Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

(Tussen)stand

Fantasy

Aanbevolen berichten

xCOfBzX.png

Nog niet veel matchen gespeeld, maar een goede start van het seizoen. Eerste plaats voorlopig door doelpunten gemaakt. Ook al uit gewonnen op Brentford (de nummer 3) en uit op Aston Villa (de nummer vier) die dus enkel hun thuismatch tegen mij verloren hebben. Ook gewonnen tegen Newcastle, West Ham, Wolverhampton en Luton Town.

Start v/h seizoen wel doorgaans het gemakkelijkst in FM (in een topcompetitie). Misschien ligt de mid-season slump aan de gegenpress, en moet ik naar een andere tactiek overschakelen mid-seizoen? Al heb ik voorlopig goede squad depth met velen in vorm.

Wat duidelijk versterking nodig heeft is verdediging, een extra linksback/central back kan geen kwaad. Wou heel graag Arthur Theate gaan halen, dus deze winter of volgende zomer daar voor gaan.

bewerkt door Laki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ElPrincipito Leuke clubkeuze. Krijg ook weer zin een JPL-avontuur. Nog transfers gedaan als dat mogelijk is daar? Ik denk dan ook aan Leuven, STVV, Union, Westerlo of Standard als side-game.

image.png.014634adf512864f0a505c9cf051e79a.png

Mijn eerste volledige seizoen. 1 van de Argentijnse Supercups, Copa Sudamericana en de competitie gewonnen. Nu gaan we kijken of er weer een leuk clubje vrij is en anders blijven we nog even en proberen we de Copa Libertadores te winnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Lensherr:

@ElPrincipito Leuke clubkeuze. Krijg ook weer zin een JPL-avontuur. Nog transfers gedaan als dat mogelijk is daar? Ik denk dan ook aan Leuven, STVV, Union, Westerlo of Standard als side-game.

Geen transfers, geen budget. Sta nu na 15 wedstrijden ongeslagen bovenaan. 1 keer gelijk en de rest gewonnen. Benieuwd naar het budgettaire gedeelte volgend jaar. Mooie resultaten ok met Belgrano! Hadden in FM20 en leuk elftal, toen speelde ik er ook mee,. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Lensherr:

Ja zaten ze toen niet een reeksje lager? Ik zit nu in 2033. Hier stonden ze vorig seizoen 16de toen ik overnam. Ja Standard heeft geen geld maar wel goeie jeugd en een lekker elftal voor een 3-5-2 mee te spelen. 

Zeker! Leuke spelers nu al, maar kijken of ik ze kan houden. Als nieuwe Belg sinds kort moest ik er maar eens aan beginnen! Succes met Belgrano, Saluuukes. 

Schermafbeelding2023-12-14om19_25_53.png.01bbbb5231c63f6dead3c80b4a20a5b4.png

bewerkt door ElPrincipito
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na ongeveer een derde van de competitie te hebben gehad, 11 wedstrijden, gaan wij weer fier aan kop. Alleen PSV uit (4-2 nederlaag) wist ik niet te winnen. Scoren doen wij als de malle, achterin dichthouden is nog wel een dingetje. De laatste twee wedstrijden tegen Heerenveen en Helmond Sport wisten wij in ieder geval wel de 0 te houden. 

image.png.26095dc9edca4a88f2bba62f1f435791.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites