Mordurette Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus Welkom terug dan maar @QuaLyon Prima uitslag tegen Zagreb. Douvikas goed op schot! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus Pijnlijke nederlaag in de CL-finale, vooral als je bedenkt dat we Eyüboglu begin dit seizoen verkochten aan Real en ook Jaadi bij ons heeft gespeeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus 3 minuten geleden zei Willem: Pijnlijke nederlaag in de CL-finale, vooral als je bedenkt dat we Eyüboglu begin dit seizoen verkochten aan Real en ook Jaadi bij ons heeft gespeeld Dat is wel zuur maar dit geeft weer extra energie om komend jaar wel die finale te winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus 1 uur geleden zei Willem: Pijnlijke nederlaag in de CL-finale, vooral als je bedenkt dat we Eyüboglu begin dit seizoen verkochten aan Real en ook Jaadi bij ons heeft gespeeld Hoe staat de prijzenkast er inmiddels bij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus *sorry dubbelpost* Prima bekerrun toe nu toe. Bekerseizoen is alvast geslaagd . In de 1e ronde versloegen we overigens Gütersloh (6-2) en Wiesbaden in de 2e ronde (5-2). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus Wat een zieke run in de DFB Pokal tot nu toe . Halve finale ook nog eens 'mazzel' met de loting; Magdeburg. Andere halve finale gaat tussen Leipzig en Dortmund. Dus je mag toch aannemen dat we die cup in ieder geval niet gaan winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 25 augustus Auteur Share Geplaatst 25 augustus Pfff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus We gaan naar Berlijn @Fantasy; Het zit nog niet echt mee hè? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 25 augustus Auteur Share Geplaatst 25 augustus Zojuist zei Michaelinho*: @Fantasy; Het zit nog niet echt mee hè? Het speelschema breekt ons een beetje op. Nu ook een 3-0 nederlaag tegen Gil Vicente... Daar staat tegenover dat we wel de kwartfinale van de Europa League hebben bereikt na een 3-1 overwinning op Sporting CP én we no in de Taça de Portugal actief zijn. Nog van alles om voor te spelen dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus (bewerkt) WE GAAN EUROPA IN!! Wat een seizoen is dit joh.. Had overigens niet bedacht dat ik doelstelling 'Win de DFB pokal' in seizoen 1 al zou afvinken Dat we Europa in gaan is natuurlijk eigenlijk helemaal kut. Kan me niet voorstellen dat ik een selectie kan bouwen die daar ook maar iets te zoeken heeft. En het zorgt voor een veel drukker speelschema. Maargoed, het is wel geestig natuurlijk. 25 augustus bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 26 augustus Auteur Share Geplaatst 26 augustus Wauw, heerlijk zeg! Hier hebben we helaas geen stuntje kunnen realiseren in Europa, al was het bereiken van de kwartfinale al een behoorlijke prestatie an sich - al zeg ik het zelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus Op 24-8-2024 om 19:13 zei Michaelinho*: Hoe staat de prijzenkast er inmiddels bij? Best prima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus Wel potverdomme, halve finale CL eruit tegen Liverpool. 1-1 op Anfield was onverdiend, eigen goal van hun. Daar mocht ik van geluk spreken. Maar deze mag je dan eigenlijk niet weggeven, hoewel het weer typisch is. Seizoen 1 en 2 kwam ik in de kwartfinale, nu halve finale. Hopelijk in seizoen 4 dan toch de finale... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus Back-to-back winners Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus Ik weet niet wat er in de thee zat, maar goed was het niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus Nog nooit meegemaakt dit. Zeker niet in een finale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus 1 uur geleden zei sennid: Nog nooit meegemaakt dit. Zeker niet in een finale En dat tegen de Gendarmerie. Ik vermoed dat de selectie wat extra parkeerbonnen onder de voorruit vond na de wedstrijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus Ik heb volgens mij een nieuwe feestdag gerealiseerd in Utrecht. Fabian de Keijzer keepte de wedstrijd van zijn leven (al was de 5-2 een blunder). En dan te bedenken dat we de laatste twee thuiswedstrijden in de Eredivisie niet wisten te winnen (AZ 1-1, PEC 1-2). Deze is heerlijk hoor! (FM23) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus Heerlijk schema om ons Bundesliga seizoen met Rostock te starten . Over de resultaten mogen we dan weer niet klagen . Vier punten uit deze drie eerste wedstrijden is natuurlijk mega. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus Met de groetjes uit Samoa! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 31 augustus Share Geplaatst 31 augustus Europa League - Knock-out Play-off tegen Youngs Boys. Niet naar Oost-Duitsland komen jongûh! 1/8e finale is tegen Gladbach overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 1 september Share Geplaatst 1 september Je kan de bal wel hebben, maar je moet er ook de juiste dingen mee doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 1 september Share Geplaatst 1 september Had geen verwachtingen maar toch een mooie overwinning. In de return zullen we wel overklast worden, gok ik, maar dat zal de pret niet bederven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 1 september Share Geplaatst 1 september (bewerkt) Nieuw seizoen, nieuw Poképlayerteam. Europees debuut . De nationaliteiten die vandaag in het veld stonden, inclusief wissels: Nederlands, Zuid-Afrikaans, Centraal-Afrikaans, Duits, Venezolaans, Spaans, Frans, Congolees, Libanees, Zweeds, Albaans, Zwitsers, Zweeds, Marokkaans, Pools, Colombiaans, Tadzjieks, Russisch, Liberiaans, Martinikaans, Hongaars, Syrisch, en Grieks. Ja, er zitten wat dubbele paspoorten tussen . Zo lang Ten Hag de lijnen uitzet, maak ik me niet zo veel zorgen om een wedstrijd als deze. 1 september bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 2 september Auteur Share Geplaatst 2 september Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten