Thierryvane Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Het blijft een geinig spelletje. 44 schoten om 0. #ThierryBall Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari Eerste wedstrijd van het seizoen verloren we met 5-1. De eerste wedstrijd na de winterstop werd glansrijk gewonnen. We staan nu zes punten los. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari 14 uur geleden zei Thierryvane: Het blijft een geinig spelletje. 44 schoten om 0. #ThierryBall Goh. Wat een dominantie. Zeker omdat je helemaal niks tegen krijgt. #fanboy Calvert - Lewin op de 10 positie is toch ook genieten. Spitta Oshimen zal wel een flink baalmoment hebben, in zijn jacht op record season bij Arsenal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari 38 minuten geleden zei Dansmeister: Goh. Wat een dominantie. Zeker omdat je helemaal niks tegen krijgt. #fanboy Calvert - Lewin op de 10 positie is toch ook genieten. Spitta Oshimen zal wel een flink baalmoment hebben, in zijn jacht op record season bij Arsenal. Je kan DCL in records topic posten maatje, 7 goals plek 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari Ajax in het vizier hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari 2 minuten geleden zei Thierryvane: Ajax in het vizier hoor. ziek hoor! hoe gaat het internationaal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari 39 minuten geleden zei Oerlie: ziek hoor! hoe gaat het internationaal? Hebben nu eindelijk de smaak te pakken. Vorig seizoen (2030/31) voor het eerst met deze selectie de Champions League gewonnen. Was ook tevens mijn eerste finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari Ik ben een beetje het plezier kwijt en ik dacht, ik ga eens buiten mijn comfort zone. Ga eens spelen in een voor mij onbekende competitie. Ik wil wel graag jeugd spelers, dus ik ben gaan zoeken naar goede jeugd academisch in centraal-/ oost Europa. AS Trencin is toch wel een club met de beste jeugdopleiding van Slowakije. Kan mij nog een wedstrijd tegen Feyenoord heugen (4-0 winst). Daarnaast niet meteen een topteam. Desalniettemin leuk om in mijn 2e wedstrijd Trnava te kijk te zetten. Een team dat hoger ingeschat wordt dan Trencin, europees speelt en de laatste 3 jaar 3e werd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari Het is maar een bekerduel tegen een semi-profclubje, maar toch fijn om de eerste officiele wedstrijd van een save te winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari 18 minuten geleden zei Kyrill: Maar even een spitta gekocht?😀 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari (bewerkt) 1 minuut geleden zei Dansmeister: Maar even een spitta gekocht?😀 Ja Victor Oshimen swa, voor 100 millies. Ik was wel even klaar met baby's halen, Queadragao, Van Persie, Essuguo en en Gray En ik heb Partij en Jesus verkocht aan Real voor 37 en 65 millies. 16 februari bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari Eindelijk nog even tijd voor FM. Wanneer je met je volledig B-elftal de topper tegen Sporting weet te winnen dan weet je dat het een rustig seizoen zal worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari #KINGKAREL_0_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 16 februari Share Geplaatst 16 februari Wat een paar tips al niet kunnen doen, topper ben je! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari Chill Champions League debuut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari Jongens hadden meer interesse in een potje kaarten dan voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari Wat zuur om zo uitgeschakeld te worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Voorafgaand de nummer 6vs3, nu staan we 5e hierdoor. We hebben ze helemaa gesloopt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Goede tactiek hoor @Becks! Fijn weekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 februari Share Geplaatst 18 februari Nooit saai in Amsterdam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten