Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Mijn spektakellinksbuiten van de Faeröer Eilanden wilde niet bijtekenen en ondertekende een contract bij Dinamo Moskou, waar hij het tienvoudige gaat verdienen. Gefeliciteerd jongen, laat nog wat moois zien in de komende wedstrijd.

De eerstvolgende wedstrijd :D. Veel plezier ermee, Dinamo.

image.thumb.png.71845776166b8f9b84f0b008f264e6e4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Balen dit, zij waren beter maar zo lopen we kans mis om in te lopen op VVV, de nummer 3. Gat blijft nu 4 punten ipv 2.

In Den Haag waren wij beter en verdiende wij de winst, nu verdiende ADO de winst, maar had natuurlijk niet gehoeven, als de penalty erin was gegaan. 2x gelijkspel tegen ADO, kan ik meeleven.

Roda-ADO 1-1.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Ik zie een hele enge naam bij Austria Wien spelen die naar jou toe moet. Zelfde als Kim van  NEK.  

Ey is dat een faceinthegame naam ofzo? Heb het idee dat ik die deze FM en in de vorige FM ook al heb gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is gewoon ronduit zuur, 75-80% van de wedstrijd, was de xG aan onze kant die van Roda hoger, dan die van Groningen. Hun 2-0 kwam ook voor mij totaal onverwachts en uit het niets. Met zo miniem verschil  had ik gelijkspel eerlijker gevonden.

Groningen-Roda 2-1.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heh??? We hadden nog 30 miljoen TB over voor aankomend seizoen, financiele situatie is ook in orde. Krijg nu het startbudget: -5,25 miljoen. :D Maakt het wel uitdagend. ;c 

image.thumb.png.bd1610ed18dbe0e60ea8436a7e65e7e0.png

EDIT: Ik krijg ook steeds onderstaand bericht, heel vervelend.

image.thumb.png.4d36c212b1aed864e7a0167b0b237f67.png

bewerkt door ReneLeBlanc
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thierryvane:

Kende deze hele gozer niet maar wat een steal voor 13 miljoen. Opvolger van de zojuist vertrokken Cvetkovic naar Feyenoord voor 36 millie. :D

Schermafbeelding2024-04-06172832.thumb.png.1cb2225b439694871c18a872cd1d05a4.png

Wat nou ‘kende deze hele gozer niet’? Deze heb ik naar je gestuurd maar ik ben wel blij dat je m gehaald hebt. #OneLobi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Heh??? We hadden nog 30 miljoen TB over voor aankomend seizoen, financiele situatie is ook in orde. Krijg nu het startbudget: -5,25 miljoen. :D Maakt het wel uitdagend. ;c 

image.thumb.png.bd1610ed18dbe0e60ea8436a7e65e7e0.png

EDIT: Ik krijg ook steeds onderstaand bericht, heel vervelend.

image.thumb.png.4d36c212b1aed864e7a0167b0b237f67.png

image.thumb.png.aa11c6eebbd0c6e4d2b7d52627559124.png

Ik weet hoe het komt, ik moet mijn eigen transfergeld 'verdienen' jezus wat een gezeik ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites