Thierryvane Geplaatst 11 september Share Geplaatst 11 september 9 uur geleden zei Lensherr: Jullie missen allemaal één man en hij zal de beste Portugese voetballer in jullie save worden als je hem weet te strikken. @Fantasy @Thierryvane @bas huijsmans Probeerde ik ook begin seizoen 1 te huren maar ging naar Boavista uit mijn hoofd. Vanavond beginnen aan seizoen 2. Hopelijk valt er wat te shoppen bij o.a. Benfica. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 11 september Share Geplaatst 11 september Gekkigheid wel bij Tottenham. seizoen 2043/44 en ze hebben grote problemen. Onderaan in League one Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 september Share Geplaatst 11 september @Willem, spring er maar in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 september Share Geplaatst 11 september "Tottenham get battered everywhere they goooooooooooooooooooooooooooo!" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jesseth0344 Geplaatst 11 september Share Geplaatst 11 september Goedemiddag allemaal, een vraagje. Ik heb FM lang niet gespeeld en kan nu mijn selectiebreedte even niet meer vinden? Wie kan me helpen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 11 september Share Geplaatst 11 september Ik! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jesseth0344 Geplaatst 11 september Share Geplaatst 11 september Zojuist zei Arezo: Ik! Vertel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 11 september Share Geplaatst 11 september 23 minuten geleden zei Jesseth0344: Vertel https://manutd.nl/hulpgids-planner/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 11 september Share Geplaatst 11 september 43 minuten geleden zei bas huijsmans: https://manutd.nl/hulpgids-planner/ Teamwork makes the dream work. There is no i in team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 11 september Share Geplaatst 11 september 4 minuten geleden zei Arezo: Teamwork makes the dream work. There is no i in team. Als jesseth op jou moest wachten dan had die volgende week nog geen antwoord gehad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 11 september Share Geplaatst 11 september Dat is ook waar. Echt een site staffer ben je al. Eerst lekker jaartje mee op mijn bagagedrager en nu doe je het helemaal zelf. Trots is eigenlijk een te mager woord voor mijn gevoelens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 11 september Share Geplaatst 11 september Eind 2057 krijg ik het voor elkaar om elke continentale clubprijs minimaal één keer te winnen. Nu nog twee kleine continentale landenprijzen in Azië, maar die landen wisselen amper van trainer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 11 september Auteur Share Geplaatst 11 september Mehhhh, dit is hele harde kak zeg. Allememachies. Benfica de lachende derde Maar goed, direct maar even de belangrijke spelers delen. Een tour langs de selectie van Santa Clara anno mei 2028 dus. @Thierryvane Op de goal hebben we Jacob Widell Zetterström. Alleen voor die naam al zou ik 'm halen, maar hij kan nog een aardig balletje vangen ook. Kostte ons aan het begin van dit seizoen 2 miljoen, wat ik met liefde betaalde aan Djurgården. Spoiler Achterin maakten Gonçalo Esteves, Paulo Eduardo, Sepp van den Berg en Paulo Henrique de meeste minuten. Esteves kwam al in 2026 over van Sporting CP, waar zijn doorbraak uitbleef. Kostte ons toen slechts 300.000 eurootjes. In de as Paulo Eduardo, die al sinds het eerste seizoen bij ons is, en Sepp van den Berg. De Nederlander brak nooit door bij Liverpool en vertrok in 2025 gratis naar Olympiakos. Ook daar wist hij geen indruk te maken, waardoor hij plots clubloos was aan het begin van dit seizoen. Daar maakte ik gretig gebruik van. En dan op links dus Paulo Henrique. Ook hij is al vanaf dag één bij ons en is een speler uit de eigen jeugdopleiding. Een eervolle vermelding verder voor Youri Baas en Pedro Pacheco in de achterhoede, waarbij ook Lucas Soares niet mag worden vergeten. Spoiler Esteves Eduardo v/d Berg Henrique Baas, Pacheco & Soares Op het middenveld spelen we met twee man in de as en drie man als aanvallende middenvelders daarvoor. Als (verdedigende) middenvelder stonden veelal Tomás Händel en Pedro Ferreira opgesteld. En daar kwam in de winterstop natuurlijk Dinis Telehovschi bij, die net als Zan Jevsenak behoorlijk wat minuten maakte. Spoiler Händel Ferreira Telehovschi Jevsenak De voorste drie middenvelders rouleerden enorm. Maar wat wil je ook als je kan kiezen tussen Filip Stevanovic, Rony Lopes, Omari Hutchinson, Doni, William Hurtado, Fodé Fofana, Henrique Pereira en Aaron Asante Ik stel ze dan ook gewoon allemaal aan jullie voor. Spoiler Stefanovic Lopes Hutchinson Doni Hurtado Fofana Pereira Asante In de punt van de aanval was het overduidelijk. Want ondanks dat er meerdere spelers als spits uit de voeten kunnen, is het toch echt Emir Dervisevic (hallo @Bolderbast als -ic-lover) die met afstand de eerste keuze is daar. Hoe die ooit voor maar een ton is overgekomen uit de krochten van het Spaanse voetbal is me nog steeds een raadsel, maar ik ben maar wat blij dat zijn zaakwaarnemer aan kwam kloppen destijds Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 11 september Share Geplaatst 11 september Toch mooi om altijd die enkele Nederlanders te zien in een buitenlandse club bij Nederlandse FM-spelers . Ik ga me onpopulair maken bij mijn landgenoten, maar het is ook altijd wel aantrekkelijker dan een Belgische voetballer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 11 september Share Geplaatst 11 september 12 minuten geleden zei Fantasy: Mehhhh, dit is hele harde kak zeg. Allememachies. Benfica de lachende derde Maar goed, direct maar even de belangrijke spelers delen. Een tour langs de selectie van Santa Clara anno mei 2028 dus. @Thierryvane Op de goal hebben we Jacob Widell Zetterström. Alleen voor die naam al zou ik 'm halen, maar hij kan nog een aardig balletje vangen ook. Kostte ons aan het begin van dit seizoen 2 miljoen, wat ik met liefde betaalde aan Djurgården. Toon verborgen inhoud Achterin maakten Gonçalo Esteves, Paulo Eduardo, Sepp van den Berg en Paulo Henrique de meeste minuten. Esteves kwam al in 2026 over van Sporting CP, waar zijn doorbraak uitbleef. Kostte ons toen slechts 300.000 eurootjes. In de as Paulo Eduardo, die al sinds het eerste seizoen bij ons is, en Sepp van den Berg. De Nederlander brak nooit door bij Liverpool en vertrok in 2025 gratis naar Olympiakos. Ook daar wist hij geen indruk te maken, waardoor hij plots clubloos was aan het begin van dit seizoen. Daar maakte ik gretig gebruik van. En dan op links dus Paulo Henrique. Ook hij is al vanaf dag één bij ons en is een speler uit de eigen jeugdopleiding. Een eervolle vermelding verder voor Youri Baas en Pedro Pacheco in de achterhoede, waarbij ook Lucas Soares niet mag worden vergeten. Toon verborgen inhoud Esteves Eduardo v/d Berg Henrique Baas, Pacheco & Soares Op het middenveld spelen we met twee man in de as en drie man als aanvallende middenvelders daarvoor. Als (verdedigende) middenvelder stonden veelal Tomás Händel en Pedro Ferreira opgesteld. En daar kwam in de winterstop natuurlijk Dinis Telehovschi bij, die net als Zan Jevsenak behoorlijk wat minuten maakte. Toon verborgen inhoud Händel Ferreira Telehovschi Jevsenak De voorste drie middenvelders rouleerden enorm. Maar wat wil je ook als je kan kiezen tussen Filip Stevanovic, Rony Lopes, Omari Hutchinson, Doni, William Hurtado, Fodé Fofana, Henrique Pereira en Aaron Asante Ik stel ze dan ook gewoon allemaal aan jullie voor. Toon verborgen inhoud Stefanovic Lopes Hutchinson Doni Hurtado Fofana Pereira Asante In de punt van de aanval was het overduidelijk. Want ondanks dat er meerdere spelers als spits uit de voeten kunnen, is het toch echt Emir Dervisevic (hallo @Bolderbast als -ic-lover) die met afstand de eerste keuze is daar. Hoe die ooit voor maar een ton is overgekomen uit de krochten van het Spaanse voetbal is me nog steeds een raadsel, maar ik ben maar wat blij dat zijn zaakwaarnemer aan kwam kloppen destijds Toon verborgen inhoud Veel te weinig Portugezen, man! In 2032/2033 deed ik het met deze mannen. Misschien zit hier nog wel wat voor jullie tussen @Fantasy @Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jesseth0344 Geplaatst 11 september Share Geplaatst 11 september 6 uur geleden zei bas huijsmans: https://manutd.nl/hulpgids-planner/ Top, ik ga ernaar kijken. Thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 september Share Geplaatst 12 september 10 uur geleden zei Fantasy: Mehhhh, dit is hele harde kak zeg. Allememachies. Benfica de lachende derde Maar goed, direct maar even de belangrijke spelers delen. Een tour langs de selectie van Santa Clara anno mei 2028 dus. @Thierryvane Op de goal hebben we Jacob Widell Zetterström. Alleen voor die naam al zou ik 'm halen, maar hij kan nog een aardig balletje vangen ook. Kostte ons aan het begin van dit seizoen 2 miljoen, wat ik met liefde betaalde aan Djurgården. Inhoud verbergen Achterin maakten Gonçalo Esteves, Paulo Eduardo, Sepp van den Berg en Paulo Henrique de meeste minuten. Esteves kwam al in 2026 over van Sporting CP, waar zijn doorbraak uitbleef. Kostte ons toen slechts 300.000 eurootjes. In de as Paulo Eduardo, die al sinds het eerste seizoen bij ons is, en Sepp van den Berg. De Nederlander brak nooit door bij Liverpool en vertrok in 2025 gratis naar Olympiakos. Ook daar wist hij geen indruk te maken, waardoor hij plots clubloos was aan het begin van dit seizoen. Daar maakte ik gretig gebruik van. En dan op links dus Paulo Henrique. Ook hij is al vanaf dag één bij ons en is een speler uit de eigen jeugdopleiding. Een eervolle vermelding verder voor Youri Baas en Pedro Pacheco in de achterhoede, waarbij ook Lucas Soares niet mag worden vergeten. Inhoud verbergen Esteves Eduardo v/d Berg Henrique Baas, Pacheco & Soares Op het middenveld spelen we met twee man in de as en drie man als aanvallende middenvelders daarvoor. Als (verdedigende) middenvelder stonden veelal Tomás Händel en Pedro Ferreira opgesteld. En daar kwam in de winterstop natuurlijk Dinis Telehovschi bij, die net als Zan Jevsenak behoorlijk wat minuten maakte. Inhoud verbergen Händel Ferreira Telehovschi Jevsenak De voorste drie middenvelders rouleerden enorm. Maar wat wil je ook als je kan kiezen tussen Filip Stevanovic, Rony Lopes, Omari Hutchinson, Doni, William Hurtado, Fodé Fofana, Henrique Pereira en Aaron Asante Ik stel ze dan ook gewoon allemaal aan jullie voor. Inhoud verbergen Stefanovic Lopes Hutchinson Doni Hurtado Fofana Pereira Asante In de punt van de aanval was het overduidelijk. Want ondanks dat er meerdere spelers als spits uit de voeten kunnen, is het toch echt Emir Dervisevic (hallo @Bolderbast als -ic-lover) die met afstand de eerste keuze is daar. Hoe die ooit voor maar een ton is overgekomen uit de krochten van het Spaanse voetbal is me nog steeds een raadsel, maar ik ben maar wat blij dat zijn zaakwaarnemer aan kwam kloppen destijds Inhoud verbergen Ik ben vooral benieuwd naar de man uit Peru met de prachtige naam Pierre Hinostroza. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 12 september Share Geplaatst 12 september 21 uur geleden zei Arezo: Gekkigheid wel bij Tottenham. seizoen 2043/44 en ze hebben grote problemen. Onderaan in League one Hebben ze in al die tijd al een prijs gepakt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 12 september Share Geplaatst 12 september 28 minuten geleden zei Steels: Hebben ze in al die tijd al een prijs gepakt? Geen titels. Wel een CL, EL, 3 Caraboacupjes 3 FA cups en conference leauge en zo'n Europa/ Zuid Amerika challenge gedoedingbeker. Onrealistisch spel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 12 september Share Geplaatst 12 september 35 minuten geleden zei Steels: Hebben ze in al die tijd al een prijs gepakt? Een oprechte vraag/tip. Zou het voor jou niet helpen als je de save van Paul krijgt en dan op dit moment in het spel het roer overneemt bij Tottenham? Midden in het seizoen zodat je direct wedstrijden kan spelen en je eerder geneigd bent om het seizoen af te maken. Daarna kom je dan in de zomerperiode waarin je al in de save zit en je dan alle details uit kan gaan werken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 12 september Auteur Share Geplaatst 12 september 59 minuten geleden zei Thierryvane: Ik ben vooral benieuwd naar de man uit Peru met de prachtige naam Pierre Hinostroza. Onze beste Pierre kwam in 2026 voor helemaal niks over van Atlético Chalaco uit Peru. Werd toen direct verhuurd aan Comerciantes daar en is pas sinds de winterstop van 27/28 onderdeel van de selectie. Mocht onze Spaans Bosnische vriend vertrekken - wat ongetwijfeld tzt gaat gebeuren als 'ie zo doorgaat - dan staat Hinostroza al klaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 september Share Geplaatst 12 september 3 minuten geleden zei Fantasy: Onze beste Pierre kwam in 2026 voor helemaal niks over van Atlético Chalaco uit Peru. Werd toen direct verhuurd aan Comerciantes daar en is pas sinds de winterstop van 27/28 onderdeel van de selectie. Mocht onze Spaans Bosnische vriend vertrekken - wat ongetwijfeld tzt gaat gebeuren als 'ie zo doorgaat - dan staat Hinostroza al klaar De spitsjes moeten nog wel 'ff trainen op afwerken hoor... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 12 september Share Geplaatst 12 september Páez Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 12 september Share Geplaatst 12 september 1 uur geleden zei bas huijsmans: Een oprechte vraag/tip. Zou het voor jou niet helpen als je de save van Paul krijgt en dan op dit moment in het spel het roer overneemt bij Tottenham? Midden in het seizoen zodat je direct wedstrijden kan spelen en je eerder geneigd bent om het seizoen af te maken. Daarna kom je dan in de zomerperiode waarin je al in de save zit en je dan alle details uit kan gaan werken Goeie vraag/tip, maar het zou voor mij persoonlijk niet werken, nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 12 september Share Geplaatst 12 september 17 minuten geleden zei Steels: Goeie vraag/tip, maar het zou voor mij persoonlijk niet werken, nee. Denk dat voor jou dan het achtergrondverhaal niet klopt. Jij gaat toch altijd graag uit van een bestaand profiel met een verhaal dat past bij de club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten