Kyrill Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei Dit is wel een dubbelpost waardig, na 11 minuten directe rode kaart krijgen met 1-0 voorsprong en dan nog 5-2 winnen. Ik huil letterlijk nu traantjes van geluk/blijdschap Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei (bewerkt) Er zat wat zand in de machine van de FC vandaag, maar die ploeg is zo ongekend sterk met Real Madrid. Ik ben benieuwd wanneer we eindelijk eens de titel kunnen gaan pakken. (2027/2028 nu..) 16 mei bewerkt door Marvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reibleetsak Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei 21 minuten geleden zei Marvin: Er zat wat zand in de machine van de FC vandaag, maar die ploeg is zo ongekend sterk met Real Madrid. Ik ben benieuwd wanneer we eindelijk eens de titel kunnen gaan pakken. (2027/2028 nu..) Zie ik dat je Reinier onder contract hebt? Die heb ik nu anderhalf seizoen bij Willem II(gratis binnen kunnen hengelen) en die doet het echt geweldig bij mij. Succes in de titelstrijd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei 38 minuten geleden zei reibleetsak: Zie ik dat je Reinier onder contract hebt? Die heb ik nu anderhalf seizoen bij Willem II(gratis binnen kunnen hengelen) en die doet het echt geweldig bij mij. Succes in de titelstrijd! Fantastische nummer 10. Ongelooflijk dat zij die gratis laten gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei Vuurwerk voor de supporters over twee wedstrijden. 4-5 verloren thuis diep in blessuretijd en dan uit dit neerzetten . Op naar de laatste 16 van de Europa League! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei 1 uur geleden zei Marvin: Fantastische nummer 10. Ongelooflijk dat zij die gratis laten gaan. Had hem ook in mijn vorige game. Gratis cheatcode hoor. 44 minuten geleden zei Michaelinho*: Vuurwerk voor de supporters over twee wedstrijden. 4-5 verloren thuis diep in blessuretijd en dan uit dit neerzetten . Op naar de laatste 16 van de Europa League! Eerder zag ik al Duijvestijn, nu El Karouani. Heerlijke Nederlandse transfers! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei 1 minuut geleden zei Thierryvane: Had hem ook in mijn vorige game. Gratis cheatcode hoor. Eerder zag ik al Duijvestijn, nu El Karouani. Heerlijke Nederlandse transfers! Haha ja alleen zaten ze er al toen ik aan boord kwam. Heb ze dus niet zelf gehaald Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei In een poule met Leipzig, Spurs en Olympiakos had ik al genoegen genomen met een derde plaats. Maar door deze zege doe ik gewoon mee om de groepswinst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reibleetsak Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei (bewerkt) 7 uur geleden zei Marvin: Fantastische nummer 10. Ongelooflijk dat zij die gratis laten gaan. Nice! Bij jou doet ie het misschien zelfs nog wel een stukje beter dan bij mij: 16 mei bewerkt door reibleetsak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei 9 uur geleden zei Rrrood: Ik heb een side/3e save met Fc Barcelona... Maar die Noah Darvich is gewoon in seizoen 1 al een prima/goede speler hé Maar die Lamine Yamal is in seizoen 1 ook op 16 jarige leeftijd al absurd goed, bijna achterlijk hahah. Wat heerlijke zege zeg maatje, gefeliciteerd Hoe is het tegenwoordig met je? Spannende zege en duel op de nummer 1 in de poule voor EK kwalificatie Ijsland , die duel meer hadden, nu staan wij 1e. Verder in onze poule dus Gibraltar, Montenegro en Griekenland. Wij hebben nu 12 punten na 4 duels. Deze Alexander Bell heb ik opgeroepen van City, hij is zo goed, nu al, dat ik in mijn 424 dm en cm genoodzaak ben Jude Bellingham maar als AML ipv CM op te stellen haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei 16 uur geleden zei Vreven: In een poule met Leipzig, Spurs en Olympiakos had ik al genoegen genomen met een derde plaats. Maar door deze zege doe ik gewoon mee om de groepswinst. Welk jaar zit je met ons aller Ajax? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei 5 minuten geleden zei Thierryvane: Welk jaar zit je met ons aller Ajax? 2048/2049. Dit is nog FM22, ben deze save gestart toen ik het spel kocht, vind het zo leuk dat elke nieuwe save die ik start tegenvalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei Na de supercup pakken we in ons eerste seizoen in Roemenië ook de beker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei Tuurlijk joh. Scheidsie had ook weer een mooie rating met een 5.5....Hebben meer mensen dat, dat scheidsrechters steevast een slechte wedstrijd fluiten in wedstrijden die je zelf speelt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei Deze niet verwacht na de 0-1 thuisnederlaag. Hop hop, Boavista in de halve finale nu. ECL 2028/2029 @Mordurette Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei 18 uur geleden zei Kyrill: Ik heb een side/3e save met Fc Barcelona... Maar die Noah Darvich is gewoon in seizoen 1 al een prima/goede speler hé Maar die Lamine Yamal is in seizoen 1 ook op 16 jarige leeftijd al absurd goed, bijna achterlijk hahah. Wat heerlijke zege zeg maatje, gefeliciteerd Hoe is het tegenwoordig met je? Spannende zege en duel op de nummer 1 in de poule voor EK kwalificatie Ijsland , die duel meer hadden, nu staan wij 1e. Verder in onze poule dus Gibraltar, Montenegro en Griekenland. Wij hebben nu 12 punten na 4 duels. Deze Alexander Bell heb ik opgeroepen van City, hij is zo goed, nu al, dat ik in mijn 424 dm en cm genoodzaak ben Jude Bellingham maar als AML ipv CM op te stellen haha. Alles nog steeds kut, maar in FM gaat het lekker! Wel een lekkere speler die Alex Bell Darvich is zeker goed; vaste stand-in voor Babadi en ik heb nog Milambo, Echeverri en Bergvall voor die positie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei Dit is echt een hele grote gemiste kans.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 18 mei Share Geplaatst 18 mei Dit is echt wel goud. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 18 mei Share Geplaatst 18 mei Die is echt wel sneaky hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 18 mei Share Geplaatst 18 mei Drie wedstrijden achter elkaar, en alle drie bijzonder Van een enorme comeback Naar het enorm weggeven: En dan de directe concurrent die evenveel punten heeft wegspelen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 mei Share Geplaatst 18 mei Nu drie duels in de CL fase tot dusver en 3x 1-0 winst 0-1 bij PSG, 1-0 op Leipzig en dit. Tevreden, winst=winst, moet/hoeft niet altijd ruim natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 18 mei Share Geplaatst 18 mei Wtf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten