glennix Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 4 minuten geleden zei Bogatyr: Is dat de Valencia die van Antwerp komt 😃 ja, transfervrij overgenomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Het is toch gelukt. Heb er wel een nederlaag in de competitie moeten voor oplopen door heel de selectie rust te gunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Zonde dit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 5 november 2023 Auteur Share Geplaatst 5 november 2023 Hehe, Frei vanaf VMC als Segundo Volante met een hattrick, leuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 Nog héél even freestylen tot de full release er is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Haha, ik dacht dat Gimenez een zieke hattrick had gemaakt in 4 minuten. Is het een eigen doelpunt van de andere Gimenez Wel mooi potje zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Eerste potje tegen een sterke tegenstander op de nieuwe FM en wat een resultaat voor Danish Dynamite Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 (bewerkt) heerlijke start in de CL 6 november 2023 bewerkt door Oerlie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Wat was dit voor wedstrijd joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 9 uur geleden zei Joery: Wat was dit voor wedstrijd joh Ternana, wat goed. Kan mij nog een novellen herinneren @Fantasy. Legendarisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 7 november 2023 Auteur Share Geplaatst 7 november 2023 9 minuten geleden zei Thierryvane: Ternana, wat goed. Kan mij nog een novellen herinneren @Fantasy. Legendarisch. Goh ja van Tim! Heerlijk verhaal was dat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Daar zijn we weer Bayern Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Eerste competitiepot met Boca! Prima, jammer dat Cavani meteen geblesseerd raakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 De eerste overwinning in Ligue 2 is een feit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 (bewerkt) Koekoek, totale offday in de eerste helft . Gelukkig werkte de speech in de rust en draaide wij het in de 2e helft volledig om. Doesburg met zijn 2e hattrick in 3 wedstrijden. Die Bueno blijkt een schot in de roos als huurling. 7 november 2023 bewerkt door SLeePo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Altijd lekker tegen een andere Cinque Grande! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 11 uur geleden zei Thierryvane: Ternana, wat goed. Kan mij nog een novellen herinneren @Fantasy. Legendarisch. Ja, sindsdien heb ik altijd een voorliefde gehad. Over novelle's gesproken... Wie weet wat er binnenkort komt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 7 november 2023 Auteur Share Geplaatst 7 november 2023 Saai was het in ieder geval niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Nog eentje in Denemarken @Fantasy. Zeer leuk land. Alleen die winterstop is veel te lang Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Sir Alex Ferguson challenge gestart, dan is dit wel een heerlijk debuut! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 8 november 2023 Auteur Share Geplaatst 8 november 2023 7 uur geleden zei Lensherr: Nog eentje in Denemarken @Fantasy. Zeer leuk land. Alleen die winterstop is veel te lang Dat ben ik wel gewend vanuit IJsland al Met wie speelde jij ook al weer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 4 uur geleden zei Fantasy: Dat ben ik wel gewend vanuit IJsland al Met wie speelde jij ook al weer? FC Kopenhagen in combinatie met Denemarken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 Mijn eerste wedstrijd in FM24 zit erop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten