Urbeto Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober Look who just came in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober 245k per week en dan mag je in principe de bank warm houden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober 1 uur geleden zei Mordurette: 245k per week en dan mag je in principe de bank warm houden Denk dat het hoogste salaris hierna rond de 130k per week ligt Ik wilde hem voor het verhaal graag hebben (transfervrij) aangezien hij topscorer aller tijden van het Zweedse elftal is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober 2 minuten geleden zei Urbeto: Denk dat het hoogste salaris hierna rond de 130k per week ligt Ik wilde hem voor het verhaal graag hebben (transfervrij) aangezien hij topscorer aller tijden van het Zweedse elftal is. Wel veel geld voor impact sub die al 33 is. Hoop dat niet ten koste van je Colombiaanse Spits gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober 18 minuten geleden zei Kyrill: Wel veel geld voor impact sub die al 33 is. Hoop dat niet ten koste van je Colombiaanse Spits gaat. Wat ik hiermee wilde zeggen is dat ik een Zweedse vedette haal voor het verhaal. Ik betaal hem dan wel teveel, maar verder voer ik erg gezond financieel beleid dus dan kan het er met gemak vanaf. Door zijn status als supersub gaat hij echter ook niet direct foeteren als hij even niet speelt omdat de jongere spelers in principe de voorkeur genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SpartaPiet Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober 2 uur geleden zei Urbeto: Look who just came in Welke skin is dit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober 21 minuten geleden zei Urbeto: Wat ik hiermee wilde zeggen is dat ik een Zweedse vedette haal voor het verhaal. Ik betaal hem dan wel teveel, maar verder voer ik erg gezond financieel beleid dus dan kan het er met gemak vanaf. Door zijn status als supersub gaat hij echter ook niet direct foeteren als hij even niet speelt omdat de jongere spelers in principe de voorkeur genieten. Top en ik snap dat je hem gehaald hebt hoor, begrijpelijk. Inmiddels al besluit genomen over de super Colombiaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober 7 uur geleden zei Urbeto: Denk dat het hoogste salaris hierna rond de 130k per week ligt Ik wilde hem voor het verhaal graag hebben (transfervrij) aangezien hij topscorer aller tijden van het Zweedse elftal is. Uiteindelijk gaat het erom hoe jij je game speelt natuurlijk en ik snap het wel hoor, met Zilina wil ik ook graag Skriniar terughalen naar de club en indien we financieel gezond zijn, wil ik daar ook best war salaris voor neerleggen. Ik hou ook wel van dat romantische verhaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober 7 uur geleden zei SpartaPiet: Welke skin is dit? Dark Polish skin. Met afstand de fijnste skin die er is imo 7 uur geleden zei Kyrill: Top en ik snap dat je hem gehaald hebt hoor, begrijpelijk. Inmiddels al besluit genomen over de super Colombiaan? Nee. Ik ga er een paar dagen tussenuit dus hak de knoop komende week pas door. Andermans kijk erop is dus nog welkom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oldskool Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober 10 uur geleden zei Urbeto: Look who just came in Gaan je spelers nu niet allemaal klagen dat ze meer salaris willen? Als de sub al 245k pakt, dan wil de sterspeler het dubbele. In mijn saves kan ik de klok erop gelijk zetten dat als je de salarisschaal oprekt, iedereen meer gaat vragen. Ik ben daarom altijd heel voorzichtig met het hoogste salaris binnen mijn club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober 4 minuten geleden zei Oldskool: Gaan je spelers nu niet allemaal klagen dat ze meer salaris willen? Als de sub al 245k pakt, dan wil de sterspeler het dubbele. In mijn saves kan ik de klok erop gelijk zetten dat als je de salarisschaal oprekt, iedereen meer gaat vragen. Ik ben daarom altijd heel voorzichtig met het hoogste salaris binnen mijn club. Dat is toen Bergvall en Alemayehu Mulugheta bij mij als eerste spelers 100k+ gingen verdienen terwijl de rest er ruim onder bleef ook niet voorgekomen en ik verwacht dat nu eerlijk gezegd ook niet. Het is ook vrij simpel: ik ga verder niemand dit soort bedragen geven, geklaag of niet. Vroeg of laat draaien ze dan wel weer bij, mocht het misgaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober Laatste post voor deze ochtend. Tijd om te douchen en de hort op te gaan. Eerst nog even snel deze Noorse parel die eind van het seizoen aansluit bij de selectie. #VelkomstKjetil Wel mooi dat er in het berichtje staat dat hij niet door de medische keuring is gekomen, maar toch gaat komen. Nieuw vriendje voor Nypan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober (bewerkt) @Michaelinho* Ramy Bensabaini na onderhandelingen voor 33.5 aan Newcastle verkocht(kwam ooit voor 8 miljoen is al 28 en niet super bijzonder goed) heerlijk Julian Brandt gaat voor 38.5 miljoen naar Liverpool(vind hem maar matig) En Marcel Sabitzer heeft heimwee en wil kost wat kost weg Felix Nmechea is al heellang boos op mij nog niet verkocht Heb Scalvini geprobeerd te halen maar die transfer 4x uitgesteld dus de 5e keer trok Atalanta Bergamo stekker eruit haha Nu wel voor max 52 miljoen Osmane Diomande binnen maar die heeft eerst nog Afrika Cup tot medio februari... En Sekou Koita van Salzburg komt in de zomer transfervrij gratis over van Salzburg. En Niklas Sule wil niet weg en verkocht worden dus die is ingeschreven en gaat spelen als vervanger voor de verkochte 34 jarige Hummels voor 2.4 miljoen 5 oktober bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober @Thierryvane@ElPrincipito@ReneLeBlanc We hebben een leider achterin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober 5 minuten geleden zei Dansmeister: @Thierryvane@ElPrincipito@ReneLeBlanc We hebben een leider achterin. Geweldig en dat voor maar 14milla dat is tantoe weinig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 5 oktober Auteur Share Geplaatst 5 oktober 15 potjes in 3 jaar tijd maar? Hoe dan?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober 1 uur geleden zei Kyrill: @Michaelinho* Ramy Bensabaini na onderhandelingen voor 33.5 aan Newcastle verkocht(kwam ooit voor 8 miljoen is al 28 en niet super bijzonder goed) heerlijk Julian Brandt gaat voor 38.5 miljoen naar Liverpool(vind hem maar matig) En Marcel Sabitzer heeft heimwee en wil kost wat kost weg Felix Nmechea is al heellang boos op mij nog niet verkocht Heb Scalvini geprobeerd te halen maar die transfer 4x uitgesteld dus de 5e keer trok Atalanta Bergamo stekker eruit haha Nu wel voor max 52 miljoen Osmane Diomande binnen maar die heeft eerst nog Afrika Cup tot medio februari... En Sekou Koita van Salzburg komt in de zomer transfervrij gratis over van Salzburg. En Niklas Sule wil niet weg en verkocht worden dus die is ingeschreven en gaat spelen als vervanger voor de verkochte 34 jarige Hummels voor 2.4 miljoen 33 miljoen voor Bensebaini Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober @Dansmeister zuinige beuker weer, wat een koopje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober 36 minuten geleden zei Fantasy: 15 potjes in 3 jaar tijd maar? Hoe dan?! Lille onder 19 speelde hij 2 seizoenen. Telde die niet mee. Zit overigens 30% doorverkoop clausule bij. Zo weinig is het dus niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober 19 minuten geleden zei ElPrincipito: @Dansmeister zuinige beuker weer, wat een koopje! Deze dan. Wijst even half Europa af om bij Pisa te voetballen. Wel 40% doorverkoop, dus dit is een gevalletje houden. Wordt veruit mijn grootverdiener. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober You gotta love transferdeadline. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober Journalisten in Polen zijn niet heel scherp. Jordi is de beste van allemaal, hij kostte ook het meest. Bruno Terrien was dan weer gratis, ook geen verkeerde speler Dit wordt onze nieuwe eerste keeper, er zijn geen écht goede keepers in de game op dit moment. Met de laatste 2 heb ik het 20 jaar volgehouden maar nu is het wachten op een nieuwe wereldtopper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober Ik was met Talisca bezig zijn oude club betaald helft salaris door en nog steeds krijgt hij dan bij ons heel veel salaris... Toen zag ik Victor Hugo 19 jaar tien jaar jonger dan Talisca en nu ook al heel goed en potentievol ga ik daar maar voor. Past erg goed in onze kweekwijver met bv Paris Brunner 17 ; Johan Duranville 17; Assan 17 jaar etc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober 1 uur geleden zei Kyrill: Ik was met Talisca bezig zijn oude club betaald helft salaris door en nog steeds krijgt hij dan bij ons heel veel salaris... Toen zag ik Victor Hugo 19 jaar tien jaar jonger dan Talisca en nu ook al heel goed en potentievol ga ik daar maar voor. Past erg goed in onze kweekwijver met bv Paris Brunner 17 ; Johan Duranville 17; Assan 17 jaar etc Wat heb je met Julien Duranville gedaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober (bewerkt) 19 minuten geleden zei Michaelinho*: Wat heb je met Julien Duranville gedaan? Die heb ik uiteraard nog steeds,en die heeft al gespeeld zo nu en dan. Maar die kan geen CAM spelen en ik speel @ElPrincipito zijn #epball en das zonder wingers 5 oktober bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten