De Raam Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Eerste seizoen bij Cove Rangers gepromoveerd naar de Scottish Championship, lekker om dan zo te beginnen op een regenachtige dag! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei Eerste prijs met Milan is binnen En daarmee ook de eerste prijs voor de club sinds 2022, en de eerste supercup sinds 2016/2017. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei Wat een heerlijke manier om onze eerste overwinning op FC Barcelona te pakken.. Zij zijn samen met Real Madrid (100 thuiswedstrijden ongeslagen) ongenaakbaar in Spanje. Mooie uitdaging om daarbij te geraken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 mei Share Geplaatst 12 mei Seizoen 2027-2028 Mijn 1e seizoen als manager van Rapid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 13 mei Share Geplaatst 13 mei Goedemorgen smikkelbeertjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 13 mei Share Geplaatst 13 mei Voor de 2e keer in 3 jaar tijd, sta ik in de halve finale van FA Cup, na een comeback tegen Westham. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 13 mei Share Geplaatst 13 mei Werd tijd dat het Europees ook eens begon te draaien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 mei Share Geplaatst 13 mei Die tegen City had ik hierboven al gedeeld en de stand ook in ander topic. Maar hadden in december wel weer lekker aan het doelsaldo gewerkt. Ook in de beker door, waar we in de 3e ronde een uitwedstrijd hebben geloot tegen ASWH, de enige overgebleven amateurploeg haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei Ik hoef voorlopig niet te rekenen op een baantje bij Olympiakos ben ik bang Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei In de 3e kwalificatie ronde waren we er ook heel dichtbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei Een echte apotheose in de Championship. Laatste wedstrijd van het seizoen Crystal Palace staat eerste met 2 punten voorsprong op ons, maar een veel slechter doelsaldo. Hoe overduidelijk wil je kampioen worden. Voor de 3e keer op rij worden wij kampioen en promoveren we (4e op rij in totaal). Komend seizoen speelt Wrexham voor het eerst in de historie in de Premier League. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei Nieuwe tactiek (welkom terug spelplezier) begint te werken in Duitsland/Europa. #ThierryBall Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei Gelukkig stond er de beste keeper van de Belgische competitie tussen de palen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei Maaaaaaaaak me nou niet gek hoor Ingoaaaaaaaaalstadt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei 17 minuten geleden zei Thierryvane: Maaaaaaaaak me nou niet gek hoor Ingoaaaaaaaaalstadt! Tactiekje werkt wel ja mooie resultaten 😃 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei (bewerkt) @Thierryvane wat een helden zege Jij bent de FM variant van dezze gozer van Mortal Kombat; Shang Tsun een echte badguy/eindbaas!! 15 mei bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei Ik dacht; laten we eens 'Very Defensive' proberen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei Man man man Wat een wedstrijd. Dacht dat 'ie nooit meer zou vallen, en dan scoort Estêvão in de laatste minuten. Dan komt het tot penalty's en mis je direct de eerste. Maar; eind goed, al goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei Heerlijk, allemaal groene bolletjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei 1 uur geleden zei TheRealOne: Man man man Wat een wedstrijd. Dacht dat 'ie nooit meer zou vallen, en dan scoort Estêvão in de laatste minuten. Dan komt het tot penalty's en mis je direct de eerste. Maar; eind goed, al goed Kunnen de competitiewedstrijden tegen Juventus ook niet gewoon in penalties eindigen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei Onze eerste wedstrijd ooit in de Premier League. Mooi debuut. Man van de wedstrijd: Arthur Okonkwo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei Dat beloofd wat @SLeePo Zo vroeg rood pakken al, en dan nog heel de wedstrijd betere team zijn met 10 man, en dan verliezen, en niet eens een puntje, erg zuur. Maar ben tevreden over het spel met 10 man zolang, Everton was very lucky, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten