Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Ik speel nu tegen...

Fantasy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ondanks dat ik het erg naar m'n zin heb in Spanje toch maar is meedoen aan de challenges die hier te vinden zijn. Met Huelva natuurlijk bezig met de Pioneers of Football maar ook gestart met de SAF challenge. Pre 6 november waren dit de uitslagen van Wolves. ;c;c;c Man man, wat een treurnis.

Spoiler

image.thumb.png.69e2c2867d3762fee2556dd5190034cc.png

Bij mijn binnenkomst gooide ik het roer niet eens volledig om want ik gebruik dezelfde formatie als mijn voorganger. Alleen met wel wat andere resultaten :D Het geluk was met ons tegen Karel zijn club want we hadden vrij weinig in te brengen. Het is allemaal nog wat penibel maar winst = winst.

image.thumb.png.6d480e6a1d8a9260e34c80b3df7ef8c1.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

HAHAHA.  En ik dacht dat ik rara tactieken bouwde    Mooi man. Inmiddels al volledig op de newgens of nog wat verdwaalde echte spelers?  

Volle bak aanvallen :D . Probeerde het een keer uit en het werkte nog redelijk goed ook. Tweak hem zo nu en dan wel weer wat.

Ohja en inmiddels allemaal regens ja. 

bewerkt door Joery
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Joery:

Volle bak aanvallen :D . Probeerde het een keer uit en het werkte nog redelijk goed ook. Tweak hem zo nu en dan wel weer wat.

Ohja en inmiddels allemaal regens ja. 

Lekker man. Kan je games altijd goed waarderen, herken er veel van :D Tenerife heeft overigens een geweldige jeugd, althans in mijn Huelva game. Heb nu 1 pareltje al binnen maar de volgende staat al op de shortlist maar is pas 16 jaartjes dus wil nog niet komen, de boef.

Link naar opmerking
Deel via andere websites