Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei ELHenry:

Iemand enig idee op welke site(s) ik FM24 kan kopen met ondersteuning van de Nederlandse taal?

op CDkeys kan dit bijvoorbeeld niet en op Eneba staat dit er niet bij.

Volgens mij is de Steam key die je krijgt gewoon universeel en bevat de game standaard Nederlands... Ik heb eigenlijk nog nooit een FM versie gezien zonder Nederlandse taalondersteuning... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei ElPrincipito:

@Kyrill voor hoeveel euro heb je Bellingham gekocht? 

Veel, heel veel, 199 miljjoen:D:cheer:

Maar hij is het dubbel en dwars waard hier maatje, ik zit halverwege seizoen 8. Hij is nu 27 en 5 ster CA als Advanced Playmaker en Mezalla oa op CM, kan ook AMR als nodig is of AMC en DM. Alleen ik doe hem 99% van de tijd als CM en heel soms als AMR, DM doe ik hem nooit, heb ik met eerdere FM versie geen goede ervaringen mee haha. Maar als CM Advanced Playmaker of Mezalla is ie regelrechte held.

Heb twee screens toegevoegd:

20231227100441_1.jpg

20231227100448_1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei MisterX:

Volgens mij is de Steam key die je krijgt gewoon universeel en bevat de game standaard Nederlands... Ik heb eigenlijk nog nooit een FM versie gezien zonder Nederlandse taalondersteuning... 

Omdat ik op Cdkeys alleen de volgende taalondersteuning ziet:

Daar staat geen Nederlandse vlag tussen :(

image.thumb.png.af926f28547bf52b9b18e552ae6f2885.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De nummer 3vs4 en dan 5-2 winnen heerlijk.

Julian Rijkhof met zijn debuut voor de club en hoe?! goal+ assist en 8.5

Na achtereenvolgens uitleenbeurten aan Dortmund, Nice en Atalanta, blijft hij nu lekker bij de club!

En mag hij zijn best gaan doen (dat deed ie hier iig al gelijk) gaan doen, om het Benjamin Sesko en Dusan Vlahovic lastig te gaan maken!

@ELHenry niks van aantrekken joh, in het spel zelf kan je gewoon Nederlands selecteren...

Anders koop je hem hier via MU:

https://manutd.nl/football-manager-2024-kopen/

Eneba is sowieso 100% betrouwbaar, zelf daar ook gekocht dit jaar, en vorig jaar.

20231227105558_1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.6b60b7089689554b7a41d7e1672bfe9e.png

Had ik nu maar de clausule voor 1 mln. afgekocht :5

Aan de andere kant: 625k verdienen aan een speler met een contract van een half jaar is best netjes in San Marino. Grootste winst op een speler tot nu toe.

Stiekem hoop ik dat ik de kans krijg om de clausule van de volgende speler af te kunnen kopen (ook 50%). 

Spoiler

image.thumb.png.ca0c4a50bff57930a97cdb8139a5a74f.png

Als ik daar nu eens 30 mln. ofzo voor zou kunnen krijgen, dan accepteer ik meteen :<

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei MisterX:

Die van Steam is veel te duur. Door te googlen kan je gemakkelijk 20€ uitsparen, alleen al voor die key. Ik heb mijne gekocht via livekaarten, een Belgische site.

Excuses voor de dubbele post!

bewerkt door xanderoo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben bezig met een save met 1860 München, zit richting het einde van seizoen 1, zijn koploper en tevens verzekerd van promotie naar Bundesliga 2.

Het transferbudget voor komend seizoen is 2-3 mil ongeveer en salarisbudget 500-700k, weet iemand nog interessante versterkingen binnen dit budget? Kan bijna op elke positie wel versterking gebruiken.

bewerkt door RoadtoGlory
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-12-2023 om 14:37 zei Kyrill:

Hoe doet Gabri Veiga over algemeen bij jou Peter? Hoeveel heb je voor hem betaald? Ik had hem gratis gehaald terug uit de zandbak en 2-3 jaar later, voor 63 miljoen aan Real Madrid doorverkocht:t:

Ik heb hem ook gratis teruggehaald. Hij doet het opzich prima, niet geweldig. 7,01 gemiddeld in zijn eerste seizoen. Nu een waarde van 60-71 miljoen, maar ben nog niet van plan hem direct te verkopen. Tenzij er een geweldig bod komt natuurlijk...

Ondertussen dit bericht:

image.thumb.png.2556ecaf43f30aadc0420c5b80a3768f.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei xanderoo:

Die van Steam is veel te duur. Door te googlen kan je gemakkelijk 20€ uitsparen, alleen al voor die key. Ik heb mijne gekocht via livekaarten, een Belgische site.

Excuses voor de dubbele post!

Ik heb het spel ook via zo'n third party website gekocht (volgens mij dit jaar via een van de twee die MU promoot). Daar krijg je zo'n key die je in moet vullen op Steam en vervolgens kun je het spel spelen. Dat noem ik spelen via Steam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei MisterX:

Ik heb het spel ook via zo'n third party website gekocht (volgens mij dit jaar via een van de twee die MU promoot). Daar krijg je zo'n key die je in moet vullen op Steam en vervolgens kun je het spel spelen. Dat noem ik spelen via Steam.

Ahzo, ja, dan klopt het technisch gezien wel. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites