Lensherr Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Ik speel tegen de Tsjechische nationale ploeg en zie de naam Rosicky voorbij komen. Deze moest ik toch even bekijken en sodeju Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Ik presenteer u: Mijn spitsenduo de komende seizoenen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Mijn golden boy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Geen idee hoe we aan een speler komen uit Rwanda. Ik heb daar geen affiliates en ook geen personeel met die nationaliteit. Enfin, wel een fijn spelertje, die gaat er wel weer komen. Dit is het vijfde seizoen trouwens en heb in elke intake minimaal één bruikbare speler gehad! Na dit seizoen ga ik de transitie naar eigen jeugd inzetten. Deze mag er ook wel wezen trouwens.. En eindelijk een redelijke verdediger.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 8 minuten geleden zei De Raam: Geen idee hoe we aan een speler komen uit Rwanda. Ik heb daar geen affiliates en ook geen personeel met die nationaliteit. Enfin, wel een fijn spelertje, die gaat er wel weer komen. Dit is het vijfde seizoen trouwens en heb in elke intake minimaal één bruikbare speler gehad! Na dit seizoen ga ik de transitie naar eigen jeugd inzetten. Deze mag er ook wel wezen trouwens.. En eindelijk een redelijke verdediger.. Fijn dat ze allemaal ook een goede Determination hebben en prima karakters. Die gaan er wel komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 Op 17-12-2023 om 22:37 zei Lensherr: Jouw kleurtjes zijn raar. Groen en geel zijn omgedraaid... 11-15 is bij mij juist geel, en 16-20 groen. Bij jou is dat omgedraaid. Dat oogt best verwarrend dan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 10 minuten geleden zei MisterX: Jouw kleurtjes zijn raar. Groen en geel zijn omgedraaid... 11-15 is bij mij juist geel, en 16-20 groen. Bij jou is dat omgedraaid. Dat oogt best verwarrend dan... Ik heb dat aangepast voor mezelf omdat het bij die skin allemaal donker was. Maar als dat van jou de standaard is zal ik het fout hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 28 minuten geleden zei Lensherr: Ik heb dat aangepast voor mezelf omdat het bij die skin allemaal donker was. Maar als dat van jou de standaard is zal ik het fout hebben Ieder zijn eigen voorkeur toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Mijne nieuwe aanwinst, Wilson Zapata. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 1 minuut geleden zei Bogatyr: Mijne nieuwe aanwinst, Wilson Zapata. Tering kan zelfs keepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Heerlijke back hoor dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 De ene is net iets beter als de andere, maar zomaar eens een greep uit m'n Hoek-selectie in 2038 M'n doelman, voor 5,75 miljoen van Luton Town overgenomen. Jaar eerder wou ik 'm ook al hebben, maar toen koos hij voor Luton. Die degradeerde en toen kon ik daar z'n degradatieclausule activeren (en hij was nog goedkoper ook ) M'n rechtsachter, voor bijna 18 miljoen van Willem II gekocht. 2,5 seizoen terug voor 33 miljoen van Dortmund gekocht. Voor 3,6 miljoen uit Polen opgehaalt, enig minpuntje is dat ik die sterspeler status niet wegkrijg Voor 5 miljoen van Norwich overgenomen. 159 miljoen aan Frankfurt overgemaakt, heeft net de Ballon d'Or gewonnen 27,5 miljoen aan Anderlecht overgemaakt. Voor 300k uit Senegal overgekomen Voor 1,5 miljoen uit Colombia overgekomen. Nog een Ier van Luton, deze kostte 11 miljoen. En nu nog even wat eigen jeugd; En ook deze jongen uit de eigen jeugd krijgt nu aardig wat speeltijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Wat een smerige post @TheRealOne. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 21 december 2023 Share Geplaatst 21 december 2023 Het spitsen walhalla in Hamburg Overgekomen voor 6 miljoen van Defensa y Justicia en daarna meteen uitgeleend aan eerst Crystal Palace (Championship) en daarna Benfica waar die alle pannen van het dak afschoot. Inmiddels mijn eerste spits maar speelt ook wel eens vanaf links. Onze SI medewerker maar niet zo goed als Leguizamon, dat maakt hem overigens geen slechte spits. Ooit 8 miljoen voor betaald en was bij Ajax en Porto aardig op dreef. In Duitsland wil het helaas nog niet vlotten dus ga hem proberen uit te lenen. Deze Ier is afkomstig van QPR die 5 miljoen rijker zijn geworden. Heeft wel aardig wat in zijn mars maar ga hem nog een jaartje proberen uit te lenen. Klein maar fijn, kostte me vier miljoen en pakt zeker zijn minuutjes en goaltjes mee. Deze Colombiaan speelt nu in de basis bij Atletico en dat gaat hem verdomt goed af. Kosten? 2,5 miljoen euro. Deze Italiaan heb ik transfervrij over weten te nemen van Milan Ben benieuwd of hij al op zijn max zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 Heerlijke spelers hoor @TheRealOne en @Monty! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 17 jarige VC die naar San Marino gaat komen als hij 18 is. Ik twijfel alleen een beetje hoe ik hem wil inzetten. Inzetten als VC, wat zijn natuurlijke positie is. Hij kan ook spelen als rechtsback, dat lijkt me al een betere positie. Op rechtsback heb ik alleen al 1 groot talent, dus ik twijfel of ik deze speler misschien om moet gaan trainen naar rechtsbuiten. Wat zouden jullie doen? Niet op afbeelding: Beenvoorkeur is rechts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 4 uur geleden zei MisterX: 17 jarige VC die naar San Marino gaat komen als hij 18 is. Ik twijfel alleen een beetje hoe ik hem wil inzetten. Inzetten als VC, wat zijn natuurlijke positie is. Hij kan ook spelen als rechtsback, dat lijkt me al een betere positie. Op rechtsback heb ik alleen al 1 groot talent, dus ik twijfel of ik deze speler misschien om moet gaan trainen naar rechtsbuiten. Wat zouden jullie doen? Niet op afbeelding: Beenvoorkeur is rechts. * klein, lage sprongkracht, weinig kracht. Niet echt een VC he? Ook zonde van zijn crossing, dribbling en voorzetten. * te weinig flair en inzicht voor rechtsbuiten imo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 10 uur geleden zei MisterX: 17 jarige VC die naar San Marino gaat komen als hij 18 is. Ik twijfel alleen een beetje hoe ik hem wil inzetten. Inzetten als VC, wat zijn natuurlijke positie is. Hij kan ook spelen als rechtsback, dat lijkt me al een betere positie. Op rechtsback heb ik alleen al 1 groot talent, dus ik twijfel of ik deze speler misschien om moet gaan trainen naar rechtsbuiten. Wat zouden jullie doen? Niet op afbeelding: Beenvoorkeur is rechts. Zou er een CVM (balafpakker) of aanvallende back van maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 Ik wou dat ik deze speler in mijn team had. Wat een kwaliteiten voor een 19 jarige speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 55 minuten geleden zei MisterX: Ik wou dat ik deze speler in mijn team had. Wat een kwaliteiten voor een 19 jarige speler. Merry Christmas to you too! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 De Eastern Egg (of moet ik nu Christmas Egg zeggen) viel toch op Dat was trouwens gewoon een bijnaam, hij heet helaas niet echt zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 (bewerkt) Heb een goed gevoel bij deze Debuutje 27 december 2023 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 Pas hier m'n basisspelers geshowt met wat spelers uit de eigen jeugd, nu nog eens de rest van m'n talenten uit de eigen jeugd. Die spelers zien ontwikkelen geeft weer wat extra leven aan m'n game. Kijken of ik er een CL-winnend team van kan maken Deze jongen is ook een Zeeuw, denk dat hij er wel gaat komen. Ook een Zeeuw Heeft de stats precies op de juiste plaats voor de rol die hij in m'n team zou krijgen. Geen wereldtopper, maar wel een roulatiespeler die ik uiteindelijk prima kan gebruiken. Nog een Zeeuw, denk dat deze jongen er ook wel gaat komen. Die kan goed volgend jaar al bij het eerste team aansluiten. De volgende Zeeuw. Z'n mentale stats zijn niet top, maar voetbalt dit jaar in de KKD en ontwikkelt zich daar wel prima. Deze jongen heeft ook wel potentie om het eerste team te halen. Ontwikkelt zich wel aardig, maar het is me nog niet gelukt om z'n karakter te veranderen. Ik zie het nog niet helemaal, maar volgens m'n staf heeft hij degelijke potentie. Weer een Zeeuw, leuke speler om erbij te hebben. Ook vanwege z'n karakter. Alleen nog even kijken wat ik er mee ga doen. Ook een Zeeuw, past alleen lastig in m'n systeem. Kijken wat het gaat worden. En de laatste uit de eigen jeugd, omdat 'ie net gedebuteerd is in het Noors nationaal elftal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 16 jarig spitsje. Ik had ham graag gewild, maar hij wil niet komen, omdat hij pas mag komen als hij 18 is en dat vindt hij te lang duren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten