Urbeto Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 19 minuten geleden zei Fantasy: Ja, zwengel nog een keer harder ook. Potjandrie. Ik bewaar deze voor FM25 wel. Mogen jullie in de tussentijd een alter ego bedenken voor de manager. Magnus Karlsson moet een mooie opvolger krijgen natuurlijk. Valgeir Diðriksson! Thuis wonnen we eerder dit seizoen met 9-0 van promovendus en tevens hekkensluiter Helsingborgs. Wij staan nog altijd met een mooie voorsprong bovenaan, dus wanneer de uitwedstrijd dan daar is verwacht je niets minder dan een ruime overwinning. Niets is minder waar. Winst is winst, maar wat moet je er nodeloos diep voor gaan.. Het is tekenend dat dit de eerste ploeg is die drie keer tegen ons weet te scoren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MR-Badger Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Geweldig dit 1 dag later: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 3 april Auteur Share Geplaatst 3 april 7 uur geleden zei Urbeto: Valgeir Diðriksson! Thuis wonnen we eerder dit seizoen met 9-0 van promovendus en tevens hekkensluiter Helsingborgs. Wij staan nog altijd met een mooie voorsprong bovenaan, dus wanneer de uitwedstrijd dan daar is verwacht je niets minder dan een ruime overwinning. Niets is minder waar. Winst is winst, maar wat moet je er nodeloos diep voor gaan.. Het is tekenend dat dit de eerste ploeg is die drie keer tegen ons weet te scoren Valgeir, I like Daar gaan we op voortborduren. Spannend potje wel, niet goed voor je hart dat soort wedstrijden hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april @bas huijsmans even klein testje gedaan met het later inladen van Brazilie en Argentinie. Eerste twee resultaten zijn meteen raak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 2 minuten geleden zei ReneLeBlanc: @bas huijsmans even klein testje gedaan met het later inladen van Brazilie en Argentinie. Eerste twee resultaten zijn meteen raak. Hoe ziet de geschiedenis er dan precies uit van die jongens wanneer ze "ingeladen" zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 4 minuten geleden zei Thierryvane: Hoe ziet de geschiedenis er dan precies uit van die jongens wanneer ze "ingeladen" zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 38 minuten geleden zei ReneLeBlanc: @bas huijsmans even klein testje gedaan met het later inladen van Brazilie en Argentinie. Eerste twee resultaten zijn meteen raak. De tandjes. Vooral die Martins natuurlijk. Zijn waarde van 17 miljoen is een afkoopsom? Na het seizoen Brazilie en Argentinie weer verwijderen en Colombia en Chili aanzetten. Daarna eens even in Mexico kijken om vervolgens in Europa weer het een en ander aan te zetten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 16 minuten geleden zei bas huijsmans: De tandjes. Vooral die Martins natuurlijk. Zijn waarde van 17 miljoen is een afkoopsom? Na het seizoen Brazilie en Argentinie weer verwijderen en Colombia en Chili aanzetten. Daarna eens even in Mexico kijken om vervolgens in Europa weer het een en ander aan te zetten? Ik ga het allemaal proberen. Die 17 miljoen is idd een clausule. Stuurde net nog twee spitsen naar @Thierryvane maar dat is echt niet normaal hoor. Een reus van 2 meter die ook zoiets moet kosten. Maar gauw naar andere club als Brondby om ze ook daadwerkelijk te kunnen halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 12 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Ik ga het allemaal proberen. Die 17 miljoen is idd een clausule. Stuurde net nog twee spitsen naar @Thierryvane maar dat is echt niet normaal hoor. Een reus van 2 meter die ook zoiets moet kosten. Maar gauw naar andere club als Brondby om ze ook daadwerkelijk te kunnen halen Hahah of juist Brondby zo op bouwen dat ze uiteindelijk naar Brondby willen komen. Elke Deense club verdient een Braziliaan van 2 meter in de spits! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 12 uur geleden zei ReneLeBlanc: Pfoe, dat is het jongere broertje van Sebastiano toch? Bij mij was het Sebastiano die de Serie A redelijk aan gort schoot, heb die Pio zelf nooit gehad. Die is afgelopen zomer vertrokken voor 35 miljoen naar Real Sociedad. Deze Pio is gewoon een Lucca versie. Kan koppen, kan springen. Echt een toptalent. Ook pas 21/22 nu ingame. In seizoen 2 opgehaald voor 1 miljoen + 40% doorverkoop. Goed beleid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 15 minuten geleden zei bas huijsmans: Hahah of juist Brondby zo op bouwen dat ze uiteindelijk naar Brondby willen komen. Elke Deense club verdient een Braziliaan van 2 meter in de spits! Kijk deze reus, deze kan jij ook wel waarderen @Dansmeister Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: Kijk deze reus, deze kan jij ook wel waarderen @Dansmeister Schiet er 50 in als diepe spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 1 uur geleden zei Thierryvane: Hoe ziet de geschiedenis er dan precies uit van die jongens wanneer ze "ingeladen" zijn? die krijgen pas een geschiedenis vanaf het moment dat de competitie ingeladen is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 19 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Kijk deze reus, deze kan jij ook wel waarderen @Dansmeister Gian the Giant. Ik dacht heel even dat links bovenin Ama stond in het groen van amateurcontract maar na wat beter analyseren zag ik dat het Ana was. Je moet even CL halen, dan is die wel te betalen. Dit gaat dat bedrag wel waard zijn. Heeft elke Braziliaan een afkoopsom van 17 miljoen ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Heee, dit is tactiek 2. Wat origineel en leuk! Lukt een 8 ook? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 16 minuten geleden zei bas huijsmans: Gian the Giant. Ik dacht heel even dat links bovenin Ama stond in het groen van amateurcontract maar na wat beter analyseren zag ik dat het Ana was. Je moet even CL halen, dan is die wel te betalen. Dit gaat dat bedrag wel waard zijn. Heeft elke Braziliaan een afkoopsom van 17 miljoen ofzo? Hij is al te betalen hoor, want ik heb het geld en ik speel CL. Sta in de play-off ronde dus ook de groepsfase heb ik overleefd maar qua reputatie loopt Denemarken gewoon mijlenver achter op de rest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Debuut in het nieuwe stadion. Hopelijk kunnen we hier de prijzen gaan pakken binnen afzienbare tijd. Het zal @Urbeto deugd doen dat een Zweed het eerste doelpunt maakte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 12 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Hij is al te betalen hoor, want ik heb het geld en ik speel CL. Sta in de play-off ronde dus ook de groepsfase heb ik overleefd maar qua reputatie loopt Denemarken gewoon mijlenver achter op de rest. Pff dat die spelers niet onder de grote Rene Le Blanc willen werken. Waar halen ze het gore lef vandaag zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april (bewerkt) @ElPrincipito thnx maatje. Dit is idd 1 van de 2 OG Karelballs taktieken. Alleen hij loopt helaas niet altijd even goed :( Ik speel ook vaak 433 Becksball maar weinig met een CAM. 3 april bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 28 minuten geleden zei bas huijsmans: Pff dat die spelers niet onder de grote Rene Le Blanc willen werken. Waar halen ze het gore lef vandaag zeg ******zonen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april De enige 1/100x dat ik kan leven met extreme late gelijkmaker, Telstar waren heer en meester. Als we dit zouden winnen, zou het iig een vorm van assualt zijn... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 25 minuten geleden zei ReneLeBlanc: ******zonen. Ik weet niet of hun moeders allemaal dat ene beroep uitoefenen, maar lief zijn ze niet nee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april https://www.voetbalzone.nl/nieuws/vitesse-bestaat-volgend-seizoen-mogelijk-niet-meer-die-kans-is-best-groot/432968 Volgend jaar nieuwe begin save uit zoeken @Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 19 minuten geleden zei ReneLeBlanc: https://www.voetbalzone.nl/nieuws/vitesse-bestaat-volgend-seizoen-mogelijk-niet-meer-die-kans-is-best-groot/432968 Volgend jaar nieuwe begin save uit zoeken @Thierryvane PEC Zwolle here we go! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten