Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

(Tussen)stand

Fantasy

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Dansmeister:

Prijs nummer 2. AS Roma richting de serie B. Ongekend. Daar ga ik even shoppen komende zomer. @ElPrincipito@ReneLeBlanc@Thierryvane

image.png.608da24b0dc59483b091580302e6ce2e.png

Hahahahaha geniaal. Ik heb gisteren lijstje gemaakt met Italiano’s om in de gaten te houden op basis van mijn Vicente game. Volgens mij ene Manniani ofzo van Roma. Zal de rest nog wel even met je delen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Dansmeister:

Fijn dat je een goede game hebt man! Zeker omdat het niet lukte met Arsenal. Welke versterkingen ga je halen met Frankfurt?

Ik heb Luka Toplovic binnen op huur, met optionele optie tot koop,kan niet beëindigd worden de huur. En ik heb Roony Bargdhji binnen voor Miljoen of 18-20. Koch ga ik nog heel veel geld voor krijgen door loan deal met zandbak club,sinds de winter al. En Hendry Blank had ik al in Winter van Dortmund gekocht maar had al voor en Salzburg en Dortmund gespeeld,was niet inzetbaar, nu komend seizoen wel. Ik wil als nog een 2e extra cv/dm/cm halen iemand die al die posities kan spelen. En diegene moet beter zijn dan Almenda,Lawrence en Nnamdi Collins,heb jij suggesties?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na twee promoties op rij zijn we goed aan ons eerste seizoen op het hoogste niveau begonnen.

Tweede en derde wedstrijd respectievelijk 4-4 en 4-3.

Tactiekje van hier gedownload overigens. Geen tijd om dat helemaal zelf uit te werken (wat is dat gecompliceerd geworden ten opzichte van eerst joh, ik wil gewoon leuk af en toe even een spelletje spelen).

Naamloos.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei FC-Breda:

Na twee promoties op rij zijn we goed aan ons eerste seizoen op het hoogste niveau begonnen.

Tweede en derde wedstrijd respectievelijk 4-4 en 4-3.

Tactiekje van hier gedownload overigens. Geen tijd om dat helemaal zelf uit te werken (wat is dat gecompliceerd geworden ten opzichte van eerst joh, ik wil gewoon leuk af en toe even een spelletje spelen).

Naamloos.png

Enerzijds is het gecompliceerder geworden (van schuifjes op een lijn naar nu), maar anderzijds ook eenvoudiger om veel specifieker in te stellen hoe jij wilt dat jouw team zich gedraagt op het veld.
De sleutel is om te weten hoe de verschillen rollen in FM zich bewegen in- en uit balbezit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Titeltje weer binnen. 

image.png.a2f8bee5331c5f74f1e1c604ce6059b8.png

Even kijken of ik verder ga met Valerenga of naar een derde club ga in verband met die uitdaging. Dan hoop ik stiekem op Molde, Rosenborg of Bodo. Daar lijkt me de meeste kwaliteit te zitten. Rosenborg heeft vrij recent van manager gewisseld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.32769590d719e4e3be7b2d14cf54e960.png

Het eerste seizoen is afgerond. Pas na 30 wedstrijden ingestapt. Toen stonden ze ook 16e, maar met 14 punten. Gewonnen van TeAwamutu (die vervolgens Albany beroofde van de titel door van hun te winnen) met 2-0. Daarna werd het tegen Beachlands Maraetai zelfs 6-0. 

Prognose was dit seizoen 2e, dus geen idee waarom de huidige manager het overleefd had tot speelronde 30... Volgens seizoen gaan we voor promotie.  Alleen de kampioen promoveert. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites