MisterX Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 2 minuten geleden zei sennid: Club Brugge kan ik misschien wel iets halen de rest is lastig. Dit is een van de zwaardere lotingen t.o.v. wat ik in mijn game voor mijzelf heb langs zien komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 Hoe dik gaan we ingemaakt worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Meest gunstige loting maar ben blij mocht ik derde worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Is een zwaarder programma überhaupt mogelijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 23 uur geleden zei MisterX: Is een zwaarder programma überhaupt mogelijk? Ja, want op zich heb je maar 2 of 3 echte toppers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 (bewerkt) 14 minuten geleden zei Glenn08: Ja, want op zich heb je maar 2 of 3 echte toppers. Nou ja, het zijn allemaal clubs uit topcompetities... Zeker uit pot 3 en 4 heb ik de moeilijkste tegenstanders geloot en in pot 1 en 2 zitten eigenlijk alleen maar moeilijke tegenstanders. Ik had liever clubs als Rode Ster, Ludogorets, Slavia Praag, Dinamo Zagreb... er tussen gehad. Geen idee in welke pot die precies zaten, maar genoeg van dat soort ploegen in pot 3 en 4. Die loot ik een stuk liever dan een Marseille die volgens mij uit pot 4 rolde... 30 december 2023 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Makkelijkste CL loting in jaren?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Lijkt Europa League zelfs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari Fenerbahce en Copenhagen zijn te doen, de rest is allemaal top 5 in competitie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Was ze uiteraard liever in de finale tegengekomen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Zeeeeeer tevreden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Appeltje, eitje, joh! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Dan speel je in de CL en dan moet je naar Georgië Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Een uitdaging gaan we niet uit de weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari tussenronde zou moeten lukken denk ik... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 februari Share Geplaatst 6 februari (bewerkt) Recordhouder vs huidige CL winnaar als finale van de CL Ik heb nog wel even te gaan om die 17 titels van Madrid in te halen 6 februari bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Na de winst in de FA cup, mag ik de Europa League in. Loting is reeds geweest. Ik zie zeker kansen. Dortmund in mijn ogen de lastigste, thuis moet ik punten pakken dan moet de tussenronde zeker haalbaar zijn. Met wat geluk kan ik die zelfs overslaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Gelukkig speelt in FM Feyenoord af en toe nog wel een uitwedstrijd in KNVB beker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Op 11-2-2024 om 13:08 zei La Pulga: Gelukkig speelt in FM Feyenoord af en toe nog wel een uitwedstrijd in KNVB beker. Het realisme van FM wordt ook met het jaar minder he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 februari Share Geplaatst 17 februari Nou, inpakken en weer naar huis. Hopen op 4 á 5 puntjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari Typisch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Alleen Sparta thuis was nog beter geweest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Nou slaaplekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten