Djurovski Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni Heldje wel in onze estafette in de Balkan. Eigen jeugd speler doet het dit seizoen wel erg lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni Mijn nieuwe en toekomstige toppers: Michael Saliu, mijn nieuwe linksbuiten Healy, de links- of rechtsback van de komende jaren Kaczor, krijgt als verdedigende middenvelder de sleutel van het elftal in handen Babiarz, ook eigen jeugd en een mooie aanvallende middenvelder Carboni, nieuwe centrale verdediger voor komende jaren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Mijn aanvalslinie toen ik bondscoach was van de Argentijnen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli (bewerkt) Zo ziet een 197CA linker wingback uit En zo ziet een 187CA spelmaker uit 8 juli bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli Deze spelers heb ik opgepikt met 1860 München: --------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------- Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 9 juli Share Geplaatst 9 juli @MNie Jij speelt best snel of niet? Ik zag pas nog screenshots van PSV, en ondertussen al een seizoen of 5 met 1860 ver. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 9 juli Share Geplaatst 9 juli Ja deze game doe ik alleen de transfers en verder gebruik ik een keer de vakantiemodus.. lekker thuis aan het werk dus heb hem er dan naast aan staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 9 juli Share Geplaatst 9 juli Daar gaat ie dan Mijn grote held Miguel Dueñas. Op zijn 18e, in de zomer van 2028, kwam hij binnen voor 6 miljoen. Op dat moment begonnen we net uit te groeien tot een club die in Europa zou kunnen stunten. In die formatie kreeg hij meteen speelminuten. Vooral mentaal was hij al meteen erg goed terwijl hij ook technisch zeer sterk was. Op zijn 26e was Dueñas samen met Wisla uitgegroeid tot de Europese top. In 2035 wonnen we de eerste Champions League en Miguel Dueñas was aangever en afmaker in dit team. Fysiek werd hij beter en ook technisch én mentaal werd hij nog sterker. Het belangrijkste? Hij bleef Wisla Krakow trouw. Waar de grote sterren vaak naar Engeland, Frankrijk of Spanje gingen bleef Miguel Krakau trouw. Uiteindelijk bleef Dueñas nog vele jaren top. Hij werd 8 keer FIFPro Player of the Year, 4 keer FIFA Best Player, won 3 keer de Gouden Bal en werd 2 keer Beste speler én Topscorer in de Champions League. In totaal won hij 63 prijzen met Wisla Krakow. Met in totaal 424 goals en 220 assists in de Ekstraklasa en 629 goals in alle competities kan hij een geweldig gemiddelde overleggen van meer dan 30 goals per seizoen. Waarschijnlijk is hij qua attributen niet de beste regen die ik ooit gehad heb maar qua statistieken en onderbuikgevoel is hij de beste Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 9 juli Share Geplaatst 9 juli 2 uur geleden zei Willem: Daar gaat ie dan Mijn grote held Miguel Dueñas. Op zijn 18e, in de zomer van 2028, kwam hij binnen voor 6 miljoen. Op dat moment begonnen we net uit te groeien tot een club die in Europa zou kunnen stunten. In die formatie kreeg hij meteen speelminuten. Vooral mentaal was hij al meteen erg goed terwijl hij ook technisch zeer sterk was. Op zijn 26e was Dueñas samen met Wisla uitgegroeid tot de Europese top. In 2035 wonnen we de eerste Champions League en Miguel Dueñas was aangever en afmaker in dit team. Fysiek werd hij beter en ook technisch én mentaal werd hij nog sterker. Het belangrijkste? Hij bleef Wisla Krakow trouw. Waar de grote sterren vaak naar Engeland, Frankrijk of Spanje gingen bleef Miguel Krakau trouw. Uiteindelijk bleef Dueñas nog vele jaren top. Hij werd 8 keer FIFPro Player of the Year, 4 keer FIFA Best Player, won 3 keer de Gouden Bal en werd 2 keer Beste speler én Topscorer in de Champions League. In totaal won hij 63 prijzen met Wisla Krakow. Met in totaal 424 goals en 220 assists in de Ekstraklasa en 629 goals in alle competities kan hij een geweldig gemiddelde overleggen van meer dan 30 goals per seizoen. Waarschijnlijk is hij qua attributen niet de beste regen die ik ooit gehad heb maar qua statistieken en onderbuikgevoel is hij de beste Ik vind wel dat je voor het woord regen een permaban verdiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 9 juli Share Geplaatst 9 juli 18 minuten geleden zei Arezo: Ik vind wel dat je voor het woord regen een permaban verdiend. Komt door het weer vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 9 juli Share Geplaatst 9 juli 22 minuten geleden zei Willem: Komt door het weer vandaag. Of door het stoppen van zo een grootheid. Al een mogelijke opvolger? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli Vorig seizoen een Wit Russisch talent opgepikt voor €575.000 bij Dinamo Minsk en hem direct voor de leeuwen gegooid. Profiel ziet er veelbelovend uit en ik ben benieuwd hoe goed hij kan gaan worden! Hopelijk snel de financiële middelen om aan zijn salariswensen te voldoen, want hij is nu ongelukkig omdat hij een nieuw contract wilt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli 19 uur geleden zei Lensherr: Of door het stoppen van zo een grootheid. Al een mogelijke opvolger? Dit is Czerwinski, een speler uit de eigen jeugd die zich geweldig heeft doorontwikkeld. De net 20-jarige Babiarz kan ook uitgroeien tot een echte topper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli (bewerkt) 11 juli bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 11 juli Share Geplaatst 11 juli Op 10-7-2024 om 10:06 zei MNie: Vorig seizoen een Wit Russisch talent opgepikt voor €575.000 bij Dinamo Minsk en hem direct voor de leeuwen gegooid. Profiel ziet er veelbelovend uit en ik ben benieuwd hoe goed hij kan gaan worden! Hopelijk snel de financiële middelen om aan zijn salariswensen te voldoen, want hij is nu ongelukkig omdat hij een nieuw contract wilt. Wat een progressie zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 18 juli Share Geplaatst 18 juli Ik denk, op dit moment de twee grootste talenten van Kroatië. We beginnen met een jeugdproduct: Kwam in 25-26 onze jeugd binnen wandelen en kreeg vrijwel direct de kans, toen we onze 1e doelman kwijt raakten aan City. Daarna niet meer terug gekeken: Ik hoop en denk dat er nog heel wat rek zit in deze beste man. Heeft zijn debuut ook al gemaakt, maar moet vooralsnog wel Livakovic voor zich duiden bij de nationale ploeg. Tezak: Deze zomer voor 8,5 miljoen overgenomen van Osijek. Eigenlijk zit die een eigen jeugdspeler van ons vreselijk in de weg, maar deze man is gewoon next level. Had ook een daverend debuut in de nationale ploeg met een hattrick. Gaan we hopelijk nog veel plezier aan beleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 19 juli Share Geplaatst 19 juli Wat een elftal heb ik bij ADO Den Haag zeg in 2030, hier een paar spelers uit de eigen opleiding. Zelden twee van zulke spelers door zien stromen. De eerste is Pepijn Zwarthoed De tweede is D'Leanu Feskens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 20 juli Share Geplaatst 20 juli (bewerkt) Vandaag nemen we afscheid van één van mijn favoriete Nederlandse newgens. Op zijn 17de weggeplukt voor 2.1 miljoen bij AZ Alkmaar. Vandaag zal hij vertrekken voor 64 miljoen naar FC Barcelona. Sneijder was nog niet genoeg. Ook deze cv verhuist voor 63 miljoen naar FC Barcelona. Ze hebben nu ons centraal duo in de defensie. 20 juli bewerkt door Lensherr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli Ik heb in dit soort langere games nog wel eens de neiging om door te slaan in het steeds maar weer kopen en opleiden van talenten. Ik ben zo'n eikel die een speler die er absoluut nog niet klaar voor is, wel speeltijd geeft om hem te laten groeien. Dat gaat de prestaties soms in de weg. Ik hou niet zo van veel geld af tikken. Daar komt met deze man verandering in: Dit gaat de aankomende 10-15 jaar de absolute leider worden van onze defensie en dat voor de slordige som van 90 miljoen euro. Wat een vreselijke eindbaas zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli Van dit soort spelers kan ik heel blij worden! Totaal niet een uitontwikkelde speler maar het is heel duidelijk waar zijn kwaliteiten liggen en in de J1 League is dit vooralsnog meer dan voldoende om bovenin mee te draaien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli Onze Zweedse infiltrerende middenvelder. Voor 5.5 miljoen gekocht van Malmö. Een geweldenaar voor onze ploeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Genkie_06 Geplaatst 23 juli Share Geplaatst 23 juli Op 22-7-2024 om 20:37 zei Lensherr: Onze Zweedse infiltrerende middenvelder. Voor 5.5 miljoen gekocht van Malmö. Een geweldenaar voor onze ploeg Lekkere speler hoor! Koopje voor die prijs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 24 juli Share Geplaatst 24 juli Mijn huidige eerste spits bij Wisla Krakow De spits die hem op de hielen zit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten