Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Ik speel nu tegen...

Fantasy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

3 minuten geleden zei Willem:

image.png.4af420b719c715d7c27521789ef01412.png

Pijnlijke nederlaag in de CL-finale, vooral als je bedenkt dat we Eyüboglu begin dit seizoen verkochten aan Real en ook Jaadi bij ons heeft gespeeld

Dat is wel zuur maar dit geeft weer extra energie om komend jaar wel die finale te winnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Michaelinho*:

@Fantasy; Het zit nog niet echt mee hè? 

Het speelschema breekt ons een beetje op. Nu ook een 3-0 nederlaag tegen Gil Vicente... Daar staat tegenover dat we wel de kwartfinale van de Europa League hebben bereikt na een 3-1 overwinning op Sporting CP én we no in de Taça de Portugal actief zijn. Nog van alles om voor te spelen dus :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

WE GAAN EUROPA IN!! _O_ Wat een seizoen is dit joh.. Had overigens niet bedacht dat ik doelstelling 'Win de DFB pokal' in seizoen 1 al zou afvinken :-D

Dat we Europa in gaan is natuurlijk eigenlijk helemaal kut. Kan me niet voorstellen dat ik een selectie kan bouwen die daar ook maar iets te zoeken heeft. En het zorgt voor een veel drukker speelschema. Maargoed, het is wel geestig natuurlijk. 

DFBPokal-Finalvs.Leipzig.png.ad35f762602174b04c76f4e98a454764.png

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel potverdomme, halve finale CL eruit tegen Liverpool. 1-1 op Anfield was onverdiend, eigen goal van hun. Daar mocht ik van geluk spreken. Maar deze mag je dan eigenlijk niet weggeven, hoewel het weer typisch is.

image.png.e7fed8569654ac5a56a48a26ba2fb1a2.png

Seizoen 1 en 2 kwam ik in de kwartfinale, nu halve finale. Hopelijk in seizoen 4 dan toch de finale...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb volgens mij een nieuwe feestdag gerealiseerd in Utrecht. Fabian de Keijzer keepte de wedstrijd van zijn leven (al was de 5-2 een blunder). En dan te bedenken dat we de laatste twee thuiswedstrijden in de Eredivisie niet wisten te winnen (AZ 1-1, PEC 1-2). Deze is heerlijk hoor! (FM23)

image.png.743aa7ba66dc76c3bb6c5e18eafd9222.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuw seizoen, nieuw Poképlayerteam. Europees debuut :classic_love:.

De nationaliteiten die vandaag in het veld stonden, inclusief wissels: Nederlands, Zuid-Afrikaans, Centraal-Afrikaans, Duits, Venezolaans, Spaans, Frans, Congolees, Libanees, Zweeds, Albaans, Zwitsers, Zweeds, Marokkaans, Pools, Colombiaans, Tadzjieks, Russisch, Liberiaans, Martinikaans, Hongaars, Syrisch, en Grieks. Ja, er zitten wat dubbele paspoorten tussen ;c .

image.thumb.png.811ed43bc4bda3a1a657e46269fb1ed3.png

Zo lang Ten Hag de lijnen uitzet, maak ik me niet zo veel zorgen om een wedstrijd als deze.

image.thumb.png.ab6d8aad8868d9d2e47870618c9ec6f2.png

bewerkt door Titan
Link naar opmerking
Deel via andere websites