Vitesse2012 Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Eerste seizoen met FM24 ging lekker. Begonnen, zoals altijd, met Vitesse. Lekker veel gescoord, een 4e plek, KNVB beker gewonnen en daardoor direct gekwalificeerd voor de Europa League. Miliano Jonathans was erg belangrijk dit seizoen. Fijne speler is dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Zodra de volledige game uit is en de eerste data bestandjes er zijn, ga ik m'n Sampdoria game toch even opzij zetten. Dan moet ik toch echt even een game starten met Ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 We zijn flink bezig geweest op de transfermarkt de afgelopen 6 maanden. Inkomend werd er ervaring en ook veel kwaliteit toegevoegd. Met van Dijk een brok van ervaring en met Capaldo, Berg, Wijndal en Timber kwalitatief goede spelers die ook al het nodige hebben meegemaakt. Seimen heeft ook al 3 seizoenen Bundesliga in de benen (of handen ) natuurlijk. Ik denk dat veel van jullie van Yattara gaan watertanden Yattara Spoiler Uitgaand ging het al helemaal lekker los. In FM23 kreeg ik de spelers niet kwijt, nu lukt het eenvoudig, mede dankzij het geld uit de zandbak. Denk dat er zo een best aardig teampje staat: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Zal ik een nieuwe game in FM22 starten of zou ik toch FM24 aanschaffen? Is er iemand die mij kan vertellen wat de voordelen zijn van FM24 over FM22? Qua features. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Meneer wilde een nieuw contract. Mag van mij, is een key player maar dit salaris gaat mij wel echt veel te ver. Heeft ook nog gewoon 3 jaar contract Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Mooi gestrand in de halve finale. Hier valt helaas niet elk gelukje aan mijn kant. Houd de save leuk al neig ik wel om bij de release een nieuwe te starten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Toch wel een zwaar seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Efficiënter ga je het niet krijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Hebben jullie trouwens ook het gevoel dat je sneller door een seizoen heen ga dan voorheen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Ik ben geniaal! Leipzig doet een bod op de beste speler van Tre Fiori vanwege een ontsnappingsclausule. Ik doe hetzelfde bod en met een terugverhuur termijn van 2 jaar. Dus ik heb hem gehaald en hij blijf sowieso 2 jaar bij Tre Fiori Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 3 uur geleden zei MisterX: Zal ik een nieuwe game in FM22 starten of zou ik toch FM24 aanschaffen? Is er iemand die mij kan vertellen wat de voordelen zijn van FM24 over FM22? Qua features. Aangezien niemand reageert, denk ik dat er maar weinig verschil in zal zitten, waardoor ik net zo goed met FM22 door kan blijven gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 13 minuten geleden zei MisterX: Aangezien niemand reageert, denk ik dat er maar weinig verschil in zal zitten, waardoor ik net zo goed met FM22 door kan blijven gaan. Ahw, ik heb het over het hoofd gezien. Zal em gewoon halen maar wel wachten met een nieuwe game tot maandag want dan komt de release uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 18 minuten geleden zei MisterX: Aangezien niemand reageert, denk ik dat er maar weinig verschil in zal zitten, waardoor ik net zo goed met FM22 door kan blijven gaan. FM22? Dan zou ik doorspelen tot FM25 uit is. Je kan altijd de demo proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 25 minuten geleden zei La Pulga: Ahw, ik heb het over het hoofd gezien. Zal em gewoon halen maar wel wachten met een nieuwe game tot maandag want dan komt de release uit. Waarom zou ik hem moeten halen dan? 19 minuten geleden zei Rinus: FM22? Dan zou ik doorspelen tot FM25 uit is. Je kan altijd de demo proberen. Op het eerste gezicht klinkt dit als een troll. FM24 is net uit en je zegt nu al: wacht maar op FM25?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Zojuist zei MisterX: Waarom zou ik hem moeten halen dan? Op het eerste gezicht klinkt dit als een troll. FM24 is net uit en je zegt nu al: wacht maar op FM25?! Omdat Stacey het hele jaar er keihard aan heeft gewerkt om een goede game neer te zetten en dat is hem gelukt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 1 uur geleden zei La Pulga: Hebben jullie trouwens ook het gevoel dat je sneller door een seizoen heen ga dan voorheen? Het verwerken tussen de wedstrijddagen gaat veel sneller dan voorheen. Zelfs met een lange save die je uit FM23 meeneemt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 @Thomassje123 San Marino heeft dit jaar 16 teams. De academy -22 speelt nu ook mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 15 minuten geleden zei neva: @Thomassje123 San Marino heeft dit jaar 16 teams. De academy -22 speelt nu ook mee Weet ik, toevallig gezien op Twitter Zal er echter geen affiniteit mee hebben want ik ga in FM 24 met Malta starten als ik met deze save klaar ben (dat duurt nog wel even) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 Snik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 3 uur geleden zei MisterX: Waarom zou ik hem moeten halen dan? Op het eerste gezicht klinkt dit als een troll. FM24 is net uit en je zegt nu al: wacht maar op FM25?! Zie je mij trollen? Met FM22 kan je best nog een jaar. Vind de ME in 24 wel erg goed, trouwens. Ligt aan jou of je FM24 wil spelen of je nog een jaar doorgaat met FM22. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 6 minuten geleden zei neva: Snik. Pak aan, ben er voor je Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 5 uur geleden zei MisterX: Aangezien niemand reageert, denk ik dat er maar weinig verschil in zal zitten, waardoor ik net zo goed met FM22 door kan blijven gaan. Je kunt ook gewoon de website lezen. Alle nieuwe features staan daar uitgelegd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 Mannen, morgen komt definitief FM24 uit hè? Dus de beta wordt dan automatisch vervangen door het volledige spel? Een save meenemen kan maar raden jullie dat ook aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 8 uur geleden zei La Pulga: Omdat Stacey het hele jaar er keihard aan heeft gewerkt om een goede game neer te zetten en dat is hem gelukt! Door een vakantie heb ik een trauma aan de naam Stacey. Dus ik weet niet of dit wel een goede reden is 8 uur geleden zei Lensherr: Het verwerken tussen de wedstrijddagen gaat veel sneller dan voorheen. Zelfs met een lange save die je uit FM23 meeneemt Dit zou ik wel een goede reden vinden om FM24 aan te schaffen. 5 uur geleden zei Rinus: Zie je mij trollen? Met FM22 kan je best nog een jaar. Vind de ME in 24 wel erg goed, trouwens. Ligt aan jou of je FM24 wil spelen of je nog een jaar doorgaat met FM22. Nou ja, ik vermoedde van niet, maar je reactie was vooral iets wat je vaak hoor als mensen een paar maanden voor release de nieuwste versie willen aanschaffen. Maar jij kwam ermee net na release. Ik wist dus niet echt goed wat je ermee wilde zeggen. 3 uur geleden zei rich ruzzian: Je kunt ook gewoon de website lezen. Alle nieuwe features staan daar uitgelegd Ik ben ook een beetje op zoek naar ervaringen. Die staat er niet. Soms wordt iets aangeprezen als iets groots, naar blijkt het enorm tegen te vallen. Dan denk ik bijvoorbeeld aan dynamic youth rating een paar jaar geleden. Dat klonk heel leuk, maar stelde achteraf niet echt iets voor. Dat soort ervaringen lees je niet in die lijstjes. 40 minuten geleden zei ElPrincipito: Mannen, morgen komt definitief FM24 uit hè? Dus de beta wordt dan automatisch vervangen door het volledige spel? Een save meenemen kan maar raden jullie dat ook aan? Grote kans dat Steam gewoon een update heeft. Dat is dan de full release. Eigenlijk gebeurt hetzelfde bij een patch. De kans op grote fouten is alleen in de bèta wat groter. Je kunt gerust doorgaan met dezelfde save. Het zou alleen kunnen dat zaken als je tactiek opeens niet meer werkt, dus je moet op zoek naar een nieuwe tactiek enz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 (bewerkt) Het is qua nieuwe features etc. toch geen probleem een save te starten in FM23, en deze mee te nemen naar FM24.? Of moet je dan nog ergens rekening mee houden? Dit i.v.m. lower league file germany + realism pack van Davincid, die blijven dan toch gewoon werkend als in FM23? Voor FM24 zal het nog wel even duren voor deze bestanden weer zo optimaal mogelijk zijn namelijk. 5 november 2023 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten