Titan Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari Legends. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari Het B-elftal mocht een uur komen opdraven in een bekerpotje in Katwijk. Mijn grootste zege ooit in een officiële FM wedstrijd. Zitten er nog MU-records tussen? Aardig lekkere xG bijv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari Wat een lekker eerste potje vandaag zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari Waar heb ik zojuist naar gekeken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari 10 uur geleden zei La Pulga: Waar heb ik zojuist naar gekeken? "Leaaaaaaaandro Bacunaaaaaa hoeee hoee hoeee hoeeee!" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari Appeltje eitje. Niet gedacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari Moeten dan ook maar even doorpakken waar wij het over hadden @Nom de Guerre. Kon dit gelukkig in de speeltuin van de FA Cup testen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari 18 minuten geleden zei Dansmeister: Moeten dan ook maar even doorpakken waar wij het over hadden @Nom de Guerre. Kon dit gelukkig in de speeltuin van de FA Cup testen. Ha, nice! Kun je zijn persoonlijke statistieken uit die wedstrijd ook delen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari 6 minuten geleden zei De Raam: Ha, nice! Kun je zijn persoonlijke statistieken uit die wedstrijd ook delen? Zeker! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari When it works Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari 6 minuten geleden zei Dansmeister: Zeker! Wat ongekend smerig die Ødegaard als libero. Volgend seizoen Neuer erachter. #DansBall Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari Ik kan niet zo goed schrijven sorry, maar die aap die die ander neukt is SI Games/Miles Jacobi en die aap die geneukt wordt, moet ik voorstellen..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari Wil je met mijn tactiek spelen Kareltje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari 10 minuten geleden zei Dansmeister: Wil je met mijn tactiek spelen Kareltje? Heeel graag aub💙 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari Nr 1 tegen nr 16 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari Vorige keer werd dit maar nipt 2-2, dus dan is dit heel mooi. Wanneer ik straks over paar uur thuis ben van de film, heb ik hopelijk tacktiek van Dans, en dan gaan we uit ook winnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blauwbeer Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari 2 uur geleden zei Dansmeister: Wil je met mijn tactiek spelen Kareltje? Ik ook 😢 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari Eerste pot met 2/3e van taktiek van @Dansmeister weet alleen niet , wat staat ingesteld zonder balbeit de 3e categorie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari Speelronde 28. Ging 26-0-1. Uit bij City. Dat vond ik nou eens een mooie krachtmeting om met Odegaard op 4 te beginnen en om het nog wat spannender te maken. @Nom de Guerre Best een vertekend beeld. Een penalty van Haaland en een grote kans voor de Bruyne in minuut 96 waren de enige kansen voor City. We kwamen echt geen moment in de problemen, heel opvallend. Jorginho was niet top op de HM positie, ga dat met Partey de volgende match opvangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari Zojuist zei Dansmeister: Speelronde 28. Ging 26-0-1. Uit bij City. Dat vond ik nou eens een mooie krachtmeting om met Odegaard op 4 te beginnen en om het nog wat spannender te maken. @Nom de Guerre Best een vertekend beeld. Een penalty van Haaland en een grote kans voor de Bruyne in minuut 96 waren de enige kansen voor City. We kwamen echt geen moment in de problemen, heel opvallend. Jorginho was niet top op de HM positie, ga dat met Partey de volgende match opvangen. We need non-penalty xG. Ben je wel overtuigd van de half-back in de opbouw? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten