Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jouw laatste transfer

Fantasy

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Mordurette:

245k per week en dan mag je in principe de bank warm houden (d)

Denk dat het hoogste salaris hierna rond de 130k per week ligt :D Ik wilde hem voor het verhaal graag hebben (transfervrij) aangezien hij topscorer aller tijden van het Zweedse elftal is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Urbeto:

Denk dat het hoogste salaris hierna rond de 130k per week ligt  Ik wilde hem voor het verhaal graag hebben (transfervrij) aangezien hij topscorer aller tijden van het Zweedse elftal is. 

Wel veel geld voor impact sub die al 33 is. Hoop dat niet ten koste van je Colombiaanse Spits gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Kyrill:

Wel veel geld voor impact sub die al 33 is. Hoop dat niet ten koste van je Colombiaanse Spits gaat.

Wat ik hiermee wilde zeggen is dat ik een Zweedse vedette haal voor het verhaal. Ik betaal hem dan wel teveel, maar verder voer ik erg gezond financieel beleid dus dan kan het er met gemak vanaf. Door zijn status als supersub gaat hij echter ook niet direct foeteren als hij even niet speelt omdat de jongere spelers in principe de voorkeur genieten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Urbeto:

Wat ik hiermee wilde zeggen is dat ik een Zweedse vedette haal voor het verhaal. Ik betaal hem dan wel teveel, maar verder voer ik erg gezond financieel beleid dus dan kan het er met gemak vanaf. Door zijn status als supersub gaat hij echter ook niet direct foeteren als hij even niet speelt omdat de jongere spelers in principe de voorkeur genieten. 

Top en ik snap dat je hem gehaald hebt hoor, begrijpelijk. Inmiddels al besluit genomen over de super Colombiaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Urbeto:

Denk dat het hoogste salaris hierna rond de 130k per week ligt  Ik wilde hem voor het verhaal graag hebben (transfervrij) aangezien hij topscorer aller tijden van het Zweedse elftal is. 

Uiteindelijk gaat het erom hoe jij je game speelt natuurlijk en ik snap het wel hoor, met Zilina wil ik ook graag Skriniar terughalen naar de club en indien we financieel gezond zijn, wil ik daar ook best war salaris voor neerleggen. Ik hou ook wel van dat romantische verhaal (d)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei SpartaPiet:

Welke skin is dit?

Dark Polish skin. Met afstand de fijnste skin die er is imo :)

7 uur geleden zei Kyrill:

Top en ik snap dat je hem gehaald hebt hoor, begrijpelijk. Inmiddels al besluit genomen over de super Colombiaan?

Nee. Ik ga er een paar dagen tussenuit dus hak de knoop komende week pas door. Andermans kijk erop is dus nog welkom ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Urbeto:

Look who just came in 

FiHWUNF.png

Gaan je spelers nu niet allemaal klagen dat ze meer salaris willen? Als de sub al 245k pakt, dan wil de sterspeler het dubbele. In mijn saves kan ik de klok erop gelijk zetten dat als je de salarisschaal oprekt, iedereen meer gaat vragen. Ik ben daarom altijd heel voorzichtig met het hoogste salaris binnen mijn club.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Oldskool:

Gaan je spelers nu niet allemaal klagen dat ze meer salaris willen? Als de sub al 245k pakt, dan wil de sterspeler het dubbele. In mijn saves kan ik de klok erop gelijk zetten dat als je de salarisschaal oprekt, iedereen meer gaat vragen. Ik ben daarom altijd heel voorzichtig met het hoogste salaris binnen mijn club.

Dat is toen Bergvall en Alemayehu Mulugheta bij mij als eerste spelers 100k+ gingen verdienen terwijl de rest er ruim onder bleef ook niet voorgekomen en ik verwacht dat nu eerlijk gezegd ook niet. 

Het is ook vrij simpel: ik ga verder niemand dit soort bedragen geven, geklaag of niet. Vroeg of laat draaien ze dan wel weer bij, mocht het misgaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatste post voor deze ochtend. Tijd om te douchen en de hort op te gaan.

Eerst nog even snel deze Noorse parel die eind van het seizoen aansluit bij de selectie. #VelkomstKjetil :< Wel mooi dat er in het berichtje staat dat hij niet door de medische keuring is gekomen, maar toch gaat komen. Nieuw vriendje voor Nypan.

Schermafbeelding2024-10-05104054.thumb.png.369104e5fe6e017a2f0caabe8c01b703.png

Schermafbeelding2024-10-05104122.thumb.png.93550ef77582000c92c33b47ebba89f7.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Michaelinho* Ramy Bensabaini na onderhandelingen voor 33.5 aan Newcastle verkocht(kwam ooit voor 8 miljoen is al 28 en niet super bijzonder goed) heerlijk :D

Julian Brandt gaat voor 38.5 miljoen naar Liverpool(vind hem maar matig)

En Marcel Sabitzer heeft heimwee en wil kost wat kost weg

Felix Nmechea is al heellang boos op mij nog niet verkocht

Heb Scalvini geprobeerd te halen maar die transfer 4x uitgesteld dus de 5e keer trok Atalanta Bergamo stekker eruit haha

Nu wel voor max 52 miljoen Osmane Diomande binnen maar die heeft eerst nog Afrika Cup tot medio februari... En Sekou Koita van Salzburg komt in de zomer transfervrij gratis over van Salzburg. En Niklas Sule wil niet weg en verkocht worden dus die is ingeschreven en gaat spelen als vervanger voor de verkochte 34 jarige Hummels voor 2.4 miljoen:DW:

20241005120600_1.jpg

20241005120604_1.jpg

20241005120606_1.jpg

20241005120615_1.jpg

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kyrill:

@Michaelinho* Ramy Bensabaini na onderhandelingen voor 33.5 aan Newcastle verkocht(kwam ooit voor 8 miljoen is al 28 en niet super bijzonder goed) heerlijk :D

Julian Brandt gaat voor 38.5 miljoen naar Liverpool(vind hem maar matig)

En Marcel Sabitzer heeft heimwee en wil kost wat kost weg

Felix Nmechea is al heellang boos op mij nog niet verkocht

Heb Scalvini geprobeerd te halen maar die transfer 4x uitgesteld dus de 5e keer trok Atalanta Bergamo stekker eruit haha

Nu wel voor max 52 miljoen Osmane Diomande binnen maar die heeft eerst nog Afrika Cup tot medio februari... En Sekou Koita van Salzburg komt in de zomer transfervrij gratis over van Salzburg. En Niklas Sule wil niet weg en verkocht worden dus die is ingeschreven en gaat spelen als vervanger voor de verkochte 34 jarige Hummels voor 2.4 miljoen:DW:

20241005120600_1.jpg

20241005120604_1.jpg

20241005120606_1.jpg

20241005120615_1.jpg

33 miljoen voor Bensebaini _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.cfed1ad84d54006fb76c80b09a222bc3.png

Journalisten in Polen zijn niet heel scherp.

Jordi is de beste van allemaal, hij kostte ook het meest.

image.thumb.png.e16fd7142685f7d4d5d7936a51c2faaa.png

Bruno Terrien was dan weer gratis, ook geen verkeerde speler :D

image.thumb.png.b6d5f4e7e3b0c328fcb7dba4bfb3fae4.png

Dit wordt onze nieuwe eerste keeper, er zijn geen écht goede keepers in de game op dit moment. Met de laatste 2 heb ik het 20 jaar volgehouden maar nu is het wachten op een nieuwe wereldtopper.

image.thumb.png.4402313857c3b7f5ca4973f15dc36752.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was met Talisca bezig zijn oude club betaald helft salaris door en nog steeds krijgt hij dan bij ons heel veel salaris...

Toen zag ik Victor Hugo 19 jaar tien jaar jonger dan Talisca en nu ook al heel goed en potentievol ga ik daar maar voor. Past erg goed in onze kweekwijver met bv Paris Brunner 17 ; Johan Duranville 17; Assan 17 jaar etc

20241005193306_1.jpg

20241005193314_1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kyrill:

Ik was met Talisca bezig zijn oude club betaald helft salaris door en nog steeds krijgt hij dan bij ons heel veel salaris...

Toen zag ik Victor Hugo 19 jaar tien jaar jonger dan Talisca en nu ook al heel goed en potentievol ga ik daar maar voor. Past erg goed in onze kweekwijver met bv Paris Brunner 17 ; Johan Duranville 17; Assan 17 jaar etc

20241005193306_1.jpg

20241005193314_1.jpg

Wat heb je met Julien Duranville gedaan? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Michaelinho*:

Wat heb je met Julien Duranville gedaan? :D

Die heb ik uiteraard nog steeds,en die heeft al gespeeld zo nu en dan. Maar die kan geen CAM spelen en ik speel @ElPrincipito zijn #epball en das zonder wingers :D

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites