Lensherr Geplaatst 23 mei Share Geplaatst 23 mei Op 21-5-2024 om 17:51 zei Lensherr: Van deze Supah Turk verwacht ik ook wel de nodige briljante dingen. En of deze jongen brokken maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 mei Share Geplaatst 23 mei Er was wel het nodige werk aan de winkel bij Slavia Praag. Omeragic (captain) gaf aan dat hij aan het eind van het seizoen transfervrij wilde vertrekken. Er uiteindelijk voor gekozen om hem dan maar nu te verkopen. Met Pantelic hebben we een zeer talentvolle vervanger weten te strikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei Eerste grote uitgaande transfer is een feit, aangezien de club er financieel niet geweldig voor staat kon ik dit niet laten lopen natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei M'n eerste aankopen bij Arsenal zijn een feit Voor 45 miljoen van m'n vorige club Milan overgenomen. Bij Milan had ik 'm 3 seizoenen op een rij uitgeleend, aangezien hij geen basisspeler zou zijn. Bij Arsenal zocht ik een spits en een DM, en Zidane besloot hem op de transferlijst te zetten. Toen ik bij Arsenal kwam hadden de eerste en tweede keeper een vertrekwens. Ik zocht een doelman, maar ik had bijna geen scouts om op pad te sturen Deze doelman had ik nog op m'n shortlist staan (voor het geval dat m'n eerste doelman bij Milan zou vertrekken), dus die kon ik voor 30 miljoen (oplopend tot 41,5) overnemen. Nog een speler vanuit Milaan naar Londen meegenomen Ooit met Milan voor 4,1 miljoen van HSV overgenomen. Daarna een seizoen een Cremonese en twee seizoenen aan Sheffield United uitgeleend. Is gewoon een hele leipe speler, en nu weet ik zeker dat hij ook aan spelen toekomt en zich verder kan ontwikkelen met het oog op Oranje En nu de grootste klapper En eens een keer een aankoop die niet uit de Serie A komt Ik zocht een hele goede eerste spits, en het liefst ook eentje die als homegrown voor de PL telt en nog flink wat jaren mee kan. Gelukkig heeft Arsenal hier een rijke eigenaar uit Hong Kong en heb ik veel verkocht, want de afkoopsom in z'n contract was 132 miljoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 28 mei Share Geplaatst 28 mei Voor dit Deense toptalent, verbreken wij ons eigen transferrecord, nooit eerder werd er zo'n bedrag neer gelegd voor 1 speler. Vrij aardige stats voor zijn leeftijd, kan alleen maar beter worden. Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei Deze Duitserr had een clausule van 7,75 miljoen in zijn contract staan. Mooi even gebruik van gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei 1.9 miljoen, geen geld. #EPhandel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 1 juni Share Geplaatst 1 juni (bewerkt) Even deze vent gehuurd voor 4 maandjes (11 wedstrijden in de Ekstraklasa en 2 bekerduels te gaan nog, in de CL mag hij niet meedoen) 1 juni bewerkt door Willem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni Wederom breken wij het transferrecord voor een speler. Deze jonge gast komt voor 16.75 miljoen ons middenveld versterken. Die statts voor zijn leeftijd, hier ga ik een hoop lol aan beleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 5 juni Share Geplaatst 5 juni Na ons zeer succesvolle eerste seizoen werd er de knip getrokken voor spelers van ons. Met als klapper de transfer van Zirkzee. In de winter vertrekt Ferguson ook nog voor 70m Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 5 juni Share Geplaatst 5 juni (bewerkt) Lunin voor 23 miljoen winst verkocht; speelde niet of nauwelijks, dus geen probleem qua keepers. Geld gelijk weer geïnvesteerd. Mexicaans talentje voor in de spits 7.75M Spoiler Ook een jonge spits uit Ivoorkust 850K Spoiler Costa Ricaans talent 1.2M Spoiler Uit Saudi-Arabië 3.5M Spoiler 20 flair 1.6M Spoiler 275K Spoiler Tweebenige back met een briljante naam 1.2M Spoiler En dan, samen met de Mexicaanse spits, de rest vd grootste talenten deze ronde 14M Spoiler 9.25M Spoiler 19.5M Spoiler 5 juni bewerkt door Rrrood Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 5 juni Share Geplaatst 5 juni 1 uur geleden zei Rrrood: Lunin voor 23 miljoen winst verkocht; speelde niet of nauwelijks, dus geen probleem qua keepers. Geld gelijk weer geïnvesteerd. Mexicaans talentje voor in de spits 7.75M Inhoud verbergen Ook een jonge spits uit Ivoorkust 850K Inhoud verbergen Costa Ricaans talent 1.2M Toon verborgen inhoud Uit Saudi-Arabië 3.5M Inhoud verbergen 20 flair 1.6M Inhoud verbergen 275K Toon verborgen inhoud Tweebenige back met een briljante naam 1.2M Toon verborgen inhoud En dan, samen met de Mexicaanse spits, de rest vd grootste talenten deze ronde 14M Toon verborgen inhoud 9.25M Toon verborgen inhoud 19.5M Toon verborgen inhoud Leuk voor de Poképlayer Challenge! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 5 juni Share Geplaatst 5 juni 3 uur geleden zei Mordurette: Leuk voor de Poképlayer Challenge! hmmmm lastig worden om ze 20 wedstrijden te laten spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni 8 uur geleden zei Rrrood: hmmmm lastig worden om ze 20 wedstrijden te laten spelen 20 keer 1 minuut is ook 20 wedstrijden hè. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni Eén van m'n beste transfers ooit denk ik. Voor 2,2 milj opgepikt, met niet eens zo'n geweldige eigenschappen, en na een uitleenbeurt met deze eigenschappen teruggekomen. Meteen de basis in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni Hier ben ik wel blij mee. Kostte me 9 miljoen, koopje in mijn ogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni 1 juli 2018. Dat is de datum waarop kind van de club Jens Cajuste Örgryte IS verliet om zijn geluk bij FC Midtjylland te beproeven. Nu is hij 12.5 jaar later terug bij de club waar het voor hem begon. Een voetbalreis leidde hem langs Midtjylland, Stade Reims, Benfica, Southampton en Shanghai Port, maar nu is hij thuis. Het kost ons 5,25 miljoen en een behoorlijke duit aan salaris, maar dit is de enige oud-ÖIS speler met een jeugdstatus die niet in de Superettan thuis hoort. Alleen al daarom: välkommen hem Jens! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 juni Share Geplaatst 12 juni Transfervrij van Benfica en niet eens zeker van een basisplaats maar mooi om er bij te hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 15 juni Share Geplaatst 15 juni Halve selectie verpatst en slechts maar een aantal aankopen er voor in de plaats gehaald Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni (bewerkt) 16 juni bewerkt door Willem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni Heeft de Belgische nationaliteit aangenomen en zag nu de mogelijkheid mijn grootste held te halen (dan wel op huurbasis, maar toch). Hopelijk onze Wout Weghorst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 18 juni Share Geplaatst 18 juni Op 6-6-2024 om 07:48 zei Mordurette: 20 keer 1 minuut is ook 20 wedstrijden hè. minstens 20 minuten om als wedstrijd te tellen toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 18 juni Share Geplaatst 18 juni 1 uur geleden zei Rrrood: minstens 20 minuten om als wedstrijd te tellen toch? Zeker niet, 1 minuut is voldoende om als wedstrijden te tellen. Dit heb ik ook vaak gedaan met die obscure landen waarbij de spelers echt niet gemaakt waren om te voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 19 juni Share Geplaatst 19 juni Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 23 juni Share Geplaatst 23 juni Gratis opgepikt bij Bordeaux. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten