Titan Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april Mijn spektakellinksbuiten van de Faeröer Eilanden wilde niet bijtekenen en ondertekende een contract bij Dinamo Moskou, waar hij het tienvoudige gaat verdienen. Gefeliciteerd jongen, laat nog wat moois zien in de komende wedstrijd. De eerstvolgende wedstrijd . Veel plezier ermee, Dinamo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april Mooooooooooo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april 39 minuten geleden zei Thierryvane: Mooooooooooo Ik zie een hele enge naam bij Austria Wien spelen die naar jou toe moet. Zelfde als Kim van NEK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april De CL is in Odense geland. Makkelijkste wedstrijd als opener. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april Balen dit, zij waren beter maar zo lopen we kans mis om in te lopen op VVV, de nummer 3. Gat blijft nu 4 punten ipv 2. In Den Haag waren wij beter en verdiende wij de winst, nu verdiende ADO de winst, maar had natuurlijk niet gehoeven, als de penalty erin was gegaan. 2x gelijkspel tegen ADO, kan ik meeleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april 27 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Ik zie een hele enge naam bij Austria Wien spelen die naar jou toe moet. Zelfde als Kim van NEK. Ey is dat een faceinthegame naam ofzo? Heb het idee dat ik die deze FM en in de vorige FM ook al heb gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april Dit is gewoon ronduit zuur, 75-80% van de wedstrijd, was de xG aan onze kant die van Roda hoger, dan die van Groningen. Hun 2-0 kwam ook voor mij totaal onverwachts en uit het niets. Met zo miniem verschil had ik gelijkspel eerlijker gevonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april Met zo'n naam had die natuurlijk eigenlijk naar ADO gemoeten maar ik zie het wel zitten in deze jongen. Kostte me 110k en maakt al flinke stappen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april Wel meer balbezit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april 19 minuten geleden zei neva: Wel meer balbezit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 5 april Share Geplaatst 5 april Throwback Friday Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 april Share Geplaatst 6 april Fijn weekend!! Tot dinsdag!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dennussie Geplaatst 6 april Share Geplaatst 6 april Denken jullie dat je je game weer mee kan nemen naar FM25 ? Ondanks dat FM25 helemaal op de schop gaat ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 april Share Geplaatst 6 april (bewerkt) Heh??? We hadden nog 30 miljoen TB over voor aankomend seizoen, financiele situatie is ook in orde. Krijg nu het startbudget: -5,25 miljoen. Maakt het wel uitdagend. EDIT: Ik krijg ook steeds onderstaand bericht, heel vervelend. 6 april bewerkt door ReneLeBlanc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 6 april Share Geplaatst 6 april 7 uur geleden zei Dennussie: Denken jullie dat je je game weer mee kan nemen naar FM25 ? Ondanks dat FM25 helemaal op de schop gaat ? Ik meen gelezen te hebben dat dit inderdaad zal kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 april Share Geplaatst 6 april Kende deze hele gozer niet maar wat een steal voor 13 miljoen. Opvolger van de zojuist vertrokken Cvetkovic naar Feyenoord voor 36 millie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 april Share Geplaatst 6 april 1 uur geleden zei Thierryvane: Kende deze hele gozer niet maar wat een steal voor 13 miljoen. Opvolger van de zojuist vertrokken Cvetkovic naar Feyenoord voor 36 millie. Wat nou ‘kende deze hele gozer niet’? Deze heb ik naar je gestuurd maar ik ben wel blij dat je m gehaald hebt. #OneLobi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 april Share Geplaatst 6 april @Thierryvane Cano??? Who is Cano? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 april Share Geplaatst 6 april 3 uur geleden zei ReneLeBlanc: Heh??? We hadden nog 30 miljoen TB over voor aankomend seizoen, financiele situatie is ook in orde. Krijg nu het startbudget: -5,25 miljoen. Maakt het wel uitdagend. EDIT: Ik krijg ook steeds onderstaand bericht, heel vervelend. Ik weet hoe het komt, ik moet mijn eigen transfergeld 'verdienen' jezus wat een gezeik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april 13 uur geleden zei ReneLeBlanc: Ik weet hoe het komt, ik moet mijn eigen transfergeld 'verdienen' jezus wat een gezeik Heel goed, ze willen jou even uitdagen. Anders allemaal te makkelijk he voor die volkszangers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Gaat er dan toch nu echt een einde komen aan onze haat/liefde relatie.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Payback is a bitch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april EPBal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten