Steels Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Major Update, dus mijn game van gisteren kan alweer opnieuw opgestart worden @De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Ze hebben de corners van ai gefixt als ik het mag geloven. Vrijwel alle corners tegen vlogen hier erin. Aangezien je gebler in de rust ook niet werkte kreeg ik hier elke tweede helft wel minimaal een goal tegen. Ik ben benieuwd. Morgen eens testen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Gewoon omdat het kan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 6 uur geleden zei Acquafresca: Ze hebben de corners van ai gefixt als ik het mag geloven. Vrijwel alle corners tegen vlogen hier erin. Aangezien je gebler in de rust ook niet werkte kreeg ik hier elke tweede helft wel minimaal een goal tegen. Ik ben benieuwd. Morgen eens testen Bij de palen of vanaf de zestien? Ik kreeg amper tegengoals en ik heb default settings verdedigend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 (bewerkt) Bij mij werkt FM niet? Steam opnieuw opgestart, geüpdatet en blijf deze melding krijgen? MacBook. *Update: Werkt weer. 1 december 2023 bewerkt door ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 9 uur geleden zei Steels: Major Update, dus mijn game van gisteren kan alweer opnieuw opgestart worden @De Raam Waarom als ik vragen mag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 11 uur geleden zei Nom de Guerre: Als iemand nog een leuke naam weet... Altijd noemer één! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 11 uur geleden zei Nom de Guerre: Als iemand nog een leuke naam weet... Double Arrow of iets met een boog. Door de HB terug te trekken schiet je vervolgens de IWB en de Volantes af Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 ff een snel vraagje. ik worstel met de shouts tijdens een wedstrijd. wat roep ik tegen een team dat vertrouwen mist, wel 2-0 voor is komen te staan, maar een kwartier voor tijd de 2-1 incasseert? ik zie het zo gebeuren dat we het nog weggeven en mijn ervaring met shouts is dat ik altijd de verkeerde optie kies, met slechtere moraal tot gevolg... heb de wedstrijd gepauzeerd, dus de eerste met een goede suggestie ga ik proberen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 3 minuten geleden zei Niejo101: ff een snel vraagje. ik worstel met de shouts tijdens een wedstrijd. wat roep ik tegen een team dat vertrouwen mist, wel 2-0 voor is komen te staan, maar een kwartier voor tijd de 2-1 incasseert? ik zie het zo gebeuren dat we het nog weggeven en mijn ervaring met shouts is dat ik altijd de verkeerde optie kies, met slechtere moraal tot gevolg... heb de wedstrijd gepauzeerd, dus de eerste met een goede suggestie ga ik proberen Bij een voorsprong doe ik gewoon altijd de meest positieve. Dat is prijzen ofzo in het Nederlands? Moraal gaat dan gewoon altijd omhoog. Alle andere shouts werken gewoon niet bij een voorsprong heb ik het idee. Bij een gelijke stand altijd aanmoedigen en bij een achterstand aanmoedigen of de berate optie (geen idee hoe het in het nederlands is) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 (bewerkt) speel ook in het engels, dus thanks ga praise proberen. edit: twee spelers 'frustrated by the feedback', de rest onaangedaan. maar wel de 2-1 over de streep getrokken. 1 december 2023 bewerkt door Niejo101 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Sinds de update kan ik geen foto meer instellen van de manager? Wat jammer, maakte het wat realistischer. Of ben ik abuis? @Nom de Guerre - Korte corners werken heerlijk! Dank.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 40 minuten geleden zei bas huijsmans: Double Arrow of iets met een boog. Door de HB terug te trekken schiet je vervolgens de IWB en de Volantes af Fancy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 (bewerkt) 15 minuten geleden zei ElPrincipito: Sinds de update kan ik geen foto meer instellen van de manager? Wat jammer, maakte het wat realistischer. Of ben ik abuis? Kan alleen door een xml file met je manager id te maken en je foto in een map te zetten. 1 december 2023 bewerkt door Copywriter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 14 minuten geleden zei Copywriter: Kan alleen door een xml file met je manager id te maken en je foto in een map te zetten. Dat klinkt ingewikkeld. Kan ik dat ergens terugvinden op het forum? Bedankt in ieder geval! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Een dure maar lekkere transfer. Assan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 1 uur geleden zei ElPrincipito: Dat klinkt ingewikkeld. Kan ik dat ergens terugvinden op het forum? Bedankt in ieder geval! FM XML downloaden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 15 minuten geleden zei Thierryvane: Een dure maar lekkere transfer. Assan Ja zeetie Wat een transfer zeg. Wat wordt zijn salaris? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 2 minuten geleden zei Monty: Ja zeetie Wat een transfer zeg. Wat wordt zijn salaris? Schamele 89K per maand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 3 uur geleden zei bas huijsmans: Waarom als ik vragen mag? Omdat er ook verschillende database updates zijn gebeurd, die een nieuwe save vereisen en aangezien ik nog in dag 1 zat.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 19 minuten geleden zei Steels: Omdat er ook verschillende database updates zijn gebeurd, die een nieuwe save vereisen en aangezien ik nog in dag 1 zat.. Ik zit in ieder geval in seizoen 5, en heb onwijs naar mijn zin. Focus gaat dit seizoen 100% op de CL tov PL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 2 uur geleden zei Thierryvane: Een dure maar lekkere transfer. Assan jaloers, ik ben zelf Schalke en hier werd ie op z'n 17 door een curator voor 850k verkocht... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 29 minuten geleden zei Steels: Omdat er ook verschillende database updates zijn gebeurd, die een nieuwe save vereisen en aangezien ik nog in dag 1 zat.. Ja dat klopt, maar dacht gelezen te hebben dat je een snelle save ging doen voordat je aan je main save ging beginnen. Daarom dacht ik: Dan maakt dat volgens mij minder uit. Maar om dag 1 nogmaals te doen is natuurlijk een kleine moeite. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 2 uur geleden zei Thierryvane: Een dure maar lekkere transfer. Assan Is het geld dubbel en dwars waard! Ik krijg inmiddels in seizoen 5 biedingen boven de 100M. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten