Dansmeister Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober 2 uur geleden zei Kyrill: Thnx!! Ja alles met taktiek van EP! Fijn dat je een goede game hebt man! Zeker omdat het niet lukte met Arsenal. Welke versterkingen ga je halen met Frankfurt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Prijs nummer 2. AS Roma richting de serie B. Ongekend. Daar ga ik even shoppen komende zomer. @ElPrincipito@ReneLeBlanc@Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Zojuist zei Dansmeister: Prijs nummer 2. AS Roma richting de serie B. Ongekend. Daar ga ik even shoppen komende zomer. @ElPrincipito@ReneLeBlanc@Thierryvane Hahahahaha geniaal. Ik heb gisteren lijstje gemaakt met Italiano’s om in de gaten te houden op basis van mijn Vicente game. Volgens mij ene Manniani ofzo van Roma. Zal de rest nog wel even met je delen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober De natte droom van elke Feyenoorder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober 14 minuten geleden zei Dansmeister: Fijn dat je een goede game hebt man! Zeker omdat het niet lukte met Arsenal. Welke versterkingen ga je halen met Frankfurt? Ik heb Luka Toplovic binnen op huur, met optionele optie tot koop,kan niet beëindigd worden de huur. En ik heb Roony Bargdhji binnen voor Miljoen of 18-20. Koch ga ik nog heel veel geld voor krijgen door loan deal met zandbak club,sinds de winter al. En Hendry Blank had ik al in Winter van Dortmund gekocht maar had al voor en Salzburg en Dortmund gespeeld,was niet inzetbaar, nu komend seizoen wel. Ik wil als nog een 2e extra cv/dm/cm halen iemand die al die posities kan spelen. En diegene moet beter zijn dan Almenda,Lawrence en Nnamdi Collins,heb jij suggesties? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober Na twee promoties op rij zijn we goed aan ons eerste seizoen op het hoogste niveau begonnen. Tweede en derde wedstrijd respectievelijk 4-4 en 4-3. Tactiekje van hier gedownload overigens. Geen tijd om dat helemaal zelf uit te werken (wat is dat gecompliceerd geworden ten opzichte van eerst joh, ik wil gewoon leuk af en toe even een spelletje spelen). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 7 minuten geleden zei FC-Breda: Na twee promoties op rij zijn we goed aan ons eerste seizoen op het hoogste niveau begonnen. Tweede en derde wedstrijd respectievelijk 4-4 en 4-3. Tactiekje van hier gedownload overigens. Geen tijd om dat helemaal zelf uit te werken (wat is dat gecompliceerd geworden ten opzichte van eerst joh, ik wil gewoon leuk af en toe even een spelletje spelen). Enerzijds is het gecompliceerder geworden (van schuifjes op een lijn naar nu), maar anderzijds ook eenvoudiger om veel specifieker in te stellen hoe jij wilt dat jouw team zich gedraagt op het veld. De sleutel is om te weten hoe de verschillen rollen in FM zich bewegen in- en uit balbezit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober Toch best wel tevreden tot dusver. Ik verwacht niet dat we mee gaan doen om promotie, maar we moeten ons toch wel makkelijk veilig kunnen spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober Net geen 2e Invincible season, maar wel een all-time record voor het aantal gescoorde goals en het doelsaldo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober Even een sidegame in Italia na al dat geweld van d'n Dans. Jammer dat we in speelronde 11 gelijkspeelden tegen Palermo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober Zouden ze me bij Odds al missen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 15 oktober Share Geplaatst 15 oktober @Dansmeister dit kan nog wel eens interessant worden #TeamLucca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 15 oktober Share Geplaatst 15 oktober 35 minuten geleden zei ReneLeBlanc: @Dansmeister dit kan nog wel eens interessant worden #TeamLucca Haal dan ook direct even Pafundi. Lekker man ouwe reus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 15 oktober Share Geplaatst 15 oktober 2 uur geleden zei Dansmeister: Haal dan ook direct even Pafundi. Lekker man ouwe reus. Natuurlijk lieverd xoxo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 16 oktober Share Geplaatst 16 oktober Half way there. Toch al een gat van zes punten geslagen met Napels en ook maar een puntje van Juve af. Onderin ook verrekte spannend, Lecca, Hellas, Udinese ze mogen er allemaal uit van me want jezus wat een spelers zitten daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 16 oktober Share Geplaatst 16 oktober We zijn over de helft en doen gewoon nog mee om de titel/promotie. Echt niet verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 16 oktober Share Geplaatst 16 oktober Titeltje weer binnen. Even kijken of ik verder ga met Valerenga of naar een derde club ga in verband met die uitdaging. Dan hoop ik stiekem op Molde, Rosenborg of Bodo. Daar lijkt me de meeste kwaliteit te zitten. Rosenborg heeft vrij recent van manager gewisseld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober Tweede jaar in de Serie A en de topclubs laten het echt volledig afweten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober De dubbel is binnen. Op naar de treble volgend jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 18 oktober Share Geplaatst 18 oktober Jammer, dat ene afgekeurde doelpunt in de laatste wedstrijd tegen België doet mij de das om. 2e worden in deze poule is mooi, maar niet op deze manier. Onderlinge resultaat was 1-1 en 2-2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 18 oktober Share Geplaatst 18 oktober Er kwam niets vrij, dus dan maar bij deze prachtige club gebleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 18 oktober Share Geplaatst 18 oktober Ging best makkelijk, nu niveautje hoger proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 oktober Share Geplaatst 18 oktober #ThierryBall Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 oktober Share Geplaatst 19 oktober Het eerste seizoen is afgerond. Pas na 30 wedstrijden ingestapt. Toen stonden ze ook 16e, maar met 14 punten. Gewonnen van TeAwamutu (die vervolgens Albany beroofde van de titel door van hun te winnen) met 2-0. Daarna werd het tegen Beachlands Maraetai zelfs 6-0. Prognose was dit seizoen 2e, dus geen idee waarom de huidige manager het overleefd had tot speelronde 30... Volgens seizoen gaan we voor promotie. Alleen de kampioen promoveert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten