Kyrill Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober 2 minuten geleden zei sennid: Kampioen van de tweede divisie en de beker gewonnen in mijn eerste seizoen + Europese play-offs mag ik spelen Je gaat als een Torpedo!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober Groep voor de beker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober 2 uur geleden zei ElPrincipito: Vraag mannen aan jullie. Wordt een jeugdspeler veel beter als hij geen jeugdcontract heeft maar een voltijdscontract of maakt dat niet uit? Maakt geen verschil voor de ontwikkeling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober Sven van Beek zou jaloers zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober FC Kopenhagen heeft hier toch al een Europese finale bereikt. Nu wij nog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober 5 minuten geleden zei Lensherr: FC Kopenhagen heeft hier toch al een Europese finale bereikt. Nu wij nog Gave clubkeuze. Ik heb veel plezier gehad aan Brondby vorige editie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober Kom maar door, ben benieuwd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober 2 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Gave clubkeuze. Ik heb veel plezier gehad aan Brondby vorige editie. Jou save was ook de grootste reden om ze te nemen en omdat ze Bundgaard hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober 5 minuten geleden zei Lensherr: Jou save was ook de grootste reden om ze te nemen en omdat ze Bundgaard hebben Oh nice Zit je er al vanaf day 1 of ben je halverwege je save naar ze toe gegaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober Vanaf day 1. Wel met een update. Dus jongens als Stijn Spierings zaten in de selectie. Gelijk ook mijn beste speler in het eerste seizoen. Nu zit hij bij Toulouse en zijn we een volledig Scandinavisch team geworden. Schwartau heb ik ook terug gehaald. En Kasper Schmeichel heeft zijn loopbaan hier beëindigd. Voor de rest van leuke namen zijn Odgaard, Evjen, Melberg, Gustav Isaksen, Lauritsen, Maehle, Strand Larsen, Sommige zijn er nog, anderen zijn weer weg. Volgend seizoen komt Hojbjerg nog eventjes terug. Daarnaast verhuren we heel wat talenten aan Deense clubs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober De kop van een bericht waar ik al een tijdje op wachtte: Superb Dick, son Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober Zit 'ff niet mee in Portugal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober Nee, dat is wel een erg zwaar parcours. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober 2 uur geleden zei Thierryvane: Zit 'ff niet mee in Portugal. Gewoon allemaal afmaken, joenge! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober We zijn goed begonnen aan mijn eerste WK voor clubs. Naast Chivas en Auckland City zitten we bij Al Ahli in de poule maar we zijn eigenlijk nu al door Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Ik zie mogelijk heden om 3e te worden over 3 seizoenen De komende seizoenen delen we de punten door 5 in plaats van 7 en hebben we 2 clubs (hopelijk) in de Conference League, dat is een enorm voordeel voor ons Nu moeten we toeslaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Door alle screens van @Thierryvane en het opnieuw willen testen van mijn geknutselde tactiek heeft mij doen besluiten om ook nog een keer in Portugal te starten. De keuze is gevallen op Gil Vicente waar Rene O Branco (Rene Le Blanc in het Portugees jaja) mag laten zien uit wat voor hout hij is gesneden. Bij het open klikken van het 'Transfers' kopje zag ik meteen één ding die gelijk uitgevoerd moest worden: het verkopen van de verkoopclausule van Samuel Lino. 7,25 miljoen kon er netto bijgeschreven worden waardoor we ons nog even hebben kunnen roeren op de transfermarkt. Rafael Luis hoop ik definitief ooit over te kunnen nemen, Gustavo Sa en Shpendi ben ik heeeeeel blij mee Ik was met Casa Pia een beetje in de war want ik dacht dat zij altijd wat Japanners onder contract hadden maar bij binnenkomst zag ik Fujimoto en besefte ik me dat het Gil Vicente was. Ik heb Japan dus ook ingeladen en Taiyo Koga is daar het resultaat van. Spoiler Dan gaan we over naar de wedstrijden. Voor de niet zo actieve en/of oplettende lezer hebben we bij Caen een geweldige save lopen waar we uiteindelijk op een soort fantasy opstelling zijn geëindigd. 4-1-1-3-1 als je het letterlijk neemt maar zie het als een soort 4-2-3-1 met twee CAM's en een AMR. De eerste wedstrijden waren nog wat stroefjes, Thierry werd meteen op zijn plek gezet voordat we drie loodzware wedstrijden op rij kregen. Benfica, Braga en Sporting. We gingen steeds beter spelen en alles viel op z'n plek in eigen huis tegen Sporting. Shpendi Dat deze Albanese spits daarna zijn vorm te pakken had bleek wel in de beste wedstrijd tot nu toe tegen Famalicao. Spoiler En zo sluiten we dit blok af op een vierde plaats. Zes punten achter het ongenaakbare Benfica en op gelijke hoogte met FC Porto. Thierry's cluppie hijgt me in de nek maar we laten ons niet gek maken he. We hebben overigens de meeste goals gemaakt (samen met Braga) en krijgen er niet eens zo gek veel tegen. Verder hopen we natuurlijk dat Vitoria deze lijn doorzet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober 9 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Door alle screens van @Thierryvane en het opnieuw willen testen van mijn geknutselde tactiek heeft mij doen besluiten om ook nog een keer in Portugal te starten. De keuze is gevallen op Gil Vicente waar Rene O Branco (Rene Le Blanc in het Portugees jaja) mag laten zien uit wat voor hout hij is gesneden. Bij het open klikken van het 'Transfers' kopje zag ik meteen één ding die gelijk uitgevoerd moest worden: het verkopen van de verkoopclausule van Samuel Lino. 7,25 miljoen kon er netto bijgeschreven worden waardoor we ons nog even hebben kunnen roeren op de transfermarkt. Rafael Luis hoop ik definitief ooit over te kunnen nemen, Gustavo Sa en Shpendi ben ik heeeeeel blij mee Ik was met Casa Pia een beetje in de war want ik dacht dat zij altijd wat Japanners onder contract hadden maar bij binnenkomst zag ik Fujimoto en besefte ik me dat het Gil Vicente was. Ik heb Japan dus ook ingeladen en Taiyo Koga is daar het resultaat van. Inhoud verbergen Dan gaan we over naar de wedstrijden. Voor de niet zo actieve en/of oplettende lezer hebben we bij Caen een geweldige save lopen waar we uiteindelijk op een soort fantasy opstelling zijn geëindigd. 4-1-1-3-1 als je het letterlijk neemt maar zie het als een soort 4-2-3-1 met twee CAM's en een AMR. De eerste wedstrijden waren nog wat stroefjes, Thierry werd meteen op zijn plek gezet voordat we drie loodzware wedstrijden op rij kregen. Benfica, Braga en Sporting. We gingen steeds beter spelen en alles viel op z'n plek in eigen huis tegen Sporting. Shpendi Dat deze Albanese spits daarna zijn vorm te pakken had bleek wel in de beste wedstrijd tot nu toe tegen Famalicao. Inhoud verbergen En zo sluiten we dit blok af op een vierde plaats. Zes punten achter het ongenaakbare Benfica en op gelijke hoogte met FC Porto. Thierry's cluppie hijgt me in de nek maar we laten ons niet gek maken he. We hebben overigens de meeste goals gemaakt (samen met Braga) en krijgen er niet eens zo gek veel tegen. Verder hopen we natuurlijk dat Vitoria deze lijn doorzet. Scout vooral even Masato Sasaki en Kota Tawaratsumida. #JapaneseWonderkids Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober 17 uur geleden zei De Raam: Kom maar door, ben benieuwd! Hell yeah! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober 7 minuten geleden zei De Raam: Hell yeah! Lekker man Je grootste talent is denk ik die spits of die winger? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Ik doe hier in Sint Petersburg ook, wat ik thuis doe. Ben nieuwe Save met Bvb begonnen. Mijn vader wil al jarenlang ik vrijwel niks download op zijn pc,ben al dankbaar überhaupt mag spelen, enige gedownload heb is spel zelf.Heb Alberto Moreno voor 9 miljoen dollar en Nikola Milenkovic voor 20 miljoen dollar van Fiorentina gekocht. Ik wou Lucas Gourna Dourth en Sekou Keita halen, was geen geld meer. Geprobeerd Sule te verkopen maar niemand hapte toe. Alleen maar loan boden,is Bayern geworden en ze nemen 90% van zijn salaris van 11 miljoen dollar per jaar over. Ga niemand meer halen nu hebben we iig salaris ruimte over, voor mogelijk nieuwe contracten. Ik liet 17 jarige Paris Brunner in de eerste ronde beker invallen en hij scoorde gelijk twee keer. Besloot ik hem basis doen in competitie opening tegen 1 FC Koln in de rust eraf voor Malen, hij pakte een prima 6.8 Uit bij Bochum scoorde Malen prachtige goal uit een lob maar speelde we helaas maar 1-1. Bayern München begon met maar 0-0 bij Bremen en erna 6-0 winst op 10 man van Augsburg. Ergo,na 2 duels spelen heeft geen enkel team 6/6 en veel net als ons 4/6. Moukoko zijn loan naar Inter Miami mislukte , gaat niet meer uitgeleend worden. En Marius Wolf wijkt elke contract voorstel van andere clubs af, mooi kut. Is wat het is hij heeft een opt icoontje. Verder zit er echt veel talent in dit team en heb ik 34 spelers ingeschreven van de 99. Ik ga dit seizoen vaker talenten als Paris Brunner kansen geven, maar Adeyemi,Haller en Malen zijn natuurlijk wèl heel goed. Gaat wèl lukken er liggen 6 man in lappen mand. En Bynoe-Gittens is al 11 maanden afwezig en moet nog 4-5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober EUROPA LEAGUE HERE WE CUM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Belangrijke en goede zege op Freiburg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober (bewerkt) Om je kapot te schamen joh Het loopt aanvallend echt voor geen meter dit seizoen EDIT: Wat is dit joh?? Waarom zijn we ineens zo slecht 2 oktober bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 2 oktober Share Geplaatst 2 oktober Te lang niet gespeeld. Je had de indruk dat het allemaal vanzelf zou gaan en dat valt vies tegen. Terug naar de tekentafel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten