er meer bij kijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 18 november Share Geplaatst 18 november 14 minuten geleden zei Kyrill: @bas huijsmans en @neva wat verstaan jullie onder attribuutloos spelen? Attributemasking aan, of komt er meer bij kijken? Attribute masking heb ik altijd aan. Het betreft nu een attribuutloze skin, waardoor je dus naar spelers op zoek moet op basis van de statistieken. Je hebt (helaas) nog wel bepaalde indicatoren die je kunt zien, maar een spelersprofiel ziet er zo uit: Waarbij het bovenste deel dus gedurende het seizoen gevuld wordt (zit nu in de zomerstop). Dan krijg je zoiets: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 november Share Geplaatst 18 november 2 minuten geleden zei neva: Attribute masking heb ik altijd aan. Het betreft nu een attribuutloze skin, waardoor je dus naar spelers op zoek moet op basis van de statistieken. Je hebt (helaas) nog wel bepaalde indicatoren die je kunt zien, maar een spelersprofiel ziet er zo uit: Waarbij het bovenste deel dus gedurende het seizoen gevuld wordt (zit nu in de zomerstop). Dan krijg je zoiets: Gaaf man,ik zag het al eerder langskomen zulke plaatjes. Ziet er goed uit. Veel plezier en succes ermee ❤️💪💯 Dankjewel voor je uitleg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 18 november Share Geplaatst 18 november (bewerkt) Bon, nog 3 punten van de 15 halen, en ik kan rustig verder doen aan mijn doelstelling. Ik moest 12 punten halen uit 15, dus 4 van de 5 wedstrijden winnen. Laatste match gaat de beslissing geven.. Edit: zelfs met 2 penalty's cadeau lukt het niet om te winnen. Ontslagen dus. 18 november bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 18 november Share Geplaatst 18 november (bewerkt) 2 uur geleden zei Glenn08: Oprecht heel veel respect voor je doorzettingsvermogen! Maar heb je er ooit aan gedacht om hulp te vragen qua tactieken of squad building of iets dergelijks? Vaak, maar dat hielp niet echt tot nog toe. (Denk ik) Het is ook wel frustrerend om te zien dat het bij quasi iedereen wel lukt, en bij mij dan weer niet.. Op YT en dergelijke vind je veel rommel, en hier heb ik wel hulp gehad, maar op de één of andere manier werkt dat ook niet. Hulp is welkom hoor, maar ik kan dat spel gewoon niet. 18 november bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 18 november Share Geplaatst 18 november Een basis elftal met alleen maar Zweedse spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 18 november Share Geplaatst 18 november 3 uur geleden zei neva: Attribute masking heb ik altijd aan. Het betreft nu een attribuutloze skin, waardoor je dus naar spelers op zoek moet op basis van de statistieken. Je hebt (helaas) nog wel bepaalde indicatoren die je kunt zien, maar een spelersprofiel ziet er zo uit: Waarbij het bovenste deel dus gedurende het seizoen gevuld wordt (zit nu in de zomerstop). Dan krijg je zoiets: Is het niet lastig, dat bij de start van het nieuwe seizoen alle statistieken grotendeels verloren gaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 18 november Share Geplaatst 18 november 9 minuten geleden zei Steels: Is het niet lastig, dat bij de start van het nieuwe seizoen alle statistieken grotendeels verloren gaan? Ja, in eerste instantie dacht ik dat ook. Maar met CTRL+A en CTRL+P maak je een heel makkelijk overzicht om in Excel te plakken. Als je dat doet aan het begin van juni kan je elke keer alles terugvinden. Dat doe ik van mijn eigen tram en van mijn scouting pool. Excel zoekt toch ook fijner dan de ingame filters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 18 november Share Geplaatst 18 november Dat je je derde doelman per ongeluk centraal achterin opstelt en daar pas na 75 minuten achter komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 18 november Share Geplaatst 18 november 6 uur geleden zei Kyrill: @bas huijsmans en @neva wat verstaan jullie onder attribuutloos spelen? Attributemasking aan, of komt er meer bij kijken? Heb je de podcast niet geluisterd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 18 november Share Geplaatst 18 november Onze Europese campagne ging dit seizoen maar moeizaam van start. Na een sterk voorbije seizoen hadden we flink doorgeselecteerd. Verjongd en misschien ook teveel. De gemiddelde leeftijd was 22. Dat bleek tegen de kleppers in Europa een beetje teveel van het goede. Dan hadden we met Antonio Nusa en Lukaku toch beetje ervaring erbij gehaald en dat loonde. Naarmate we het einde van het seizoen bereiken stijgt ons niveau en geraken we aardig op toerental. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SantiagoMunez Geplaatst 18 november Share Geplaatst 18 november 20 uur geleden zei xanderoo: Goh, wat kan ik erover zeggen? Ik vermaak me zeker wel.Veel promoveren, tactieken uitproberen, maar nooit betaald voetbal gehaald. Dus als je tussen de lijnen kan lezen, ook veel frustraties. Ik mag dan wel veel spelen (40 dagen speeltijd), ik kan het nog altijd niet. Bij 3 (Engelse) clubs een legende, omdat ze meerdere keren kampioen heb laten spelen, dus ook promoveren. Ik heb ook meerdere uitdagingen van landen achter de kiezen, zoals een Luxemburg, Malta en Kazachstan, maar was nog te hard op zoek naar een deftige tactiek die wel effect heeft. Ik weet ook wel, 2090, ik bak er helemaal niets van, maar bon. Mijn doel is nog altijd proberen (ooit) de hoogste afdeling te halen, liefst de Engelse. Maar dat maakt niet zoveel uit. Vooropgesteld: ik bedoelde het niet als kritiek, maar ik las inderdaad je frustratie tussen de regels door. Voor zoveel doorzettingsvermogen kan ik alleen maar respect hebben ;-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 18 november Share Geplaatst 18 november (bewerkt) 1 minuut geleden zei SantiagoMunez: Vooropgesteld: ik bedoelde het niet als kritiek, maar ik las inderdaad je frustratie tussen de regels door. Voor zoveel doorzettingsvermogen kan ik alleen maar respect hebben ;-) Ik weet dat je het niet als kritiek bedoelde, maar inderdaad, soms laat ik mijn frustraties de vrije loop hier op FM café. Tot ergernis van jullie. Het moet toch ooit eens lukken, denk ik dan. 18 november bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SantiagoMunez Geplaatst 18 november Share Geplaatst 18 november 9 minuten geleden zei xanderoo: Ik weet dat je het niet als kritiek bedoelde, maar inderdaad, soms laat ik mijn frustraties de vrije loop hier op FM café. Tot ergernis van jullie. Het moet toch ooit eens lukken, denk ik dan. Misschien je tactiek, dynamiek of algemene opvattingen over je selectie eens delen, zodat iemand je misschien over dat ene punt kan helpen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 18 november Share Geplaatst 18 november 2 minuten geleden zei SantiagoMunez: Misschien je tactiek, dynamiek of algemene opvattingen over je selectie eens delen, zodat iemand je misschien over dat ene punt kan helpen! Hierop posten, of een topic starten erover? En wat bedoel je precies met algemene opvattingen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten