Monty Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 Winterstop komt eigenlijk te vroeg want we zijn uitstekend in vorm de laatste wedstrijden. Afgelopen seizoen het kampioenschap aan Bayern gelaten maar we zijn weer helemaal terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 Vorig jaar met 1 punt verschil 2e geworden, dit jaar weer heel sterk gestart. Thuis met 7-0 van PSV gewonnen, bij Ajax uit met 1-3 gewonnen. Hopelijk houden we het dit jaar vol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 In 2027 is het dan eindelijk zo ver, we mogen de tussenronde overslaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 (bewerkt) Nog niet veel matchen gespeeld, maar een goede start van het seizoen. Eerste plaats voorlopig door doelpunten gemaakt. Ook al uit gewonnen op Brentford (de nummer 3) en uit op Aston Villa (de nummer vier) die dus enkel hun thuismatch tegen mij verloren hebben. Ook gewonnen tegen Newcastle, West Ham, Wolverhampton en Luton Town. Start v/h seizoen wel doorgaans het gemakkelijkst in FM (in een topcompetitie). Misschien ligt de mid-season slump aan de gegenpress, en moet ik naar een andere tactiek overschakelen mid-seizoen? Al heb ik voorlopig goede squad depth met velen in vorm. Wat duidelijk versterking nodig heeft is verdediging, een extra linksback/central back kan geen kwaad. Wou heel graag Arthur Theate gaan halen, dus deze winter of volgende zomer daar voor gaan. 11 december 2023 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Eerste kampioenschap in 20 jaar ligt binnen handbereik Krijg de nummer 18, 19 en 20 nog. 1e seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Prognose is dat we 11e worden. Hold my beer.. Financieel wel een ramp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Gelukt! Bestuur ook weer blij. Helaas wel in de 16e finale van de CL eruit tegen PSG (staan nu wel in de finale), in de FA Cup tegen Leicester en in de League Cup tegen Brighton. Maar dit maakt een hoop goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Na zo'n heenronde zou het een enorme teleurstelling zijn, als we geen kampioen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Op naar de Bundesliga! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Een verrassende tussenstand durf ik wel te stellen. Niet omdat wij bovenaan staan maar dat Bayern, Leverkusen, Dortmund en Leipzig allemaal buiten de top vijf staan. Wij hebben verre van ons beste seizoen maar gelukkig toch nog aardig recht kunnen breien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Hopelijk europees, 8ste plaats kan ook nog. Al zou het me niet verbazen mocht ik 9e eindigen mocht Tottenham een beter tweede deel v/h seizoen kennen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 @ElPrincipito Leuke clubkeuze. Krijg ook weer zin een JPL-avontuur. Nog transfers gedaan als dat mogelijk is daar? Ik denk dan ook aan Leuven, STVV, Union, Westerlo of Standard als side-game. Mijn eerste volledige seizoen. 1 van de Argentijnse Supercups, Copa Sudamericana en de competitie gewonnen. Nu gaan we kijken of er weer een leuk clubje vrij is en anders blijven we nog even en proberen we de Copa Libertadores te winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 1 minuut geleden zei Lensherr: @ElPrincipito Leuke clubkeuze. Krijg ook weer zin een JPL-avontuur. Nog transfers gedaan als dat mogelijk is daar? Ik denk dan ook aan Leuven, STVV, Union, Westerlo of Standard als side-game. Geen transfers, geen budget. Sta nu na 15 wedstrijden ongeslagen bovenaan. 1 keer gelijk en de rest gewonnen. Benieuwd naar het budgettaire gedeelte volgend jaar. Mooie resultaten ok met Belgrano! Hadden in FM20 en leuk elftal, toen speelde ik er ook mee,. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 7 minuten geleden zei ElPrincipito: Ja zaten ze toen niet een reeksje lager? Ik zit nu in 2033. Hier stonden ze vorig seizoen 16de toen ik overnam. Ja Standard heeft geen geld maar wel goeie jeugd en een lekker elftal voor een 3-5-2 mee te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 (bewerkt) 36 minuten geleden zei Lensherr: Ja zaten ze toen niet een reeksje lager? Ik zit nu in 2033. Hier stonden ze vorig seizoen 16de toen ik overnam. Ja Standard heeft geen geld maar wel goeie jeugd en een lekker elftal voor een 3-5-2 mee te spelen. Zeker! Leuke spelers nu al, maar kijken of ik ze kan houden. Als nieuwe Belg sinds kort moest ik er maar eens aan beginnen! Succes met Belgrano, Saluuukes. 14 december 2023 bewerkt door ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Alleen de top 4 heeft een positief doelsaldo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Even een save tussendoor weer hoor.. gaat best prima zo hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Na ongeveer een derde van de competitie te hebben gehad, 11 wedstrijden, gaan wij weer fier aan kop. Alleen PSV uit (4-2 nederlaag) wist ik niet te winnen. Scoren doen wij als de malle, achterin dichthouden is nog wel een dingetje. De laatste twee wedstrijden tegen Heerenveen en Helmond Sport wisten wij in ieder geval wel de 0 te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Stand op 1-1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 8 minuten geleden zei MNie: Stand op 1-1 Spannend! Tottenham stijgt boven zichzelf uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Zojuist zei Rrrood: Spannend! Tottenham stijgt boven zichzelf uit Niks mis mee, is mijn club Tottenham, dus als ik het 1 concurrent in deze save gun dan is het hun wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 We zullen het ongetwijfeld gaan verneuken tegen Volendam of Excelsior, maar het kan een magisch seizoen worden in Arnhem. Ook gezien het feit dat er volgend jaar geen Gelderse derby meer is... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten