FMNOOB Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Seizoen 4 Aruba (Via Nederland) Equatoriaal Guinea Andorra Servië Nieuw-Zeeland/Japan Saint Lucia/Grenada Zimbabwe/Fiji Volgend seizoen hopelijk 9 nieuwe en binnen 1,5 seizoen de nationaliteiten via Oezbekistan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Seizoen 5: Azerbeidzjan Oostenrijk Wales Montenegro/Zwitserland Djibouti/Nieuw-Caledonië Roemenië Polen Brazilië Seizoen 6: China Trinidad & Tobago/Antigua & Barbuda Cuba Costa Rica Kirgizië/Kazachstan Griekenland Zuid-Afrika Réunion We zijn weer wat verder en het tempo blijft nog wel hoog gaan. Soms is het nog wel even opletten met dubbele nationaliteiten. Zonder dat ik het wist had ik al Polen en Brazilië gehad, maar ik had het geluk dat ik mijn selectie aan het doorspitten was voor het nieuwe seizoen. Volgend seizoen sowieso twee nationaliteiten via Oezbekistan en dan weer op zoek naar een andere klus als bondscoach. Steeds meer regens en daar komen af en toe wat verassingen uit. Een wonderkid uit Cuba. Leuk voor de club en de challenge (zie spoiler). Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Grinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Op dit moment nog 12 mogelijke landen in de huidige selectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Voor de liefhebbers, Marko Stamenic is de trotse bezitter van drie paspoorten, te weten Nieuw Zeeland, Samoa en Servië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 4 december 2023 Share Geplaatst 4 december 2023 Eerste half jaar in Bosnië zit erop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Seizoen 7: Finland/Schotland Ecuador Barbados Mayotte/Comoren Oezbekistan (Via Oezbekistan) VAE (Via Oezbekistan) Inmiddels de 100 gepasseerd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 Ik ga vooralsnog trager dan ik zou willen. Ik kan maar beperkt buitenlanders opstellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 Milos Milovic ( Montenegro ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 januari 2026 Tarek Buchmann Duits , Togolees . Florent Muslija Kosovo , Duits Idan Toklomati Israël / Benin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 23 december 2023 Share Geplaatst 23 december 2023 Seizoen 2 net afgerond en dit is de tussenstand. Toch best lastig met de restrictie dat ik maar 8 buitenlanders mag inschrijven en ook nog even de voorkeur geef voor kwaliteit op dit moment in de save. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 Februari 2026 Arianit Ferati ( Albanië , Kosovo , Duitsland ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 De VS is ook een geweldig land voor deze challenge. Nu lekker aan de slag als bondscoach daar. Ook een stuk of 8 spelers met 3/4 paspoorten. Helaas, heb ik een gedeelte al, maar met deze groep kan ik 15 landen afstrepen. Als ze beschikbaar blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 Seizoen 8: San Marino Slovenië Palestina Thailand Zuid-Korea Chili Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 En we grinden door Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari We gaan het ook maar eens bijhouden en een beetje op de achtergrond mee bezig houden. Na één seizoen KAA Gent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari Geld deze challenge per game, of in je totaliteit qua FM? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari 14 minuten geleden zei Elsjorro1990: Geld deze challenge per game, of in je totaliteit qua FM? Ze moeten allemaal in 1 save behaald worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari Maar je mag binnen die save wel van club wisselen en interlands wanneer je bondscoach bent tellen ook mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari Wat zijn de bonuspunten dan? Die zie ik alleen bij @Nom de Guerre. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari 20 minuten geleden zei De Raam: Wat zijn de bonuspunten dan? Die zie ik alleen bij @Nom de Guerre. Uiteindelijk hebben we die nooit geteld. Ooit was het idee dat je per regio bonuspunten zou krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten