De Raam Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari 4 minuten geleden zei Nom de Guerre: Een sidegame, waar je gewoon lekker kunt doorraggen bijvoorbeeld Die heb ik met Sporting 4 minuten geleden zei Nom de Guerre: clubhoppen zeg maar. Dit wil ik pas als ik de CL heb gewonnen met een volledig zelf opgeleid elftal. 4 minuten geleden zei Nom de Guerre: Of je gaat voor een aparte speelstijl Ik speel nu in een 4-3-1-2, nog nooit eerder gedaan. Speelstijl is wel nog steeds hetzelfde! 5 minuten geleden zei Nom de Guerre: Misschien buiten je comfortzone gaan in een competitie die je totaal niet kent. Daar heb ik mijn novelle-save voor in Ecuador. 5 minuten geleden zei Nom de Guerre: Indien gewenst kan ik je wel een paar voorzetjes geven. Dat mag natuurlijk altijd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari Al m'n niet-EU spelers van het begin zijn ondertussen zowat genaturaliseerd tot Bulgaar. Een aantal kan ik zelfs oproepen voor het nationaal elftal Tijd om een nieuwe enclave aan niet-EU spelers te importeren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari 26 minuten geleden zei De Raam: Dat mag natuurlijk altijd! Cove Rangers uit Schotland. De Big Brother challenge is goed te doen, want je grote broer is Aberdeen. Daarnaast kun je er ook iets van maken dat je met enkel Britse spelers en Ieren gaat spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari 13 minuten geleden zei Nom de Guerre: Cove Rangers uit Schotland. De Big Brother challenge is goed te doen, want je grote broer is Aberdeen. Daarnaast kun je er ook iets van maken dat je met enkel Britse spelers en Ieren gaat spelen. Da's wel een goede shout! Ik ga eerst mijn Sporting save tot een goed einde brengen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari Heel fijn om te zien dat ze in de kwartfinale staan van de Champions League en de afgelopen seizoenen ook steevast kampioen zijn geworden in Duitsland. Ook mijn voormalig topspits Leguizamon is nog steeds on fire daar, maar goed. Wij zijn wel een flink maatje te groot voor HSV, met pijn in mn hart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari 1 minuut geleden zei De Raam: Da's wel een goede shout! Ik ga eerst mijn Sporting save tot een goed einde brengen I know. Ik ben het zelf ook van plan als ik dat avontuur in Japan tot een goed einde breng. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari 2 minuten geleden zei Nom de Guerre: I know. Ik ben het zelf ook van plan als ik dat avontuur in Japan tot een goed einde breng. Hoe lang heb je daar nog voor nodig, denk je? Zou mooi zijn als we ongeveer tegelijk kunnen starten dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari Vanwaar Cove Rangers @Nom de Guerre? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari 6 minuten geleden zei bas huijsmans: Vanwaar Cove Rangers @Nom de Guerre? Coole naam, afkomstig uit Aberdeen, dus je kunt gelijk op een vrij simpele manier je Big Brother challenge voltooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari Alleen wéér geen centre backs... Voor een beetje context: We zijn 's werelds grootste club We hebben 's werelds beste opleiding We hebben op elke positie wel een topper lopen Dat betekent dat dit een heerlijke intake gaat worden Fresneda is momenteel onze beste speler (elke 4 à 5 sterren speler kan dus minstens zo goed worden): Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari Wens me sterkte, City pakt waarschijnlijk tegen ons de titel in de Premier League. Alles op alles zetten om ze niet ook nog de Champions League te laten pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Mooi doel, denk dat dat de spirit er ook wel lekker in houdt? De wijziging in de wervingfocussen heeft zijn vruchten afgeworpen: Martin Gruber komt na dit seizoen bij ons ballen, eerst maakt hij het seizoen nog af bij Austria Wien. Hoe scout je nu dan? Want enkel op leeftijd, moet je toch nog steeds kennis van de gebieden vergaren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari 9 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Wens me sterkte, City pakt waarschijnlijk tegen ons de titel in de Premier League. Alles op alles zetten om ze niet ook nog de Champions League te laten pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari 7 minuten geleden zei Nom de Guerre: Jouw aanmoediging leverde meteen een mooi scoutrapport op uit Sittard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari 7 minuten geleden zei Steels: Hoe scout je nu dan? Want enkel op leeftijd, moet je toch nog steeds kennis van de gebieden vergaren? Kennis van de gebieden had ik al aanwezig, het werkte simpelweg gewoon niet. Ik heb nu 5 ster zilver huidig, 3 ster goud potentie, 15-15 en dan voortdurend zonder regio. En dat oplopend tot en met 21/22 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari Pfff, wel heel omslachtig en zeer weinig spelers die de selectie halen als je spelers op stage laat komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari Zijn er hier nog meer mensen die ook een nationale ploeg onder hun hoede hebben genomen? Is it me, of is het eenvoudiger geworden om spelers te naturaliseren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari 7 uur geleden zei putdus: iemand future screenshot van Àlex Valle?? iemand? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari 7 minuten geleden zei putdus: iemand? Ik zal eens kijken als de EDM straks klaar is met haar fotoboek maken op mijn laptop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari (bewerkt) 24 minuten geleden zei putdus: iemand? Spoiler 4 januari bewerkt door De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SantiagoMunez Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari 12 uur geleden zei ReneLeBlanc: Heeeeeel vervelend dit want ik heb nu ook bijvoorbeeld 9 bezig in de UK, 0 bijna geschikt, 2 aanbevelingen. Die twee aanbevelingen zijn dan spelers die ik zelf los ben gaan scouten waarvan je gewoon weet dat het topspelers zijn. Nu heb ik het geluk dat ik zelf nog wel wat tijd steek in het afgaan van jeugdteams, maar je mist er gewoon teveel. Spelers waarvan je echt denkt, fuck waarom zijn mijn scouts er niet mee aangekomen. Onderstaand wat voorbeeldjes, Ovidiu overgenomen voor 3,9 miljoen van Universitatae, Goffin overgenomen voor 1,1 miljoen van Zulte Waregem, Dunbar overgenomen voor 23 miljoen van Celtic. Wordt er een beetje gek van want nu ben je bijna verplicht om alle nieuwe regens te gaan scouten. Gavrilla uit Roemenië moet een ‘face in the game’ zijn, want was een geweldige newgen in ‘n save met Venezia op FM23 haha! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari Wat moet ik met zo'n hoog transferbudget? De meeste echt leuke spelers willen toch niet komen... Ik liever liever dit hele bedrag in voor bijvoorbeeld een nieuw stadion... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari 2 uur geleden zei Nom de Guerre: Zijn er hier nog meer mensen die ook een nationale ploeg onder hun hoede hebben genomen? Is it me, of is het eenvoudiger geworden om spelers te naturaliseren? Bedoel je om de spelers te 'overtuigen'? Ik heb inderdaad ook het idee dat dat wat simpeler gaat. Vooral met spelers uit andere continenten naar mijn idee. Zuid-Amerikanen krijg ik makkelijk geswitched. Reden volgens de game? Dan hoeven ze minder ver te reizen. Ik heb ook een paar Afrikanen, die hebben wel 't paspoort maar zijn niet speelgerechtigd, die kan ik niet eens oproepen. Mijn ervaring tot nu toe is ook eigenlijk dat wanneer een speler genaturaliseerd is en speelgerechtigd is ze eigenlijk altijd de oproep accepteren. Dat is wel eens anders geweest in voorgaande edities. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari 6 uur geleden zei ReneLeBlanc: Kennis van de gebieden had ik al aanwezig, het werkte simpelweg gewoon niet. Ik heb nu 5 ster zilver huidig, 3 ster goud potentie, 15-15 en dan voortdurend zonder regio. En dat oplopend tot en met 21/22 Dat lijkt inderdaad wel te werken en alleen ik kies niet een specifieke scout (omdat ik geen regio selecteer) maar soms zie ik bij meerdere opdrachten dezelfde scout staan... Want het spel kiest automatisch de beste scout denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari 8 uur geleden zei Maurice': Dat lijkt inderdaad wel te werken en alleen ik kies niet een specifieke scout (omdat ik geen regio selecteer) maar soms zie ik bij meerdere opdrachten dezelfde scout staan... Want het spel kiest automatisch de beste scout denk ik. Hm ja, ik ga er nog wel eens deftig in duiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten