Oerlie Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 35 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Topper! Welk jaar zit je? 2029 inmiddels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 3 minuten geleden zei Oerlie: 2029 inmiddels. Netjes! Zaten we rond dezelfde tijd bij de eerste Champions League finale dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 8 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Netjes! Zaten we rond dezelfde tijd bij de eerste Champions League finale dus. hiervoor al wel 3 titels op rij gepakt, helaas grijpen we er dit seizoen wel naast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 7 minuten geleden zei Oerlie: hiervoor al wel 3 titels op rij gepakt, helaas grijpen we er dit seizoen wel naast. Klinkt heel herkenbaar, ik was overigens een jaartje eerder met het bereiken van de Champions League, die ik toen ook won. Versloeg toen Real Madrid. Jaar ervoor greep ik toevallig ook een jaartje naast de titel omdat Bayern opeens gek ging doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 1 uur geleden zei De Raam: op zijn minst 10 artikelen te produceren voor de frontpage! Is dat een nieuwe rol voor je of niet? Snijd je daarin dan ook de punten aan die je aansnijd in je novelle? Ik moet zeggen, ik volg de frontpage eigenlijk totaal niet, dus misschien is dit wel een hele stomme vraag... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn bestuur sneller opstapt? @sennid weet vast wel waarom ik dit vraag... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 15 minuten geleden zei MisterX: Is dat een nieuwe rol voor je of niet? Snijd je daarin dan ook de punten aan die je aansnijd in je novelle? Ik moet zeggen, ik volg de frontpage eigenlijk totaal niet, dus misschien is dit wel een hele stomme vraag... Ja, al ben ik niet officieel lid van de sitestaf zodat ik lekker kan schrijven wanneer ik wil. Ik ben niet zo goed met deadlines en dergelijke dus mag het lekker vrijblijvend doen Artikelen die ik ga schrijven zullen veelal over de ontwikkeling van spelers en dergelijke gaan, ja! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 54 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Klinkt heel herkenbaar, ik was overigens een jaartje eerder met het bereiken van de Champions League, die ik toen ook won. Versloeg toen Real Madrid. Jaar ervoor greep ik toevallig ook een jaartje naast de titel omdat Bayern opeens gek ging doen. Dit klinkt heel herkenbaar. Die gasten kunnen seizoenen draaien dat ze niet te stoppen zijn, en vervolgens in het seizoen erop maar ternauwernood CL voetbal binnen halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 7 minuten geleden zei De Raam: Artikelen die ik ga schrijven zullen veelal over de ontwikkeling van spelers en dergelijke gaan, ja! Mocht je hiervoor eens dingen willen testen. In mijn save ontwikkelen mijn jeugdspelers zich echt goed in de jeugdcompetitie. Zelfs als ze al 18/19 zijn (het is een O19 competitie dus oudere spelers kunnen niet mee doen om dat te testen haha). Heb het idee dat dit vooral met de prestaties te maken heeft aangezien zij elk seizoen afgetekend eerste worden. Spitsen schieten er bijv. 35+ in en ontwikkelen zich het beste Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari (bewerkt) 15 minuten geleden zei bas huijsmans: Spitsen schieten er bijv. 35+ in en ontwikkelen zich het beste Ik heb ook wel zulke spitsen. Mijn jeugdteams halen standaard een doelsaldo van meer dan 100 over 30 wedstrijden. Zou me niets verbazen als ze veelal over de 150 doelsaldo heen gaan of zelfs 200... Maar bij mij is de spits naar mijn idee een van mijn zwakkere plekken, omdat ik die maar niet goed ontwikkeld krijgt. Maar ja, ik heb dan ook iets van 100 spelers in dienst en die allemaal tijd en aandacht en speeltijd geven wordt best lastig. Een groot deel is vaak uit gehuurd en dan hoop je maar dat de AI goed met ze om gaat... Mijn jeudgteam heeft zelfs al een keer in de Youth CL in de finale gestaan en in aanloop naar de finale het jeugdteam van o.a. Barcelona met dubbele cijfers verslagen 2 januari bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Ik heb net FM24 gehaald, ik ben nu al een groot fan van die nieuwe transferdump optie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mdt Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari (bewerkt) 3rde seizoen met FC Groningen. Vooral de 8-1 zege tegen Braga springt er boven uit! 2 januari bewerkt door mdt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 3 uur geleden zei Steels: Beste wensen aan iedereen hier! Ik ben ondertussen aardig ontkaterd en ook in 2024 gaan we een poging doen om een langlopende save te hebben! Gelukkig nieuwjaar. Hoever ben je inmiddels met Leverkusen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 38 minuten geleden zei Satyr: Ik heb net FM24 gehaald, ik ben nu al een groot fan van die nieuwe transferdump optie Welke optie bedoel je precies? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sherwin92 Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Deze is nieuw voor mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 15 minuten geleden zei sherwin92: Deze is nieuw voor mij Regende het? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 43 minuten geleden zei MisterX: Welke optie bedoel je precies? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 6 minuten geleden zei Satyr: Ah, de tussenpersonen om spelers te verkopen. Tot nu toe heb ik daar nog niet heel veel succes mee gehad... Er is of al interesse, dus waarom zou ik zo'n persoon inhuren die dan een deel van de transfersom krijgen. Of er is geen interesse die die knakkers hebben niet bepaald zin om werk te gaan doen en zij zijn degene die weigeren. Volgens mij had ik wel eens gelezen dat @Nom de Guerre er ook wel succes mee had, dus misschien mis ik wel een truc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Weet iemand of ik hier ingame wat van ga merken, qua financiën oid? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 2 uur geleden zei MisterX: Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn bestuur sneller opstapt? @sennid weet vast wel waarom ik dit vraag... Jij springt een gat in de lucht als je een andere voorzitter krijgt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 4 minuten geleden zei sennid: Jij springt een gat in de lucht als je een andere voorzitter krijgt Ik heb helaas in 2024 al nieuwe voorzitter gehad, dus ik ben bang dat het nog even gaat duren. Tenzij iemand natuurlijk de tip heeft om hem weg te pesten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Iemand die weet hoe het zit met die nieuwe CL-opzet en "degraderen" naar de Europa League? Bestaat dat nog? Ik kom er zelf niet uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Zojuist zei Thierryvane: Iemand die weet hoe het zit met die nieuwe CL-opzet en "degraderen" naar de Europa League? Bestaat dat nog? Ik kom er zelf niet uit. Kan kloppen dat je het niet vindt, want in de leaguefase is het niet meer mogelijk. In de voorrondes is het volgens mij nog hetzelfde als eerst. Vlieg je er in de eerste voorronde uit, dan stroom je een niveau lager in de tweede voorronde in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Zojuist zei Thierryvane: Iemand die weet hoe het zit met die nieuwe CL-opzet en "degraderen" naar de Europa League? Bestaat dat nog? Ik kom er zelf niet uit. Nein man, dan is het gewoon geen Europees voetbal meer na januari. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten