Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei Acquafresca:

Ze hebben de corners van ai gefixt als ik het mag geloven. Vrijwel alle corners tegen vlogen hier erin. Aangezien je gebler in de rust ook niet werkte kreeg ik hier elke tweede helft wel minimaal een goal tegen. Ik ben benieuwd. Morgen eens testen 

Bij de palen of vanaf de zestien? Ik kreeg amper tegengoals en ik heb default settings verdedigend.

a06903c0137b6a3ad6025c0b54b686b0.png 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ff een snel vraagje. ik worstel met de shouts tijdens een wedstrijd. wat roep ik tegen een team dat vertrouwen mist, wel 2-0 voor is komen te staan, maar een kwartier voor tijd de 2-1 incasseert? ik zie het zo gebeuren dat we het nog weggeven en mijn ervaring met shouts is dat ik altijd de verkeerde optie kies, met slechtere moraal tot gevolg... heb de wedstrijd gepauzeerd, dus de eerste met een goede suggestie ga ik proberen ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Niejo101:

ff een snel vraagje. ik worstel met de shouts tijdens een wedstrijd. wat roep ik tegen een team dat vertrouwen mist, wel 2-0 voor is komen te staan, maar een kwartier voor tijd de 2-1 incasseert? ik zie het zo gebeuren dat we het nog weggeven en mijn ervaring met shouts is dat ik altijd de verkeerde optie kies, met slechtere moraal tot gevolg... heb de wedstrijd gepauzeerd, dus de eerste met een goede suggestie ga ik proberen  

Bij een voorsprong doe ik gewoon altijd de meest positieve. Dat is prijzen ofzo in het Nederlands? Moraal gaat dan gewoon altijd omhoog. Alle andere shouts werken gewoon niet bij een voorsprong heb ik het idee. Bij een gelijke stand altijd aanmoedigen en bij een achterstand aanmoedigen of de berate optie (geen idee hoe het in het nederlands is)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei ElPrincipito:

Sinds de update kan ik geen foto meer instellen van de manager? Wat jammer, maakte het wat realistischer. Of ben ik abuis? 

Kan alleen door een xml file met je  manager id te maken en je foto in een map te zetten.

bewerkt door Copywriter
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Steels:

Omdat er ook verschillende database updates zijn gebeurd, die een nieuwe save vereisen en aangezien ik nog in dag 1 zat.. 

Ik zit in ieder geval in seizoen 5, en heb onwijs naar mijn zin. Focus gaat dit seizoen 100% op de CL tov PL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Steels:

Omdat er ook verschillende database updates zijn gebeurd, die een nieuwe save vereisen en aangezien ik nog in dag 1 zat.. 

Ja dat klopt, maar dacht gelezen te hebben dat je een snelle save ging doen voordat je aan je main save ging beginnen. Daarom dacht ik: Dan maakt dat volgens mij minder uit. Maar om dag 1 nogmaals te doen is natuurlijk een kleine moeite.

Link naar opmerking
Deel via andere websites