MNie Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli Zojuist zei Steels: Wat voor tactiek hanteer je? Best een beetje aanvallend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli 8 minuten geleden zei MNie: Best een beetje aanvallend Zo speel je vast niet in de Champions League of wel? 😅 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli 14 minuten geleden zei Mordurette: Zo speel je vast niet in de Champions League of wel? 😅 Uhhhhh... kwam er best een eind mee hahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli 2 minuten geleden zei MNie: Uhhhhh... kwam er best een eind mee hahaha Met welk team speel je mee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli 33 minutes ago, MNie said: En na seizoen 3 zijn de cijfers nog beter Heb je Jevon Simons al bij de selectie gehaald? Die werd bij mij misschien we de beste speler van allemaal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli 3 minuten geleden zei bas huijsmans: Met welk team speel je mee? Ik speel met PSV.. heb net mijn selectie in het show je team topic gepost. 3 minuten geleden zei Rob1981: Heb je Jevon Simons al bij de selectie gehaald? Die werd bij mij misschien we de beste speler van allemaal! Had niet het idee dat hij een enorm hoog niveau zou gaan halen en de concurrentie voor hem is groot. Heb hem voor een minimaal bedrag verkocht aan Juventus dit seizoen maar wel met 50% doorverkoopclausule Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli Zeg dat je een building a nation doet zonder te zeggen dat je een building a nation doet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fikario Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli Vraagje, wat is de makkelijkste manier om de foto's van spelers te photoshoppen/creeren? Ik ben nu in mijn vierde seizoen met Leverkusen en wil graag mijn nieuwe spelers (zoals Serhou Guirassy) in een shirtje van Leverkusen hebben. Ik heb momenteel de DF11 facepack. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 4 juli Share Geplaatst 4 juli (bewerkt) Hopsakee op naar het hoogste niveau! Dit is mede mogelijk gemaakt door de man in vorm: 4 juli bewerkt door bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 5 juli Share Geplaatst 5 juli (bewerkt) Ik ga minstens 7 basisspelers kwijtraken deze zomer 5 juli bewerkt door Rrrood Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 5 juli Share Geplaatst 5 juli Nog niet eens heel hoge bedragen @Rrrood Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 5 juli Share Geplaatst 5 juli (bewerkt) 4 minuten geleden zei rich ruzzian: Nog niet eens heel hoge bedragen @Rrrood Behalve Leonardo en Bijlow, hebben ze allemaal minstens 20% clausules. Ik vind persoonlijk alleen Bardghji laag, maar die mag oprotten. Bijlow heeft nog contract van 1 jaar, Leonardo ook. 5 juli bewerkt door Rrrood Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 5 juli Share Geplaatst 5 juli 3 minuten geleden zei Rrrood: Behalve Leonardo en Bijlow, hebben ze allemaal minstens 20% clausules. Ik vind persoonlijk alleen Bardghji laag, maar die mag oprotten. Bijlow heeft nog contract van 1 jaar, Leonardo ook. Dan valt het allemaal nog wel mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 5 juli Share Geplaatst 5 juli Nice, Pukki wil op zijn 36e nog een half jaartje in Finland komen spelen . Kom maar hoor, ouwe sleurhut! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 5 juli Share Geplaatst 5 juli (bewerkt) Italïe is next. Deze club naar de Serie A brengen en kampioen worden 5 juli bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 juli Share Geplaatst 5 juli @Thierryvane; Was je op zoek naar een nieuwe keeper? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 5 juli Share Geplaatst 5 juli Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 5 juli Share Geplaatst 5 juli Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 5 juli Share Geplaatst 5 juli Van PSV naar Sporting CP overgestapt in seizoen 4. Ryan Gravenberch voor €33.000.000 overgenomen van Liverpool en met dezelfde tactiek als bij PSV gestart in Portugal. Ryan als CM aanvallend opgesteld met onderstaande resultaat. Halverwege het seizoen staan we er goed voor maar moeten wij een verrassende koploper boven ons laten... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Vitoria Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Kijken of ik uit me FM dipje kan komen door gewoon weer met Ajax te beginnen. Waarom Henderson daar staat weet ik niet, maar die speelt nog bij ons Verder niet echt aankopen gedaan, weet niet wie ik leuk ga vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli 20 uur geleden zei Titan: Nice, Pukki wil op zijn 36e nog een half jaartje in Finland komen spelen . Kom maar hoor, ouwe sleurhut! En toen kwam de carrière van Pukki ten einde. 24 wedstrijden nog voor ons, twintig goaltjes, waaronder eentje in zijn laatste profwedstrijd: Op zoek naar een andere oude goaltjesdief. Guidetti, Pukki.. Who's next? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 6 juli Auteur Share Geplaatst 6 juli 7 minuten geleden zei Titan: En toen kwam de carrière van Pukki ten einde. 24 wedstrijden nog voor ons, twintig goaltjes, waaronder eentje in zijn laatste profwedstrijd: Op zoek naar een andere oude goaltjesdief. Guidetti, Pukki.. Who's next? Ääritalo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli 2 minuten geleden zei Fantasy: Ääritalo! Het is FM24, gekkie . Insigne komt zijn carrière afsluiten bij HJK! Ik wilde Thomas Müller eerst halen, maar die wilde nog 300k in de maand vangen voor zes maanden voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Genkie_06 Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Iemand tips om aangenomen te worden bij een nieuwe club? In mijn ultimate FM challenge save zit ik vast in seizoen 2029-2030... Geen enkele club biedt me een kans, ondanks dat ik al tal van prijzen heb gewonnen. Kan het dat mijn reputatie te hoog is voor kleinere clubs? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten