Vreven Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart We zijn nu in seizoen 48/49. Na negen jaar Leipzig was het tijd voor wat anders. Als je dit doet in je tweede wedstrijd, ben je goed bezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 maart Auteur Share Geplaatst 21 maart Dat ziet er best Ok uit inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart Turtles ook! Ik ben fan van de foto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart 11 uur geleden zei Vreven: We zijn nu in seizoen 48/49. Na negen jaar Leipzig was het tijd voor wat anders. Als je dit doet in je tweede wedstrijd, ben je goed bezig. Seizoen 48/49, goeiemoggûh! Hoe zagen de afgelopen jaren er uit qua kampioenen in de Eredvisie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart Zag de bui al hangen. Maar gelukkig kwam ik Arteta tegen en geen #Karelball. Kom je toch weer een rondje door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart 1. Bundesliga wir kommen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart Sorry @La Pulga. Beetje dezelfde CL campagne als vorig seizoen. Heenwedstrijden met de normale tactiek + opstelling en best vaak de boot nog in. Logisch ook. We hebben een heel grillige jonge ploeg. De return gaat altijd meta. 4-2-3-1. Hoge voorzetten + hoge lijn + hoog druk. Lipani als passer eraf. Zaniolo als technische speler eraf. Meest fysieke boys op de 6 achterste posities. Bamba met het meest fysiek op het middenveld. Snelste jongens á la Gnonto op de zijkanten. Twee torens op de 10 en spitta positie. En de resultaten blijven constant op deze manier terugkomen. Er is echt werk aan de winkel bij SI. @Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart En dan vinden mensen het raar dat ik met een stel Afrikanen in Albanië en Montenegro de Champions League kan pakken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart 7 uur geleden zei Thierryvane: Seizoen 48/49, goeiemoggûh! Hoe zagen de afgelopen jaren er uit qua kampioenen in de Eredvisie? Twente is ook een keer kampioen geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart (bewerkt) Slecht gespeeld, toch gewonnen! Renschiiee Ik heb nu lekker Nederlands of iig ex-ED spelers kliekje bij mijn Arsenal; Rensch, Breinburg, Saibari en natuurlijk Van Persie! EDIT IK heb ook Ki-Jana Hoever! 22 maart bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart Ploeg van 't stad! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart 7 uur geleden zei Nom de Guerre: En dan vinden mensen het raar dat ik met een stel Afrikanen in Albanië en Montenegro de Champions League kan pakken Back to back! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart Doe mij maar vaker zo'n Champions League potje hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart Gaat lekker in Engeland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart 17 jarige die zijn debuut maakt als invaller en penalty scoort, lekker hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 22 maart Auteur Share Geplaatst 22 maart Houdoe! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart 1e wedstrijd halve finale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart Zojuist zei Rrrood: 1e wedstrijd halve finale Wieffer doet het bij jou heel wat beter, dan bij Oranje vanavond Altijd fijn en knap, uit bij RM winnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart Niet stoer doen nou Dortmund!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart 2 uur geleden zei Thierryvane: Niet stoer doen nou Dortmund!!! Het vic duo doet het aardig in Ingoalstadt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart Porto geeft Lazio Roma effe flink een jantje, niet normaal. Denk dat Feyenoord fans als @ReneLeBlanc en @Urbeto ook wel leuk vinden zo'n Lazio Roma slachting, door Porto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cervantes Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart Stunten tegen de nummer 11 van de Serie A van vorig jaar als promovendus uit de Serie C . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 23 maart Auteur Share Geplaatst 23 maart Altijd leuk, van die minderen Goden in Europees verband Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart We gaan lekker door! In de Eredivisie nu 20 gespeeld, waarvan slechts 1 gelijkspel. De rest gewonnen. Ook in de Champions League enorm goede resultaten met 22 punten uit 8 potten. Enkel Atletico Madrid boven mij, op basis van gescoorde doelpunten. Bardhji ook direct belangrijk na zijn komst Overigens flinke polonaise hier. PSV de enige Nederlandse club die niet overwintert. Ajax door in de CL, AZ in de EL en FC Utrecht & PEC Zwolle in de UCL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart Ach ja joh is goed FM, nu hond uitlaten en dan lekker naar een verjaardag. Dit is een van de weinige prijzen, die het echte Arsenal al wel vaak gewonnen heeft, dus dan kan halve finale niet halen, wel keer gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten