Bogatyr Geplaatst Maandag at 23:16 Share Geplaatst Maandag at 23:16 Altijd dat uitdagen hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst Dinsdag at 13:27 Share Geplaatst Dinsdag at 13:27 Hatseflats. Liefde voor de OI. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst Dinsdag at 19:25 Share Geplaatst Dinsdag at 19:25 Ondanks dat ik het erg naar m'n zin heb in Spanje toch maar is meedoen aan de challenges die hier te vinden zijn. Met Huelva natuurlijk bezig met de Pioneers of Football maar ook gestart met de SAF challenge. Pre 6 november waren dit de uitslagen van Wolves. Man man, wat een treurnis. Spoiler Bij mijn binnenkomst gooide ik het roer niet eens volledig om want ik gebruik dezelfde formatie als mijn voorganger. Alleen met wel wat andere resultaten Het geluk was met ons tegen Karel zijn club want we hadden vrij weinig in te brengen. Het is allemaal nog wat penibel maar winst = winst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst Dinsdag at 21:33 Share Geplaatst Dinsdag at 21:33 Kataka is iig goed begonnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst Dinsdag at 21:40 Share Geplaatst Dinsdag at 21:40 Doe mij maar zo'n pacemaker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst Dinsdag at 21:48 Share Geplaatst Dinsdag at 21:48 De eerste Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst Dinsdag at 21:57 Share Geplaatst Dinsdag at 21:57 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst Woensdag at 08:02 Share Geplaatst Woensdag at 08:02 10 uur geleden zei Joery: De eerste Eeeeeeespoooooooosiiiiiiiiitoooooooooo screentje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst Woensdag at 12:45 Share Geplaatst Woensdag at 12:45 (bewerkt) Altijd leuk om de mooiste voetballende ploeg in de wereld op een voetballende manier te verslaan. Woensdag at 12:45 bewerkt door Lensherr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst Woensdag at 14:13 Share Geplaatst Woensdag at 14:13 Maak me nou niet geeeeeeeheeeeeeeek! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst Woensdag at 18:30 Share Geplaatst Woensdag at 18:30 10 uur geleden zei Thierryvane: Eeeeeeespoooooooosiiiiiiiiitoooooooooo screentje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst Woensdag at 18:49 Share Geplaatst Woensdag at 18:49 18 minuten geleden zei Joery: Gvd man Wat voor tactiek hanteer je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst Woensdag at 19:10 Share Geplaatst Woensdag at 19:10 19 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Gvd man Wat voor tactiek hanteer je? Tegen moeilijke tegenstanders een 433, tegen ploegen waar ik verwacht van te winnen begin ik meestal in deze formatie:\\ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst Woensdag at 19:17 Share Geplaatst Woensdag at 19:17 6 minuten geleden zei Joery: Tegen moeilijke tegenstanders een 433, tegen ploegen waar ik verwacht van te winnen begin ik meestal in deze formatie:\\ HAHAHA. En ik dacht dat ik rara tactieken bouwde Mooi man. Inmiddels al volledig op de newgens of nog wat verdwaalde echte spelers? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst Woensdag at 19:22 Share Geplaatst Woensdag at 19:22 (bewerkt) 6 minuten geleden zei ReneLeBlanc: HAHAHA. En ik dacht dat ik rara tactieken bouwde Mooi man. Inmiddels al volledig op de newgens of nog wat verdwaalde echte spelers? Volle bak aanvallen . Probeerde het een keer uit en het werkte nog redelijk goed ook. Tweak hem zo nu en dan wel weer wat. Ohja en inmiddels allemaal regens ja. Woensdag at 19:23 bewerkt door Joery Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst Woensdag at 19:35 Share Geplaatst Woensdag at 19:35 11 minuten geleden zei Joery: Volle bak aanvallen . Probeerde het een keer uit en het werkte nog redelijk goed ook. Tweak hem zo nu en dan wel weer wat. Ohja en inmiddels allemaal regens ja. Lekker man. Kan je games altijd goed waarderen, herken er veel van Tenerife heeft overigens een geweldige jeugd, althans in mijn Huelva game. Heb nu 1 pareltje al binnen maar de volgende staat al op de shortlist maar is pas 16 jaartjes dus wil nog niet komen, de boef. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst Woensdag at 20:36 Share Geplaatst Woensdag at 20:36 Ladies and gentlemen, we got him! #WZAWZDB Matchwinner in minuut 120: supersub Mavroudis Abaris. Spoiler @ReneLeBlanc @Dansmeister @Fantasy @Joery Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst Woensdag at 21:16 Share Geplaatst Woensdag at 21:16 39 minuten geleden zei Thierryvane: Ladies and gentlemen, we got him! #WZAWZDB Matchwinner in minuut 120: supersub Mavroudis Abaris. Inhoud verbergen @ReneLeBlanc @Dansmeister @Fantasy @Joery MaVROEMis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst Donderdag at 06:28 Share Geplaatst Donderdag at 06:28 @Joery sorry not sorry Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst Donderdag at 07:10 Share Geplaatst Donderdag at 07:10 10 uur geleden zei Thierryvane: Ladies and gentlemen, we got him! #WZAWZDB Matchwinner in minuut 120: supersub Mavroudis Abaris. Toon verborgen inhoud @ReneLeBlanc @Dansmeister @Fantasy @Joery SUUUUUUUU. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst Donderdag at 07:36 Share Geplaatst Donderdag at 07:36 10 uur geleden zei Thierryvane: Ladies and gentlemen, we got him! #WZAWZDB Matchwinner in minuut 120: supersub Mavroudis Abaris. Toon verborgen inhoud @ReneLeBlanc @Dansmeister @Fantasy @Joery Geapporteerd. Nee hoor, lekker bezig kokkie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst Donderdag at 07:41 Share Geplaatst Donderdag at 07:41 5 minuten geleden zei Arezo: Geapporteerd. Nee hoor, lekker bezig kokkie. Dank, kale! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst Donderdag at 16:15 Share Geplaatst Donderdag at 16:15 Thielmann met een hattrick in de eerste helft bij zijn debut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthias. Geplaatst Donderdag at 22:06 Share Geplaatst Donderdag at 22:06 5 uur geleden zei FlyD: Thielmann met een hattrick in de eerste helft bij zijn debut. Odense Boldklub!! <3 -------------------------------- Ging plots wel heel makkelijk bij mijn Knokke.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst Donderdag at 23:48 Share Geplaatst Donderdag at 23:48 Op 17-12-2024 om 22:40 zei Titan: Doe mij maar zo'n pacemaker. zelde Yusuf? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten