ElPrincipito Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 17 minuten geleden zei De Raam: Paez moet je sowieso halen! Hij is niet zo ontwikkeld als dat hij bij jou gedaan heeft hoor, valt tegen! Maar ik ga hem proberen te halen ja, heerlijke speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 26 minuten geleden zei ElPrincipito: Hij is niet zo ontwikkeld als dat hij bij jou gedaan heeft hoor, valt tegen! Maar ik ga hem proberen te halen ja, heerlijke speler. Kan zijn dat de potentie er nog altijd in zot. Heb je een screen van zijn profiel en rapport? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart 5 uur geleden zei De Raam: Kan zijn dat de potentie er nog altijd in zot. Heb je een screen van zijn profiel en rapport? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Daar zit nog voldoende rek in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart (bewerkt) 38 minuten geleden zei ElPrincipito: Ophalen, mits je geen probleem hebt met het salaris. Bij mij is hij naar Porto gegaan, wilde helaas niet meer terug naar Ecuador. 3 maart bewerkt door De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart @De Raam Heb hem binnen voor 120K per maand. Speciaal voor jou gedaan. Ecuadoraanse liefde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart We hebben nog een paar maanden maar kunnen alvast gaan voorselecteren op de keuzes die we moeten maken voor augustus. Zakharyan kan overgenomen worden voor 6,5 miljoen, Ivan Morante kan voor 3,8 miljoen vastgelegd worden en ook Luka Romero kunnen we langer behouden voor 2,5 miljoen. Zeg het maar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart 53 minuten geleden zei ReneLeBlanc: We hebben nog een paar maanden maar kunnen alvast gaan voorselecteren op de keuzes die we moeten maken voor augustus. Zakharyan kan overgenomen worden voor 6,5 miljoen, Ivan Morante kan voor 3,8 miljoen vastgelegd worden en ook Luka Romero kunnen we langer behouden voor 2,5 miljoen. Zeg het maar Alle drie GO. Zit genoeg rek in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Op 17-1-2024 om 12:04 zei ElPrincipito: Ik kan deze jongen halen voor 10 miljoen. Een 'koopje' voor zo'n talent voor mijn Boca. Hij zou meteen in het eerste kunnen aantreden. Ik zoek immers nog een AMC. Doen? Slechts 25 K salaris en tekent direct tot 2030. Nu kan ik hem verkopen voor 100 miljoen en 40% clausule. Doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart 37 minuten geleden zei ElPrincipito: Nu kan ik hem verkopen voor 100 miljoen en 40% clausule. Doen? Als je het geld niet nodig hebt, zal ik hem nog houden en dan hopen dat die bij draait en weer een gelukkig man wordt bij jou. Als iemand dat kan, dan ben jij dat wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Dank voor het advies @bas huijsmans, lieverd ben je ook hè. Hij is verkocht! Wilde echt gaan, prima. Kenny Paez gratis gehaald Na 7x de libertadores is het wel leuk als er een nieuw EP stadion komt. Nu de muntjes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart (bewerkt) Mijn eerste doelman, Alvaro Fernandez, staat op het punt te vertrekken naar Bilbao voor 15 miljoen (clausule). Heb twee potentiele toppers op het oog met Restes en Oduru. Oduru heb ik al eens eerder gehad en is in deze ook de iets goedkopere, Restes nooit zelf gehad maar wordt natuurlijk echt een gigant. Is ietsje duurder, zowel qua aankoopsom als qua transfersom. Wie o wie @ElPrincipito @bas huijsmans EDIT: Ben voor Owusu gegaan. Grote verschil zat m in dat Restes eigenlijk alleen beter was in anticiperen en beslissingen maar vooral heel erg onder deed met oa hoge ballen (18 om 11). Owusu is dan wel een jaartje ouder maar wel al beter. 6 maart bewerkt door ReneLeBlanc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart (bewerkt) 97 miljoen (gaat echt wel 20 potjes spelen voor chelski) voor deze spits. Afgelopen seizoen topscorer van Laliga met 23 goals. Zal het geld moeten herinvesteren in een leuke vervanger... doen? EDIT: Afgewezen, maar toen Man City zich meldde met 125M direct heb ik hem toch maar van de hand gedaan. Voor 35M een vervanger gehaald van 20jaar die er eigenlijk meteen zal staan. Spoiler 7 maart bewerkt door Niejo101 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart 10 uur geleden zei Niejo101: 97 miljoen (gaat echt wel 20 potjes spelen voor chelski) voor deze spits. Afgelopen seizoen topscorer van Laliga met 23 goals. Zal het geld moeten herinvesteren in een leuke vervanger... doen? EDIT: Afgewezen, maar toen Man City zich meldde met 125M direct heb ik hem toch maar van de hand gedaan. Voor 35M een vervanger gehaald van 20jaar die er eigenlijk meteen zal staan. Inhoud verbergen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart vraagt veel salaris maar kan pogingkie wagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Volgens mijn staff, tijdens recruitment meeting zijn we ''zwak'' en ''onderbezet'' qua doelmannen met alleen Raya 31 en Restes 21 jaar oud. Ofwel ze willen dat ik nog 3e keeper haal/koop. Carnasschi is tot dusver in de Serie A BIj Atalanta de nummer 1 met meeste cleansheets 7 tot dusver en moet 19-30 miljoen kosten. Seimen zit bij Stuggart staat 6e, staat niet in de top 3 Bundesliga keepers met meeste cleansheets en moet 54 miljoen kosten. Wie zou ik voor gaan van de twee denken jullie en waarom? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Restes is bij mij een topper aan het worden, wat een geweldenaar. Vanwege de leeftijd zou ik voor Seimen kiezen. Ook een topper in wording en je hebt dan voor lange tijd twee toppers in huis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart 1 minuut geleden zei Rob1981: Restes is bij mij een topper aan het worden, wat een geweldenaar. Vanwege de leeftijd zou ik voor Seimen kiezen. Ook een topper in wording en je hebt dan voor lange tijd twee toppers in huis. Dankjewel maatje. Ik heb Restes in mijn vorige save al voor gratis gehaald, en toen voor 80-120 miljoen aan Barcelona doorverkocht. Nu heb ik 30millie's voor hem betaald. Maar deze save ben ik veel minder happig met speler's verkopen. Ik denk ook dat ik voor Seimen ga maar heb ik ook al 1-2x eerder gehad, en dat is niet altijd even succesvol geweest haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Ik zou gaan voor een echte derde keeper en niet 1 van deze jongens. Of ben je niet tevreden over Raya en Restes? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Zojuist zei rich ruzzian: Ik zou gaan voor een echte derde keeper en niet 1 van deze jongens. Of ben je niet tevreden over Raya en Restes? Ik wel maar zoals ik in de tekst vrijwel direct aangaf, is onze staff niet tevreden over onze keepers, en vinden ze onze bezetting ''zwak'' en ''ondermaats'' op dat gebied. Maar hier twee screens van Raya maatje, oordeel zelf maar of tevreden genoeg bent of niet; Ik vind het niet slecht wat ie doet 15 duels 15 goals tegen en 5 cleansheets, maar ik vind het ook niet bijzonder goed ofzo per se. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart (bewerkt) 5 uur geleden zei Kyrill: Volgens mijn staff, tijdens recruitment meeting zijn we ''zwak'' en ''onderbezet'' qua doelmannen met alleen Raya 31 en Restes 21 jaar oud. Ofwel ze willen dat ik nog 3e keeper haal/koop. Carnasschi is tot dusver in de Serie A BIj Atalanta de nummer 1 met meeste cleansheets 7 tot dusver en moet 19-30 miljoen kosten. Seimen zit bij Stuggart staat 6e, staat niet in de top 3 Bundesliga keepers met meeste cleansheets en moet 54 miljoen kosten. Wie zou ik voor gaan van de twee denken jullie en waarom? Ik maak uit je verhaal op, dat je een 3e keeper wilt. Het soort keeper die kan invallen als de andere 2 geblesseerd zijn. Vervolgens kom je aan met Seimen en Camesecchi; 2 keepers die alles moeten spelen. Wat doe je dan met Raya en Restes? Dan heb je 3 keepers die zoveel mogelijk moeten spelen. Als je een extra keeper wilt, is een goedkoop keepertje halen voor puur reserve of een jonge homegrown keeper die af en toe een cupmatch mag spelen dan niet een idee? Ik zou me vooral niet teveel laten leiden door staff meetings. Anders hadden we allemaal Messi moeten kopen in oudere FMs als ons recruitment team daarmee op de proppen kwam 8 maart bewerkt door Rrrood Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart 4 uur geleden zei Kyrill: Ik wel maar zoals ik in de tekst vrijwel direct aangaf, is onze staff niet tevreden over onze keepers, en vinden ze onze bezetting ''zwak'' en ''ondermaats'' op dat gebied. Maar hier twee screens van Raya maatje, oordeel zelf maar of tevreden genoeg bent of niet; Ik vind het niet slecht wat ie doet 15 duels 15 goals tegen en 5 cleansheets, maar ik vind het ook niet bijzonder goed ofzo per se. Ik zou gewoon ergens een Engelsman of misschien zelfs wel een homegrown club keepertje oppikken. 3e keeper speelt toch bijna nooit. Hein ofzo? Die Est? Prima 3e keeper. Kost geen drol. Of die keeper van Arsenal die IRL Bij Wrexham speelt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart 13 uur geleden zei Rrrood: Ik maak uit je verhaal op, dat je een 3e keeper wilt. Het soort keeper die kan invallen als de andere 2 geblesseerd zijn. Vervolgens kom je aan met Seimen en Camesecchi; 2 keepers die alles moeten spelen. Wat doe je dan met Raya en Restes? Dan heb je 3 keepers die zoveel mogelijk moeten spelen. Als je een extra keeper wilt, is een goedkoop keepertje halen voor puur reserve of een jonge homegrown keeper die af en toe een cupmatch mag spelen dan niet een idee? Ik zou me vooral niet teveel laten leiden door staff meetings. Anders hadden we allemaal Messi moeten kopen in oudere FMs als ons recruitment team daarmee op de proppen kwam 13 uur geleden zei Arezo: Ik zou gewoon ergens een Engelsman of misschien zelfs wel een homegrown club keepertje oppikken. 3e keeper speelt toch bijna nooit. Hein ofzo? Die Est? Prima 3e keeper. Kost geen drol. Of die keeper van Arsenal die IRL Bij Wrexham speelt? Thnx mannen thnx. Ja oordeel van staf hoef ik niet per se vanuit te gaan of voor waar aan te nemen nee, klopt, helemaal mee eens. Maar ik heb wel vaker meer dan eens 3 goede keepers in mijn selectie gehad, dan kunnen ze natuurlijk wel gaan zeure over speeltijd. En ik deed ook vaak als er dan eentje verkocht zou worden, ik niet van dat geld nog een nieuwe hoef te halen. Maar deze save ben ik geen verkoop sletje hahaha dus is idd niet nodig. Karl Jakob Hein ja, maar die heb ik als goed is niet meer. Er is wel interesse voor Raya namens Newcastle, zolang er geen goed genoeg bod is echt heel hoog, gaat ie nergens heen. Ik wil minstens 60 miljoen of meer voor hem ontvangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart Ik zou Bijlow halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SantiagoMunez Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart Winterstop S1 met Levante (La Liga 2, hoop promotie te halen). Januzaj voor €2.200.000 beschikbaar als back-up buitenspeler ('squad player'). Zijn die fysieke eigenschappen te laag of durven jullie 't gokje aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten