MarcFR Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari 1 uur geleden zei Rrrood: Seizoen 2 is afgerond! De contracten van vijf spelers verlengd en daardoor 4 release clauses verwijderd! De volgende spelers hebben nieuw contract gekregen en tussen haakjes de release clause die weg is: - Roony Bardghji (71m) - Sverry Halseth Nypan (89m) - Valentin Barco 69m) - Adamo Nagalo (19m) - Martin Vitik Voor de transferperiode hoop ik eigenlijk mijn centrale duo, Hanchko (27) en Trauner (33) te verkopen, omdat ik betere spelers heb en wil door ontwikkelen. Verder een diepe buiging voor Babadi zijn debuutseizoen, die Stengs moest gaan vervangen die het 1e seizoen ons naar winst in de Champions League had geschoten Lekker bezig! Benieuwd naar je tactiek! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari Op YouTube kwam ik een database tegen waar alle (ex-)internationals met interlandpensioen zijn gegaan. Als bondscoach spelen met deze database laat je wel een leuk team samenstellen. Godzijdank hadden Verbruggen, Hartman, Frimpong en Reijnders hun eerste interlands pas na de zomer gespeeld. Op rechtsback is de beste keuze van Oranje dus niet eens verloren gegaan, waar Van de Ven en Botman ook wel een uitstekend centraal duo zijn hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Hebben de kolder in hun kop daar in Sittard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari (bewerkt) Spoiler 6 januari bewerkt door Rrrood Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari (bewerkt) *halve finale huidig seizoen Ik denk dat we over 2 jaar die 4e plek weer terug pakken als ik het zo in schat 6 januari bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari (bewerkt) Even een overzichtje gemaakt van de HPP's (High Potential Players) bij Sporting. Groen is eigen jeugd, geel is op jonge leeftijd aangekocht. Nog niet iedereen is klaar voor het eerste maar toch ga ik ze dit seizoen voor de leeuwen gooien, mits we de overige spelers kunnen slijten. Merk dat ik toch moeilijk afscheid kan nemen van sommige spelers dus daar moet ik nog knopen doorhakken. We zijn in ieder geval dicht bij een volledig zelf opgeleid elftal! 6 januari bewerkt door De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Ik heb al meer dan 100 spelers onder contract en er komen er nog een stuk of 20 als ze 18 jaar oud zijn. Ik moet echt sneller door gaan selecteren denk ik... 20 jaar en nog geen zicht op een plek in het eerste in de nabije toekomst en niet verhuurd aan een club uit San Marino en een speler moet maar naar de transferlijst. Misschien blijft het aantal spelers dan nog een beetje overzichtelijk en kan ik de echte talenten wel gewoon de gewenste aandacht geven... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari (bewerkt) Iran Levski heb ik al gehad, alleen Ludogorets, Slavia Sofia en Cherno More op het programma. Zou het dit seizoen dan misschien gaan lukken edit; 6 januari bewerkt door TheRealOne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Nou jongens, kom er maar in. Ik zoek een nieuwe game naast mijn Tottenham game die ik zeker nog de nodige keren ga oppakken. Ik zoek een club die ik helemaal kan opbouwen. Een big brother kan, een gevallen club naar de onderste regionen is ook een optie. Gooooooooooooooooi maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Wel grappig. Je tegenstander die klaagt over de arbitrage, terwijl zij door een penalty gewonnen zijn.. Het was wel een terechte, daar niet van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari 2 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Nou jongens, kom er maar in. Ik zoek een nieuwe game naast mijn Tottenham game die ik zeker nog de nodige keren ga oppakken. Ik zoek een club die ik helemaal kan opbouwen. Een big brother kan, een gevallen club naar de onderste regionen is ook een optie. Gooooooooooooooooi maar. Ik wil jouw wel eens bij Sochaux zien Zijn afgezakt naar het derde niveau van Frankrijk. Geweldige jeugdopleiding en natuurlijk Afrikaanse voormalige koloniën dus je krijgt regelmatig Afrikanen door de opleiding. Tevens is de club één van de oprichters van de Franse voetbalcompetitie dus ze horen gewoon in de Ligue 1 thuis. Verder hebben ze nog nooit internationaal succes behaald en de laatste titel komt uit 1938. Mijn favo FM-clubje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari @ReneLeBlanc @Nom de Guerre Ik heb even een klein experimentje gedaan met de recruitment focuses. Het is nog maar een maandje bezig maar dacht deel het vast even. Ik heb verschillende recruitment focuses aangemaakt voor West Europa (ik dacht namelijk dat dit alleen Portugal en Spanje was als grote landen plus andorra en gibraltar, maar Frankrijk zit er ook bij blijkbaar). om het een en ander te testen. Een is naar Western Europe gestuurd. Eentje naar Spanje, eentje naar Portugal, eentje apart voor alleen de Portugese Eredivisie, eentje apart alleen de Spaanse Eredivisie, en dan dit ook nog voor de 15/17 jarigen in Portugal 15/17 en eentje Spanje 15/17. Elke opdracht heeft huidig niveau op het laagste en potentieel niveau op 3 sterren. Het verschil is dat ik het wedstrijddetailniveau in Spanje op het hoogst heb gezet en dit in Portugal uit heb gelaten. Beide landen zijn de hoogste competitie ingeladen en is alles daaronder op alleen speelbaar gezet. Het is allemaal nog een beetje lastig om conclusies aan te hangen omdat nog niet iedereen evenveel scouting kennis van het land heeft en er nog wat lopende opdrachten van individuele spelers uit stonden. Eerste resultaten meetpunt 3 december 2032: Western Europe: Scout heeft volledige kennis van Spanje, Frankrijk en Portugal 11 recommendations, 3 near matches en 9 In Progress 8 van de 11 recommendations komen uit Spanje, de overige 3 uit Frankrijk, 2 van de 3 near matches zijn uit Spanje en eentje uit Portugal, 5 van de 9 In progress komen uit Spanje, 3 uit Frankrijk en 1 uit Portugal Conclusie: Heeft tijd in alle landen doorgebracht, maar misschien nog meer in Spanje en Frankrijk dan in Portugal. Wellicht is het afhankelijk van het wedstrijddetaillevel Spanje: Scout heeft nog geen kennis van Spanje 0 Recommendations, 0 Near Matches, 15 In Progress De spelers In Progress zijn echt verdeeld over alle niveaus wel die gescout worden. Conclusie: Er worden redelijk wat spelers gescout over meerdere niveaus. Dit terwijl de scout nog geen kennis heeft van het land. Portugal: Scout heeft volledige kennis van Portugal 0 Recommendations, 0 Near Matches, 4 In Progress De In Progress zijn verdeeld over de eerste twee niveaus van Portugal. Conclusie: Er worden duidelijk minder spelers gescout dan in Spanje terwijl de scout al kennis heeft van het land. LaLiga EA Sports: Scout heeft geen kennis van Spanje, maar zie in zijn profiel überhaupt dat die geen scoutingskennis van een land heeft. Bijzonder 0 recommendations, 0 near matches, 3 In Progress Het opmerkelijk is dat er 2 van de 3 In Progress spelers op het tweede niveau van Spanje actief zijn en dat deze teams ook geen bekerwedstrijden tegen een team dat op het eerste niveau speelt heeft gespeeld Conclusie: Scout zonder kennis van het land en vrij matig, nieuwe scout aannemen met kennis van het land. Heeft meer tijd nodig Liga Portugal Bwin: Scout heeft geen kennis van Spanje. Gemiddeld niveau van de scout 0 Recommendations, 0 near matches, 1 In Progress De speler die In Progress is, is wel actief op het hoogste niveau. Conclusie: Scout zonder kennis van het land van gemiddeld niveau. Heeft tijd nodig om kennis op te doen voordat er conclusies gedaan kunnen worden. Nieuwe scout aannemen is nog niet nodig Spanje 15-17: Scout heeft geen kennis van het land. Goede scout met hoge adaptability 0 Recommendations, 0 Near Matches, 7 In Progress Al aardig wat In Progress die er ook best leuk uit zien. Heb er namelijk direct 2 op mijn shortlist gezet haha. 1 van de 7 spelers zit in het eerste elftal, maar de rest nog in de U19's of een B team. B teams zijn actief in de piramide. Conclusie: Scout zonder kennis van het land, maar wel een goede scout. Heeft nog tijd nodig om kennis op te doen, maar gaat denk ik wel wat opleveren. Portugal 15-17: Scout heeft geen kennis van het land. Goede scout met hoge adaptability 0 Recommendations, 0 Near Matches, 3 In Progress Minder In Progress dan in Spanje, maar ook weer enkele leuke spelers. Alle drie de spelers zitten nog in een U19 of U23 team. Ook hier zijn de B teams actief in de piramide. Conclusie: Toch nog iets minder In Progress dan in Spanje, terwijl de scouts hetzelfde zijn. Heeft ook nog tijd nodig om kennis op te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Noah Darvich winterstop seizeon 2 aangetrokken met leverkusen. Maar op zijn plek spelen Witz ( die wel in de belangstelling staat) en Karabec. Dus zit er aan te denken Darvich te verhuren. Zouden jullie dat ook doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari 13 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Nou jongens, kom er maar in. Ik zoek een nieuwe game naast mijn Tottenham game die ik zeker nog de nodige keren ga oppakken. Ik zoek een club die ik helemaal kan opbouwen. Een big brother kan, een gevallen club naar de onderste regionen is ook een optie. Gooooooooooooooooi maar. Pak een club die mee doet aan de Fenix Trophy. Allemaal amateurclubs aan het begin van de game, maar wel allemaal met een bijzonder verhaal. Voor de meesten is wel een extra database nodig, maar het is het waard. Zie mijn game vorig jaar met Brera . In sommige gevallen is het meteen te koppelen aan een Big Brother challenge of een Building a Nation. Door de link met een mooi achtergrond verhaal, het feit dat ze allemaal vrij actief zijn op social media en dat je de club echt helemaal moet opbouwen zorgt voor een schitterende save, gegarandeerd. Teams die dit jaar mee doen: Enfield Town FC (London, England) Prague Raptors FC (Prague, Czech Republic) KSK Beveren (Beveren, Belgium) FC United of Manchester (Manchester, England) FC Oslo (Oslo, Norway) Venus Bucuresti (Bucarest, Romania) Krakow Dragoons FC (Krakow, Poland) BK Skjold (Copenaghen, Denmark) Lewes FC (Lewes, England) Gilla FC (Helsinki, Finland) Vinsky FC (Paris, France) Llantwit Major FC (Llantwit Major, Wales) Teams die vorig jaar mee deden maar dit jaar niet meer: Brera FC (Milan, Italy) Afc DWS (Amsterdam, Netherlands) FK Miljakovac (Belgrade, Serbia) CD Cuenca-Mestallistes 1925 (Valencia, Spain) 16 teams die je van een lager niveau in het land kan opbouwen tot een topclub. In sommige gevallen kom je dan in een topcompetitie uit, maar in de meeste gevallen kan je daarna het land ook nog gaan uitbouwen in een Building a Nation of een Big Brother challenge koppelen aan de save. Heb je gegarandeerd voor vele seizoenen een mooie uitdaging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SpartaPiet Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari 56 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Nou jongens, kom er maar in. Ik zoek een nieuwe game naast mijn Tottenham game die ik zeker nog de nodige keren ga oppakken. Ik zoek een club die ik helemaal kan opbouwen. Een big brother kan, een gevallen club naar de onderste regionen is ook een optie. Gooooooooooooooooi maar. Cove Rangers Castellon Como Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Nou jongens, kom er maar in. Ik zoek een nieuwe game naast mijn Tottenham game die ik zeker nog de nodige keren ga oppakken. Ik zoek een club die ik helemaal kan opbouwen. Een big brother kan, een gevallen club naar de onderste regionen is ook een optie. Gooooooooooooooooi maar. Join the San Marino Build a nation challenge. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Nou jongens, kom er maar in. Ik zoek een nieuwe game naast mijn Tottenham game die ik zeker nog de nodige keren ga oppakken. Ik zoek een club die ik helemaal kan opbouwen. Een big brother kan, een gevallen club naar de onderste regionen is ook een optie. Gooooooooooooooooi maar. Ik doe een combi van big brother, build a nation en klein [land] challenge In Bulgarije (waar ik ook speel) zou je bijvoorbeeld voor CSKA 1948 Sofia kunnen gaan, die bestaan pas sinds 2016. Ik vind de uitdaging die de combinatie brengt wel een hele toffe daarom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari 2 uur geleden zei ReneLeBlanc: Nou jongens, kom er maar in. Ik zoek een nieuwe game naast mijn Tottenham game die ik zeker nog de nodige keren ga oppakken. Ik zoek een club die ik helemaal kan opbouwen. Een big brother kan, een gevallen club naar de onderste regionen is ook een optie. Gooooooooooooooooi maar. Millwall! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari 5 uur geleden zei MisterX: Ik heb al meer dan 100 spelers onder contract en er komen er nog een stuk of 20 als ze 18 jaar oud zijn. Ik moet echt sneller door gaan selecteren denk ik... 20 jaar en nog geen zicht op een plek in het eerste in de nabije toekomst en niet verhuurd aan een club uit San Marino en een speler moet maar naar de transferlijst. Misschien blijft het aantal spelers dan nog een beetje overzichtelijk en kan ik de echte talenten wel gewoon de gewenste aandacht geven... Hoe is het oude slavendrijver Ik heb er maar 54 in totaal (selectie + jeugd). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Wat zouden jullie in dit geval met deze speler doen? Dit is het grootste talent wat er in Bulgarije rond loopt, maar bij Levski komt 'ie niet aan de bak en staat hij stil in z'n ontwikkeling. Met het oog op het nationaal elftal ben ik 'm nu naar mijn club aan het halen. Ik speel met een complete spits (dat is deze jongen niet) en bovendien is m'n huidige spits sowieso beter, dus in de spits komt hij niet aan de bak. Ik denk dat voor een winger z'n afstandschoten en voorzetten aan de lage kant liggen. Ik dacht er zelf aan om 'm om te trainen tot vooruitgeschoven spelmaker, maar dat is misschien nogal zonde van z'n afwerkende kwaliteiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari (bewerkt) 5 minuten geleden zei sennid: Hoe is het oude slavendrijver Ik heb er maar 54 in totaal (selectie + jeugd). Ik heb er op dit moment nog 87. Dit seizoen zijn er 12 nieuwe bij gekomen, maar ondertussen ook al 26 definitief vertrokken. Daardoor zit ik weer onder de 100. Er staat er echter ook nog 15 te wachten totdat ze 28 zijn, voordat ze aan de slag kunnen bij de club... Ik heb er al net wel zo'n 30 ofzo op de transferlijst gezet. Die mogen dus van mij zo vertrekken voor een leuk bod. @TheRealOne uiteindelijk kun je hem nu ook verhuren, zodat hij wel aan spelen toe komt. Wie weet dat hij uiteindelijk je huidige spits weet te verslaan 6 januari bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari 16 minuten geleden zei TheRealOne: Wat zouden jullie in dit geval met deze speler doen? Dit is het grootste talent wat er in Bulgarije rond loopt, maar bij Levski komt 'ie niet aan de bak en staat hij stil in z'n ontwikkeling. Met het oog op het nationaal elftal ben ik 'm nu naar mijn club aan het halen. Ik speel met een complete spits (dat is deze jongen niet) en bovendien is m'n huidige spits sowieso beter, dus in de spits komt hij niet aan de bak. Ik denk dat voor een winger z'n afstandschoten en voorzetten aan de lage kant liggen. Ik dacht er zelf aan om 'm om te trainen tot vooruitgeschoven spelmaker, maar dat is misschien nogal zonde van z'n afwerkende kwaliteiten. Omtrainen tot schaduwspits? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari 1e in de CL groepsfase, dit geeft wel hoop voor prolongatie van de CL titel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari 14 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Omtrainen tot schaduwspits? Ik denk dat het wel een AMC gaat worden. Speel zelf met een AM, maar misschien kan ik daar wat in aanpassen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari 6 minuten geleden zei TheRealOne: Ik denk dat het wel een AMC gaat worden. Speel zelf met een AM, maar misschien kan ik daar wat in aanpassen Ik speelde zelf ook altijd met een AM tot ik een speler vond die ik nergens anders kwijt kon dan Schaduwspits. Werkte als een tiet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten