Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Netjes! Zaten we rond dezelfde tijd bij de eerste Champions League finale dus. :D 

hiervoor al wel 3 titels op rij gepakt, helaas grijpen we er dit seizoen wel naast. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Oerlie:

hiervoor al wel 3 titels op rij gepakt, helaas grijpen we er dit seizoen wel naast. 

Klinkt heel herkenbaar, ik was overigens een jaartje eerder met het bereiken van de Champions League, die ik toen ook won. Versloeg toen Real Madrid. Jaar ervoor greep ik toevallig ook een jaartje naast de titel omdat Bayern opeens gek ging doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei De Raam:

op zijn minst 10 artikelen te produceren voor de frontpage!

Is dat een nieuwe rol voor je of niet? Snijd je daarin dan ook de punten aan die je aansnijd in je novelle? 

Ik moet zeggen, ik volg de frontpage eigenlijk totaal niet, dus misschien is dit wel een hele stomme vraag... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei MisterX:

Is dat een nieuwe rol voor je of niet? Snijd je daarin dan ook de punten aan die je aansnijd in je novelle? 

Ik moet zeggen, ik volg de frontpage eigenlijk totaal niet, dus misschien is dit wel een hele stomme vraag... 

Ja, al ben ik niet officieel lid van de sitestaf zodat ik lekker kan schrijven wanneer ik wil. Ik ben niet zo goed met deadlines en dergelijke dus mag het lekker vrijblijvend doen ;) 

Artikelen die ik ga schrijven zullen veelal over de ontwikkeling van spelers en dergelijke gaan, ja! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Klinkt heel herkenbaar, ik was overigens een jaartje eerder met het bereiken van de Champions League, die ik toen ook won. Versloeg toen Real Madrid. Jaar ervoor greep ik toevallig ook een jaartje naast de titel omdat Bayern opeens gek ging doen.

Dit klinkt heel herkenbaar. Die gasten kunnen seizoenen draaien dat ze niet te stoppen zijn, en vervolgens in het seizoen erop maar ternauwernood CL voetbal binnen halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei De Raam:

Artikelen die ik ga schrijven zullen veelal over de ontwikkeling van spelers en dergelijke gaan, ja! 

Mocht je hiervoor eens dingen willen testen. In mijn save ontwikkelen mijn jeugdspelers zich echt goed in de jeugdcompetitie. Zelfs als ze al 18/19 zijn (het is een O19 competitie dus oudere spelers kunnen niet mee doen om dat te testen haha). Heb het idee dat dit vooral met de prestaties te maken heeft aangezien zij elk seizoen afgetekend eerste worden. Spitsen schieten er bijv. 35+ in en ontwikkelen zich het beste

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei bas huijsmans:

Spitsen schieten er bijv. 35+ in en ontwikkelen zich het beste

Ik heb ook wel zulke spitsen. Mijn jeugdteams halen standaard een doelsaldo van meer dan 100 over 30 wedstrijden. Zou me niets verbazen als ze veelal over de 150 doelsaldo heen gaan of zelfs 200... Maar bij mij is de spits naar mijn idee een van mijn zwakkere plekken, omdat ik die maar niet goed ontwikkeld krijgt. 

Maar ja, ik heb dan ook iets van 100 spelers in dienst en die allemaal tijd en aandacht en speeltijd geven wordt best lastig. Een groot deel is vaak uit gehuurd en dan hoop je maar dat de AI goed met ze om gaat...

Mijn jeudgteam heeft zelfs al een keer in de Youth CL in de finale gestaan en in aanloop naar de finale het jeugdteam van o.a. Barcelona met dubbele cijfers verslagen :-D

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Steels:

Beste wensen aan iedereen hier! :classic_love: 

Ik ben ondertussen aardig ontkaterd en ook in 2024 gaan we een poging doen om een langlopende save te hebben! 

Gelukkig nieuwjaar.

Hoever ben je inmiddels met Leverkusen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Satyr:

Naamloos.png.329998befc5cc122593df4363f61193d.png

Ah, de tussenpersonen om spelers te verkopen. Tot nu toe heb ik daar nog niet heel veel succes mee gehad...

Er is of al interesse, dus waarom zou ik zo'n persoon inhuren die dan een deel van de transfersom krijgen.

Of er is geen interesse die die knakkers hebben niet bepaald zin om werk te gaan doen en zij zijn degene die weigeren.

Volgens mij had ik wel eens gelezen dat @Nom de Guerre er ook wel succes mee had, dus misschien mis ik wel een truc. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei sennid:

Jij springt een gat in de lucht als je een andere voorzitter krijgt 

Ik heb helaas in 2024 al nieuwe voorzitter gehad, dus ik ben bang dat het nog even gaat duren. Tenzij iemand natuurlijk de tip heeft om hem weg te pesten :DW:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Thierryvane:

Iemand die weet hoe het zit met die nieuwe CL-opzet en "degraderen" naar de Europa League? Bestaat dat nog? Ik kom er zelf niet uit.

Kan kloppen dat je het niet vindt, want in de leaguefase is het niet meer mogelijk.

In de voorrondes is het volgens mij nog hetzelfde als eerst. Vlieg je er in de eerste voorronde uit, dan stroom je een niveau lager in de tweede voorronde in

Link naar opmerking
Deel via andere websites