Kyrill Geplaatst 24 oktober Share Geplaatst 24 oktober Ik ben effe @ReneLeBlanc en @Nom de Guerre tje aan het plegen. Allemaal transfervrije aanwinsten, aan binnnen halen, wiens contract binnen 2-3 maanden afloopt. Ik heb mijn TB/SB zo verzet we 100 miljoen SB hebben en maar 74 uitgeven, dus nog 25-26 over De bedoeling/doelstelling is dat ze allemaal binnen 1,5 jaar ook weer zijn opgerot met kleine of grote winst. Gelukkig kan je in Duitsland 99 spelers inschrijven, dus dat komt goed uit. Sommige gaan misschien in nood-gevallen invallen of starten bij het 1e, zodat ze later voor meer geld kunnen verkocht worden. En de rest van minder TB naar meer SB, ben ik aan gebruiken al tijdje om bepalende spelers, voor wie interesse is, nieuw contracten te geven, alleen helaas sommige soms als Star Player. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Bumpie, de moeite waard; Heel erg blij met vooral Seimen voor zo weinig geld(wel eens 80 mijoen voor betaald) en Wanner voor max 17,75 miljoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Nu er wat geld te besteden was, kon ik eindelijk voor wat spelers gaan die er meteen staan en de mogelijkheid hebben om zich nog goed te ontwikkelen. Hiervoor deden aanwinsten vaak aan een van de twee voorwaardes. Ondanks dat ik geld had om te besteden was de eerste aanwinst een transfervrij. Bij AC Milan was Davide Mazzoleni uit zijn contract gelopen en kwam richting Portugal om bij mij in de spits te gaan spelen. Davide Mazzoleni Spoiler De tweede versterking was een speler die al een tijdje op mijn shortlist stond. Er was namelijk lange tijd geen behoefte aan een tweede goede linksback in de selectie. Met twee linksbacks die mochten gaan vertrekken in de zomer was dit een uitermate geschikt moment om Howell Pajoy voor 550K op te halen uit Colombia. Howell Pajoy Spoiler De speler waar de portomonnee flink voor getrokken werd is Matías Brambatti. Er stond een afkoopsom van 8.5 miljoen in zijn contract, maar dat bedrag trok ik met een glimlach. Brambatti is een flinke upgrade als schaduwspits ten op zichte van zijn voorganger. Hij is ook al uitstekend aan het seizoen begonnen met 9 doelpunten in 14 wedstrijden. Spoiler Ten slotte was er na wat vertrekkende spelers nog wat geld over. Qua selectie zag het er al wel prima uit, maar een extra verdediger was nog wel welkom. Met 1 rechtsback, 3 CV's en 2 linksbacks was de bezetting daar namelijk niet al te breed. Bij het gedegradeerde Belenenses liep een speler uit Burkina Faso rond die ik wel interessant vond. Zijn vraagprijs was aan het begin van de transferperiode zo'n 15 miljoen. Eind augustus zag ik ineens dat deze vraagprijs flink gezakt was. Uiteindelijk was er 3.3 miljoen voor nodig om Belenenses te overtuigen om Drissa Quédraogo te verkopen zodat die zich bij mij kan ontwikkelen tot basisspeler. Drissa Quédraogo Spoiler De laatste speler die ik nog wil uitlichten is geen aankoop, maar is een speler die dit seizoen bij de eerste selectie is aangesloten. Uit de jeugdlichting van 2043 kwam Hugo Malheiro naar voren. Een talentvolle speler die nog wel wat stapjes moet zetten op het mentale vlak. Met zijn snelheid komt hij toch altijd tot gevaar. Hij is mijn tweede linksbuiten en mag zich ontwikkelen tot volwaardig basisspeler in dit seizoen. Hugo Malheiro Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Druk seizoen wat transfers betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Wilde hem graag behouden maar 100+ miljoen gaat veel te ver. Vorig seizoen nog gratis gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Enkele Belgjes aangetrokken voor volgend seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Uitgaand heb ik een aantal spelers laten gaan die over hun top heen waren maar die vorig seizoen toch nog belangrijk waren. De onderstaande spelers heb ik gehaald naar de club. Uitgaand hebben we verkocht voor 333 miljoen euro en de inkomende transfers hebben 250 miljoen euro gekost. Nguechoung kwam over van Aston Villa voor 70 miljoen euro. Budak kwam over van Celtic voor 16 miljoen euro. Ward kwam over van Brighton voor 49 miljoen euro. Bazalac kwam over van Fiorentina (Ik had hem ook naar Fiorentina gehaald net voor ik de overstap naar Arsenal had gemaakt.) voor het astronomische bedrag van 115 miljoen euro. De onderstaande spelers waren de voorbije 2 seizoenen uitgeleend en krijgen nu hun kans bij de A-kern. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Nieuw spitsje, Tavares kwam voor 32 miljoen over van Vitoria Guimaraes. Machado is voor de breedte en gaat uitgeleend worden en later proberen door te verkopen met winst. 9,5 miljoen kostte hij ons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Op weg om Anderlecht terug te laten shinen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Nypan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober Een beetje een miskoop... Ik had niet door dat hij niet speelgerechtigd zou zijn Hij speelde tot 2 augustus 2026 bij Malmo en heeft in juli waarschijnlijk een competitiewedstrijd gespeeld. Vervolgens is hij verhuurd aan Bolton. Daar heeft hij meerdere wedstrijden gespeeld. Toen liep zijn contract eind 2026 af en raakte hij transfervrij. Vervolgens heb ik hem in maart opgepikt, omdat ik wel een extra verdediger kon gebruiken. Maar omdat hij al voor Malmo en Bolton heeft gespeeld, mag hij de komende tijd niet spelen. Dat stukje had ik eventjes gemist... Gelukkig heb ik geen transfersom betaald. En gelukkig betaald ik hem 0 euro per maand. Ik heb alleen geen idee of hij - als hij niet op de bank zit - ook recht heeft op 'Vergoeding niet-ingevallen reserve'. Indien ja, dan is dat gelukkig ook maar 15 euro per wedstrijd. Ik vermoed zomaar dat een andere club al in de zomer langs komt en hem zeg plukt. Dat heb ik zo vaak bij dit soort spelers. Nadeel van amateurcontracten... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober 7 minuten geleden zei MisterX: Een beetje een miskoop... Ik had niet door dat hij niet speelgerechtigd zou zijn Hij speelde tot 2 augustus 2026 bij Malmo en heeft in juli waarschijnlijk een competitiewedstrijd gespeeld. Vervolgens is hij verhuurd aan Bolton. Daar heeft hij meerdere wedstrijden gespeeld. Toen liep zijn contract eind 2026 af en raakte hij transfervrij. Vervolgens heb ik hem in maart opgepikt, omdat ik wel een extra verdediger kon gebruiken. Maar omdat hij al voor Malmo en Bolton heeft gespeeld, mag hij de komende tijd niet spelen. Dat stukje had ik eventjes gemist... Gelukkig heb ik geen transfersom betaald. En gelukkig betaald ik hem 0 euro per maand. Ik heb alleen geen idee of hij - als hij niet op de bank zit - ook recht heeft op 'Vergoeding niet-ingevallen reserve'. Indien ja, dan is dat gelukkig ook maar 15 euro per wedstrijd. Ik vermoed zomaar dat een andere club al in de zomer langs komt en hem zeg plukt. Dat heb ik zo vaak bij dit soort spelers. Nadeel van amateurcontracten... Nee, die premie wordt alleen uitbetaald als hij daadwerkelijk op de bank zit tijdens een wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober 9 minuten geleden zei Mordurette: Nee, die premie wordt alleen uitbetaald als hij daadwerkelijk op de bank zit tijdens een wedstrijd. Oh, gelukkig. Dan maak ik ten minste geen kosten aan die knakker. Of gelden oefenwedstrijden ook? Ik stel hem dan zo nu en dan op zodat hij hopelijk fit is zodra hij speelgerechtigd is. Ik ga er vanuit dat dit soort premies uit uitgekeerd worden bij oefenwedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober 18 minuten geleden zei MisterX: Oh, gelukkig. Dan maak ik ten minste geen kosten aan die knakker. Of gelden oefenwedstrijden ook? Ik stel hem dan zo nu en dan op zodat hij hopelijk fit is zodra hij speelgerechtigd is. Ik ga er vanuit dat dit soort premies uit uitgekeerd worden bij oefenwedstrijden. Nee enkel officiële wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 oktober Share Geplaatst 30 oktober (bewerkt) De Allsvenskan is een wereldtopper rijker Scoorde vorig seizoen nog 19 keer voor Napoli in de Serie A dus ik verwacht dat hij nog wel een echte bijdrage kan gaan leveren, waar dat bij de komst van bijvoorbeeld de eveneens transfervrije Alexander Isak in de praktijk toch tegenviel. 30 oktober bewerkt door Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober In het 3de seizoen lijken wij eindelijk een goede spits te hebben gevonden. Voor 5 miljoen (record) komt deze jongen over van Def. y Justicia uit Argentinië Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober (bewerkt) Traqueia kwam gratis over van AC Viseu. Gely kwam voor 29,5 miljoen over van Anderlecht. Manso kwam over van Brighton voor 99 miljoen euro. Uitgaand heb ik Wirtz voor 60 miljoen verkocht aan de zandbak omdat hij ondertussen al 33 jaar was en hij niet wou bijtekenen. Saka is bijna 35 en heeft voor nog 1 extra seizoen bijgetekend en hij levert serieus in. 31 oktober bewerkt door glennix Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober Twee Bulgaren vinden hun weg naar Levski. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november (bewerkt) Op 30-10-2024 om 21:25 zei MisterX: Ik vermoed zomaar dat een andere club al in de zomer langs komt en hem zeg plukt. Dat heb ik zo vaak bij dit soort spelers. Nadeel van amateurcontracten... Het werden dus 5 officiele wedstrijden die hij kon spelen. Nu wordt hij weggekaapt door het volgende team en gaat ie waarschijnlijk terug naar Zweden Edit: Transfermarkt was al dicht, dus hij mag het seizoen nog uitspelen. Scheelt toch iets. 1 november bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Op 22-10-2024 om 07:58 zei ReneLeBlanc: @Lensherr deze kan jij wel waarderen denk ik. Wintertransfers 27-28 Drie spelers zijn verkocht (Santiago Giménez, Martin Vitik en Lucas Gardenier wilden weg ) en 25 talenten gekocht, waarvan ik er 4 al had laten zien. Dit zijn de overige 21 spelers. Celestino Dos Santos, 3.5M Was echt zo'n deadline-day koopje in de laatste uren. Spoiler Mohamed Naim, 11M Spoiler Sadio Gomis, 6.25M Spoiler Grégoire Oger, 9.5M Spoiler Wesley Guanaes, 4.5M Spoiler Bruno Lostosa, 14.75M Spoiler https://gyazo.com/92ab3d92f6512c94dbf19ac08a04bda7 Kwaku Nuhu, 10M Spoiler Sofiane Slimani, 2.5M Spoiler Nabil Pastor, 18M Spoiler Ludovic Munsch, 5.75M Spoiler Blendi Llugaliu, 9M Spoiler Josephus Hardy, 30M Vervanger voor m'n backup linksback die weg wilde Tjark Nagel, 40M Abdulsalam Diar Bakerli, 1.9M Spoiler Ali Bensouda, 9M Spoiler Mourad Daoudi, 27M Florian Drescher, 12.5M Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november (bewerkt) Aangezien Thorgan Hazard, Flips en Origi verkocht werden zocht ik nog naar 2 oplossingen in de breedte. We huren Mika voor een half jaar. En we trekken deze Sloveense spits aan. Verder zijn we bezig met Simone Pafundi gratis aan te trekken voor volgend seizoen, maar ik hoop er niet al te veel op. Napoli en Lazio zijn er ook mee bezig. edit: Pafundi werd niets. Omdat ik onoplettend Vergeylen verhuurde aan OH Leuven heb ik deze ook maar even gehuurd. 2 november bewerkt door Lensherr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 2 november Share Geplaatst 2 november Hopelijk kan deze reus zorgen voor de nodige doelpunten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Net in mn novelle gepost, en nu hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Zat al een tijdje achter hem aan maar hij wilde steeds niet komen nadat z'n contract afliep bij SønderjyskE. Na drie maanden wil hij eindelijk komen. Benieuwd hoelang we hem als amateur kunnen houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten