La Pulga Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Spoiler Snap niet waarom ze dan de optie geven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Kon slechter loten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 3 uur geleden zei Jelminho: Begint toch weer te kriebelen door jullie. Even Ajax goed managen. Zag ergens dat de staf weer leeg is. Zijn er alweer documenten / trics/ real name fixes om dat allemaal goed te krijgen? 3 uur geleden zei neva: Nog niet, maar dat komt snel vermoed ik. 1 uur geleden zei Fantasy: Wel pas na de full release natuurlijk. Ze zijn er al wel hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 @sennidLekkere pot ook wel. 3x 12 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 13 minuten geleden zei De Raam: Ze zijn er al wel hoor! Hij vraagt specifiek om de Ajax staf en die is er nog niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 9 minuten geleden zei Rinus: @sennidLekkere pot ook wel. 3x 12 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 20 minuten geleden zei neva: Hij vraagt specifiek om de Ajax staf en die is er nog niet Excuses, je hebt gelijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
larzz010 Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Heb er nu een seizoen opzitten met Feyenoord en vraag me af of mensen hier de beta goed genoeg vinden om een main save te starten. Op wat kleine data issues na lijkt het alsof er geen echt hele grote bugs in het spel zitten. Wat vinden jullie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 de rechtervleugelspits is wel extreem goed deze Beta. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Gameplay is écht wel heel sterk verbeterd hoor, maakt het stukken leuker! In FM23 wist je bij een back op de achterlijn dat het een corner zou worden bijvoorbeeld. Het is veel bewegelijker, meer verschillende variaties, heerlijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Wie zullen we eens waar neerzetten?.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 De gigantische, epische meltdown als dit in het echt zou gebeuren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Dit ziet er nieuw uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 vorig seizoen net voor de winter overgenomen(HERTHA BSC ) maar nu lijk ik dus elke seizoen best flinke verliezen te draaien heb wel een eigenaar die dit voorheen dichte maar deze heeft nu mn transferbudget terug geschroefd dus vrees dat ik goede spelers moet verkopen zometeen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Best aardig begin zo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Is het niet meer mogelijk om een ander land als startdatum te gebruiken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 58 minuten geleden zei Jotew: Is het niet meer mogelijk om een ander land als startdatum te gebruiken? jawel maar dan moet je 1 van die andere opties kiezen aan het begin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 We zijn er aan begonnen aan onze main save van dit jaar. Het is FC Kopenhagen geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Heerlijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 21 oktober 2023 Welke competitie in Europa heeft het minste aantal competitiewedstrijden per seizoen? Denk dat ik daar m'n FM24-game ga starten straks namelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 3 minuten geleden zei Fantasy: Welke competitie in Europa heeft het minste aantal competitiewedstrijden per seizoen? Denk dat ik daar m'n FM24-game ga starten straks namelijk In de Faeröer Eilanden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 21 oktober 2023 Zojuist zei La Pulga: In de Faeröer Eilanden Welke reeds in FM bestaande competitie in Europa heeft het minste aantal competitiewedstrijden per seizoen? Denk dat ik daar m'n FM24-game ga starten straks namelijk Heb geen zin om met editor data bestandjes te gaan zitten werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 7 minuten geleden zei Fantasy: Welke competitie in Europa heeft het minste aantal competitiewedstrijden per seizoen? Denk dat ik daar m'n FM24-game ga starten straks namelijk Gibraltar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 21 oktober 2023 5 minuten geleden zei Lensherr: Gibraltar Nadat alle teams één keer tegen elkaar gespeeld hebben, na 10 wedstrijden, wordt de competitie opgesplitst. De bovenste zes teams spelen twee keer tegen elkaar in de kampioenspoule, in de strijd om Europees voetbal en om het landskampioenschap. De onderste vijf teams spelen twee keer tegen elkaar om de eer. Dat zijn dan dus 10 + 2x5 wedstrijden als ik het goed begrijp? Nice! edit; als ik het op de website van de Gibraltarese FA zoek dan zie ik wat anders wel, dan is het 'gewoon' 22 wedstrijden. https://www.gibraltarfa.com/competitions/gibraltar-football-league-23-24-2460062/matches Ook prima wel wat mij betreft. Denk dat ik m'n land te pakken heb dan voor FM24! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Prima eerste seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten