MisterX Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 13 minuten geleden zei Kyrill: @MisterXmag blij zijn je uberhaupt tegen grote Arsenal speelt! Maar tag me maar gerust wanneer je wel van ze wint! 10-3 verloren over 2 wedstrijden. Dat soort ploegen zijn gewoon een maatje te groot. Het was sowieso al bizar dat ik de laatste 16 heb gehaald. Hoe dan?! De eerste 5 seizoenen zitten er op: 5 keer landskampioen 5 keer bekerwinnaar 3 keer super cup winnaar (1x verloren, eerste seizoen niet gespeeld) Nog steeds "maar" favoriet personeel Daar tegenover staat dat een speler die vorig jaar gekocht is en dus 2 seizoenen bij de club heeft (en zich pas ergens halverwege zijn eerste seizoen in de basis heeft geknokt) nu al clublegende is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 Tweede jaar op rij ongeslagen seizoen (en dubbel)! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 @Kyrill Het spel heeft je gelukkig niet verslagen met het winnen van de CL je maakt nog kans om het beter te doen dan de AI! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 Nu kan ik mijn gedownloade leagues niet vinden. Frustrerend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 Wordt dit de toekomstige held van San Marino? 16 jaar en heeft ondertussen zijn debuut gemaakt. En hij heeft geen eens verloren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 En hij gaat maar door @De Raam. Ondanks dat die nog 17 is, is speeltijd denk ik wel erg belangrijk voor de ontwikkeling haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 Jarenlang waren de oefenwedstrijden kommer en kwel. Er zat gewoon geen uitdaging tussen de mogelijke opties. Alles werd wel met ruime cijfers gewonnen. Dit seizoen pakt gelukkig anders uit. Ik ga er zelfs van uit dat we het merendeel zullen verliezen dit jaar. Eindelijk is het gelukt om sterkere tegenstanders te fixen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 Op 21-12-2023 om 19:20 zei Lensherr: Van Belgrano naar Real Mallorca dus Kan beide kanten op. Als je zo van start kan gaan dan lijkt het naar de goeie kant te gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 Altijd leuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 Bijna... Bedankt Excelsior. En wéér geen CL-finale. Halve finale was wederom Barca te sterk. @Monty Nog zat uitdaging dus. Nu eerst shoppen bij NEC! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 Ik ben langzaam aan toe aan een nieuwe game, maar weet nog niet zo goed hoe en wat. Nog maar even verder met Hoek tot ik nieuwe inspiratie heb. Probeer m'n elftal te vernederlandsen, maar daarmee zal de kwaliteit wel wat achteruit gaan. Maar dat is wel weer even een nieuwe uitdaging om mezelf mee bezig te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 14 uur geleden zei MisterX: 10-3 verloren over 2 wedstrijden. Dat soort ploegen zijn gewoon een maatje te groot. Het was sowieso al bizar dat ik de laatste 16 heb gehaald. Hoe dan?! De eerste 5 seizoenen zitten er op: 5 keer landskampioen 5 keer bekerwinnaar 3 keer super cup winnaar (1x verloren, eerste seizoen niet gespeeld) Nog steeds "maar" favoriet personeel Daar tegenover staat dat een speler die vorig jaar gekocht is en dus 2 seizoenen bij de club heeft (en zich pas ergens halverwege zijn eerste seizoen in de basis heeft geknokt) nu al clublegende is Na 5 jaar ben ik dan toch een icoon geworden Op naar een legende Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 11 uur geleden zei bas huijsmans: En hij gaat maar door @De Raam. Ondanks dat die nog 17 is, is speeltijd denk ik wel erg belangrijk voor de ontwikkeling haha Lekker man! Je hebt ok wel een beetje geluk met deze speler. Speeltijd is zeker belangrijk, ook jonger dan 18, maar ze moeten het wel aankunnen anders werkt het averechts. Deze jongen heeft de attributen oo de juiste plek. De boost komt dus door te presteren op een hoger niveau Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 Heb net m'n twee sterspelers beloofd de CL te winnen. Altijd tricky. 6 finales in 9 jaar, allen verloren. Die drie andere jaren tot de halve finale gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 (bewerkt) Dit is een oudspeler waarop ik een 50% van de volgende transferfee heb bedwongen. De speler is 22 jaar en spelend in de Bundesliga bij RB Leipzig als VC. Wat is een realistisch bedrag om nog aan deze clausule te kunnen verdienen? Ik kan deze clausule nu afkopen. Wat vinden jullie een realistisch bedrag voor een afkoop? Het is trouwens nu zomer 2028, dus hij heeft nog een contract van 4 jaar. Genoeg kansen dat hij dus voor een mooi bedrag een transfer gaat maken. PS: ik heb het geld niet perse nu al nodig. Er staat genoeg op de bank. 23 december 2023 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 (bewerkt) Lekker laten staan en kijken wat er gebeurt, zeker als je het geld niet echt nodig hebt. 'Doesn't seem himself'. Dit is precies hoe hij is verdorie. Helemaal klaar met deze klaptosti. 23 december 2023 bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 (bewerkt) 5 minuten geleden zei neva: Lekker laten staan en kijken wat er gebeurt, zeker als je het geld niet echt nodig hebt. Vraag is meer: Vanaf welk bedrag zou je toch happen op de verkoop? Compleet idioot voorstel, maar als ik deze clausule voor 100 mln. zou af kunnen kopen, dan is dat natuurlijk meteen een no-brainer, want dat gaat hij nooit opleveren (zeker als je de kans mee neemt dat hij helemaal niet verkocht gaat worden voor een leuk bedrag). Huidige waarde (die ik bewust nog even niet gezegd heb) vind ik trouwens wel te laag. 5 minuten geleden zei neva: 'Doesn't seem himself'. Dit is precies hoe hij is verdorie. Helemaal klaar met deze klaptosti. Klaptosti? Wat een woord 23 december 2023 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 Zijn waarde wordt nu geschat op max. 5,2 miljoen, maar ik denk dat ie best een miljoentje of 10 op kan leveren als hij zich door blijft ontwikkelen. Kans bestaat, zeker bij Leipzig, dat ie ook transfervrij weggaat ooit. Speelt ie regelmatig nu? Dan zou ik dus zeggen alles boven de 6 a 7 miljoen doen. Als ie nu weinig speelt en je hebt het geld er bij kan je het vanaf een miljoen of vier wel accepteren. Alles daar onder zou ik het persoonlijk nooit waard vinden. 4 minuten geleden zei MisterX: Klaptosti? Wat een woord Credits gaan naar @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 Zojuist zei neva: Zijn waarde wordt nu geschat op max. 5,2 miljoen, maar ik denk dat ie best een miljoentje of 10 op kan leveren als hij zich door blijft ontwikkelen. Kans bestaat, zeker bij Leipzig, dat ie ook transfervrij weggaat ooit. Speelt ie regelmatig nu? Dan zou ik dus zeggen alles boven de 6 a 7 miljoen doen. Als ie nu weinig speelt en je hebt het geld er bij kan je het vanaf een miljoen of vier wel accepteren. Alles daar onder zou ik het persoonlijk nooit waard vinden. Hij is daar nu een half jaar en hij heeft eenmalig als invaller het veld betreden. Dat is tot nu toe alles. Dus nee, hij speelt nog niet bepaald veel... Ik heb dan ook geen idee of hij echt nog heel veel beter gaat worden en of zijn waarde nog echt gaat stijgen. Ik hoop wel op een bedrag rond de 3 mln. Dat bieden ze nu alleen nog niet voor de afkoopclausule. Het gaat trouwens om Travis Akomeah. Hij begint het spel als jeugdspeler van Chelsea, maar is daar nooit doorgebroken, waardoor ik hem gratis kon ophalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 @MisterX De minimale waarde van die speler is wel erg laag dus dan is het logisch dat ze geen al te hoog bedrag bieden voor de helft van de verkoop. Als ze boven de miljoen zouden bieden zou ik het wat dat betreft hoog vinden. Deze jongen moet me naar succes in de Ekstraklasa schieten, met 4 goals in zijn eerste 2 duels is hij (en wij dus ook) uitstekend begonnen aan die taak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 Hallo zeg. Eindelijk weer een SM-talent! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 Ons tweede elftal wint in de tweede ronde van de beker even van een team uit de hoogste divisie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 23 minuten geleden zei Willem: @MisterX De minimale waarde van die speler is wel erg laag dus dan is het logisch dat ze geen al te hoog bedrag bieden voor de helft van de verkoop. Als ze boven de miljoen zouden bieden zou ik het wat dat betreft hoog vinden. Waarschijnlijk is de reputatie ook best laag, omdat hij een paar jaar in San Marino heeft gespeeld. Dat weegt vast ook wel mee. Ze bieden trouwens wel boven de miljoen. Net boven een miljoen. 1,05. Ik verwacht uiteindelijk toch wel meer te krijgen. Ik kijk trouwens meer uit naar een keeper die nooit een kans heeft gehad in ons eerste. Ik wilde zeggen dat die waarde rond de 25-30 mln. lag. Die kan ik niet alleen niet afkopen. Ik zie alleen dat de waarde omhoog is gegaan naar 58-82 mln Dat wordt hopelijk een keer 30 mln. cashen ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 Ik ga hem ook meemaken Nypan!! @Monty @ElPrincipito @Thierryvane @Rrrood @Dansmeister heb er zin in!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 Iemand een idee hoe je vlot door het eerste anderhalf jaar simuleer? Ik ben al 2 uur bezig, maar zit nog maar aan november 2023.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten