Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Ik speel nu tegen...

Fantasy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

11 uur geleden zei Vreven:

image.png.9f2bb87526dfa7d9e68253c8e4c6f61f.png

We zijn nu in seizoen 48/49. Na negen jaar Leipzig was het tijd voor wat anders. Als je dit doet in je tweede wedstrijd, ben je goed bezig.

Seizoen 48/49, goeiemoggûh! Hoe zagen de afgelopen jaren er uit qua kampioenen in de Eredvisie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry @La Pulga.

Beetje dezelfde CL campagne als vorig seizoen. Heenwedstrijden met de normale tactiek + opstelling en best vaak de boot nog in. Logisch ook. We hebben een heel grillige jonge ploeg. De return gaat altijd meta. 4-2-3-1. Hoge voorzetten + hoge lijn + hoog druk. Lipani als passer eraf. Zaniolo als technische speler eraf. Meest fysieke boys op de 6 achterste posities. Bamba met het meest fysiek op het middenveld. Snelste jongens á la Gnonto op de zijkanten. Twee torens op de 10 en spitta positie. En de resultaten blijven constant op deze manier terugkomen.

Er is echt werk aan de winkel bij SI. @Nom de Guerre

image.png.314b432ed3088f5b993a7ba46938feb2.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slecht gespeeld, toch gewonnen! Renschiiee:cheer::classic_love:

Ik heb nu lekker Nederlands of iig ex-ED spelers kliekje bij mijn Arsenal;

Rensch, Breinburg, Saibari en natuurlijk Van Persie! EDIT IK heb ook Ki-Jana Hoever!

Schermafbeelding 2024-03-22 152941.jpg

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.da8bca8858bf2d6f3ed9fe510b2e85aa.png

We gaan lekker door! In de Eredivisie nu 20 gespeeld, waarvan slechts 1 gelijkspel. De rest gewonnen. Ook in de Champions League enorm goede resultaten met 22 punten uit 8 potten. Enkel Atletico Madrid boven mij, op basis van gescoorde doelpunten. Bardhji ook direct belangrijk na zijn komst :D

Overigens flinke polonaise hier. PSV de enige Nederlandse club die niet overwintert. Ajax door in de CL, AZ in de EL en FC Utrecht & PEC Zwolle in de UCL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach ja joh is goed FM, nu hond uitlaten en dan lekker naar een verjaardag. Dit is een van de weinige prijzen, die het echte Arsenal al wel vaak gewonnen heeft, dus dan kan halve finale niet halen, wel keer gebeuren.

Arsenal-Bristol Fa cup 0-1.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites