Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

2030 was trouwens wel het jaar van het San Marinese voetbalelftal. Na jarenlang zo'n beetje alles verloren te hebben, hebben ze dit jaar maar liefst de helft van hun games gewonnen én een keer gelijk gespeeld _O__O__O_

En nee, ik ben niet hun manager. Het lag trouwens wel aan hun programma: 2x Andorra, 2x Malta, 1x Estland en 1x Moldavië. Ondanks 3 overwinningen en 1 gelijkspel staan ze nog steeds 209e op de ranglijst. 

3 uur geleden zei Rrrood:

gyazo

2 uur geleden zei TheRealOne:

Gyazo, of gewoon met de printscreen knop op het toetsenbord en dan in Paint plakken. Beetje bijsnijden, en dan weer hier naar kopiëren en plakken.

7 minuten geleden zei sennid:

Ik gebruik Lightshot. 1x op F10 drukken en dan kiezen wat je wilt laten zien, rechtermuisknop, plakken en hij staat hier :) Of wil je meer in een mapje bijhouden qua foto's? Alleen de kwaliteit is iets minder.

image.png

Thanks voor de suggesties.

Wat ik in het verleden wel eens gedaan heb voor bijvoorbeeld een novelle is allemaal printscreens maken van spelersprofielen. Vervolgens runde ik een of ander scriptje in photoshop die ze allemaal op exact dezelfde manier bij sneed en wie weet voegde ik nog wel een fancy randje toe om het helemaal af te maken.

Volgens mij werken de door jullie gesuggereerde tools redelijk vergelijkbaar met de snip-tool. Dat is niet helemaal waar ik naar op zoek ben. Het was ideaal dat de ingame print screen functie alles in dezelfde map op sloeg, zodat ik het zelf niet op hoefde te slaan. Nu ik weet dat dit via Alt+S gaat, is mijn probleem eigenlijk wel weer opgelost.

Wie weet kan ik dit jaar dan nog een keer mijn team aan jullie showen ;) 

3 minuten geleden zei Stefan.:

Gewoon Windows key + Shift + S. Geen andere software voor nodig. 

Dat is toch gewoon de snipping tool die je dan via een hotkey aanroept? 

2 minuten geleden zei Kyrill:

@MisterX als je toch steeds jezelf blijft quoten, maak er dan gerust een novelle van ;c;):cheer:

Ik zit dan in ieder geval eerste rij om te lezen, reageren en liken!

Haha, wie weet dat ik dat nog wel met terugwerkende kracht ga doen. Mijn bedoeling was eigenlijk dat ik mijn bestaande novelle voort zou zetten en dat de San Marino een side game werd waarbij ik lekker op de spatiebalk kon blijven rammen zonder rekening te houden met een novelle. Eigenlijk wil ik bij een novelle namelijk dat de game niet heel veel verder vooruit loopt.

Dat was trouwens wel de theorie. In de praktijk speel ik eigenlijk alleen de San Marino game, en heb ik de novelle game al een tijdje niet meer aangeraakt. Dat was dus niet helemaal mijn bedoeling... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei ElPrincipito:

Nou, na 180 wedstrijden bij Auckland United is het tijd voor een nieuw avontuur en gaan we door naar Ivoorkust. 

3CL's gewonnen, 4x kampioen en 4x de bekeer en nog bleven we amateur. Ook op het moment dat we 1.5 miljoen hadden was het financieel niet goed genoeg. 

Schermafbeelding2023-12-30om13_30_10.thumb.png.4cc90b9e2ed41c397b4123447668c3db.png

Een zeer goede keuze! Heb daar een groot aantal talenten gehad in FM11 ofzo :D Gooi er een verkooppercentage in en je loopt binnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Kyrill:

Kan oa maatje met deze prachtige skin:

https://www.mediafire.com/folder/kxim8w96s6dnv/Sas23

De Sas Skin!

Wel stom dat ik ze 1 voor 1 moet downloaden.

17 minuten geleden zei MisterX:

Ja, je moet even zoeken naar een skin met instant result opties.

Afgelopen tijd is hier de tato skin een aantal keer aangeprezen en die bevat deze optie. Maar er zijn ook andere opties. 

Ga dit eens opzoeken. Moet ik dan terug herbeginnen met mijn game, of gaat dit op een al gespeeld spel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei xanderoo:

Ga dit eens opzoeken. Moet ik dan terug herbeginnen met mijn game, of gaat dit op een al gespeeld spel?

Ja dat is waar, goed punt, maar is zkr de moeite waard(y)

@Monty ik dus hele tijd denken wie is die ''N00b'' die zo goed is in FM hahahahah

Maar jij bent het dus Rene, dat verklaart een hoop :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei xanderoo:

Is gewoon een andere "layout" aan je game. Het ziet er gewoon wat anders uit dan met de standaard skin.

Meestal zit er ook wel een handleiding bij hoe je hem installeert. 

Maar je hoeft sowieso niet opnieuw te beginnen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei sennid:

Als hij doorspeelt met blessure en dan weer een blessure krijgt ben je verder van huis.

Ik ben in een dwaze bui en ga de gok lekker aan. Als hij wel een blessure krijgt dan mag jij voor mij een nieuwe username verzinnen. Als hij geen blessure krijgt dan moet jij een keer op mij stemmen bij de MU bokalen 2024.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

seizoen 28/29, in de winterstop twee gehuurde spitsen weg. Eentje omdat ik die verlengd had(voor 6 maanden blijkbaar ppff, maakte er 15 in 24 potjes) en de ander speelde dus amper en wilde als belangrijke sper gezien worden. Lang gezocht naar vvervangers en uiteindelijk op 30jan maar 3miljoen neergelegd voor deze vent. Was niet helemaal overtuigd maja moest toch wat.

Schermafbeelding-2023-12-30-143458.png

Het begin is aardig, verdomme zeg. Sta ook gewoon 2de als promovendus in de Championship haha

bewerkt door jj1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei jj1:

seizoen 28/29, in de winterstop twee gehuurde spitsen weg. Eentje omdat ik die verlengd had(voor 6 maanden blijkbaar ppff, maakte er 15 in 24 potjes) en de ander speelde dus amper en wilde als belangrijke sper gezien worden. Lang gezocht naar vvervangers en uiteindelijk op 30jan maar 3miljoen neergelegd voor deze vent. Was niet helemaal overtuigd maja moest toch wat.

https://tinypic.host/image/Q08ld

Het begin is aardig, verdomme zeg. Sta ook gewoon 2de als promovendus in de Championship haha

Om wie gaat het?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn eerste keus voor in de spits dacht vorig seizoen: Jippie, ik sta nu eindelijk in de basis. Laat ik mijn contract maar niet meer verlengen. Ondertussen is hij dit seizoen met kop en schouders topscorer van de nationale competitie en op dit moment zelfs topscorer van de CL (na afloop groepsfase). Maar ja, zijn contract loopt maar een half jaar door en hij wil nog steeds niet verlengen...

Best wel verrassend zijn er nog clubs die 1,3 mln. voor zo'n speler willen betalen?! Ik wens hem daarom succes bij Luik

Link naar opmerking
Deel via andere websites