Mark Hughes Geplaatst 5 februari Share Geplaatst 5 februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 februari Share Geplaatst 5 februari 1 minuut geleden zei Mark Hughes: ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 5 februari Share Geplaatst 5 februari 18 minuten geleden zei Kyrill: ? nieuwe club na een periode bij Southampton Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 februari Share Geplaatst 5 februari 2 minuten geleden zei Mark Hughes: nieuwe club na een periode bij Southampton Ja netjes maatje. Dit is Go or No topic.. Niet FM Café topic Ik snap niet je hier post, je twijfelt immers niet, je hebt er al getekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 5 februari Share Geplaatst 5 februari srry verwijder m wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 5 februari Share Geplaatst 5 februari Speelde ooit voor ons maar is vertrokken omdat hij niet leek door te breken. Achteraf een grote fout geweest, omdat hij zich daarna ontwikkelt heeft tot een van de beste keepers ter wereld. Onder de lat is mijn zwakke plek. Zou ik komende zomer een poging wagen om hem te kopen? Tot nu toe heb ik echter nog niet meer dan 10 mln. voor een speler betaald. En kijk vervolgens naar zijn vraagprijs. En hij vraagt qua salaris 3-4 keer meer dan het huidige maximum... Zou ik komende zomer wel of geen poging ondernemen om hem los te peuteren bij zijn huidige club? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 februari Share Geplaatst 5 februari 52 minuten geleden zei Mark Hughes: srry verwijder m wel Kan gebeuren maatje, geen probleem. Veel plezier en succes iig @MisterXziet er heel goed uit. Ik zou niet doen. Moet heel veel gaan kosten en zit daar in Engeland al bijna op 500k per maand, en miljoen of 5-6 per jaar dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 februari Share Geplaatst 6 februari 10 uur geleden zei Kyrill: @MisterXziet er heel goed uit. Ik zou niet doen. Moet heel veel gaan kosten en zit daar in Engeland al bijna op 500k per maand, en miljoen of 5-6 per jaar dus. Goede keepers lijken sowieso zeldzaam te zijn in mijn game. Ik heb het idee dat meerdere teams strugglen met een goede keeper vinden. Mijn huidige keeper krijgt 3 sterren maar wil zijn contract niet verlengen. Een reserve krijgt er maar 2. Deze krijgt er 4,5. Dat is echt zeldzaam. Er zijn niet veel keepers met zulke kwaliteiten. Op dit moment dump ik al iets van 100M bij andere clubs in de divisie omdat ik toch niet weet wat ik anders met mijn geld moet. Dus in principe is het transferbedrag niet echt een issue. En dat salaris kan ik vast wel dragen, omdat ik toch miljoenen winst maak per jaar. Enige wat niet echt goed voelt, is dat mijn max salaris nu iets van 160k per maand is. En deze speler gaat rond de 500k per maand vragen. Dat is zoveel meer dan de rest... Dat slechte gevoel wordt dan wel weer gecompenseerd dat het een oud-speler is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 februari Share Geplaatst 6 februari 2 uur geleden zei MisterX: Goede keepers lijken sowieso zeldzaam te zijn in mijn game. Ik heb het idee dat meerdere teams strugglen met een goede keeper vinden. Mijn huidige keeper krijgt 3 sterren maar wil zijn contract niet verlengen. Een reserve krijgt er maar 2. Deze krijgt er 4,5. Dat is echt zeldzaam. Er zijn niet veel keepers met zulke kwaliteiten. Op dit moment dump ik al iets van 100M bij andere clubs in de divisie omdat ik toch niet weet wat ik anders met mijn geld moet. Dus in principe is het transferbedrag niet echt een issue. En dat salaris kan ik vast wel dragen, omdat ik toch miljoenen winst maak per jaar. Enige wat niet echt goed voelt, is dat mijn max salaris nu iets van 160k per maand is. En deze speler gaat rond de 500k per maand vragen. Dat is zoveel meer dan de rest... Dat slechte gevoel wordt dan wel weer gecompenseerd dat het een oud-speler is. Als jij vindt , er bijna niks ''beters'' verkrijgbaar is, dan zal ik het doen als ik jou was. En er is altijd wel een nieuwe speler, die meer dan de rest gaat verdienen, je moet alleen zorgen, dat er niet veel spelers dat gaan verdienen of meer. En als je het geld hebt en goed genoeg financieen, kan je het zkkr doen ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 februari Share Geplaatst 6 februari (bewerkt) 1 uur geleden zei Kyrill: Als jij vindt , er bijna niks ''beters'' verkrijgbaar is, dan zal ik het doen als ik jou was. En er is altijd wel een nieuwe speler, die meer dan de rest gaat verdienen, je moet alleen zorgen, dat er niet veel spelers dat gaan verdienen of meer. En als je het geld hebt en goed genoeg financieen, kan je het zkkr doen ja. Geef mij 3 topclubs en ik post hier hun eerste keeper. Grote kans dat ze niet beter zijn dan bovenstaande. Eigenlijk ben ik wel altijd van de koopjes. Niet voor niets heb ik max 10 mln. neer gelegd voor een speler tot nu toe. Dus eigenlijk zoek ik een goedkoper alternatief, maar die lijkt er niet echt te zijn. Financiën zijn geen probleem. Afgelopen jaren heb ik steeds 100M aan spelers uit de divisie opgekocht, zodat andere teams meer geld hebben. Niet omdat ik aan hun spelers iets had. En zelfs toen maakte ik nog winst. En dan nemen ieder jaar de sponsorinkomsten en TV-gelden etc alleen maar toe. 6 februari bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 februari Share Geplaatst 6 februari 5 minuten geleden zei MisterX: Geef mij 3 topclubs en ik post hier hun eerste keeper. Grote kans dat ze niet beter zijn dan bovenstaande. Eigenlijk ben ik wel altijd van de koopjes. Niet voor niets heb ik max 10 mln. neer gelegd voor een speler tot nu toe. Dus eigenlijk zoek ik een goedkoper alternatief, maar die lijkt er niet echt te zijn. Financiën zijn geen probleem. Afgelopen jaren heb ik steeds 100M aan spelers uit de divisie opgekocht, zodat andere teams meer geld hebben. Niet omdat ik aan hun spelers iets had. En zelfs toen maakte ik nog winst. En dan nemen ieder jaar de sponsorinkomsten en TV-gelden etc alleen maar toe. Deal. Bayern München, Liverpool en Real Madrid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 februari Share Geplaatst 6 februari (bewerkt) 2 uur geleden zei Kyrill: Deal. Bayern München, Liverpool en Real Madrid. Geen van allen is beduidend beter. Op basis van de sterren (die natuurlijk niet alles zeggend zijn) zijn ze allemaal zelfs slechter. Bayern: Spoiler Liverpool: Spoiler Real Madrid: Spoiler 6 februari bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 februari Share Geplaatst 6 februari Ik had eigenlijk wel een analyse van @Kyrill verwacht over welke keeper ik het beste zou kunnen proberen te kopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 februari Share Geplaatst 6 februari 5 minuten geleden zei MisterX: Ik had eigenlijk wel een analyse van @Kyrill verwacht over welke keeper ik het beste zou kunnen proberen te kopen Die van Liverpool of die bij Palace zit, en al van jou was. Restes heb ik gehad, erg goed. Die is al 33 en niet te koop. Die van Liverpool is pas 28 en op veel gebieden erg goed. Alleen ze zitten alle drie al op miljoen salaris per maand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari (bewerkt) Zouden jullie hier €222 miljoen voor betalen? Ik vind het wel heel veel, eigenlijk te veel maar ik ben wel benieuwd naar jullie meningen 10 februari bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Mwah, nee. Hij is wel erg goed natuurlijk, maar voor dat geld kun je denk ik betere krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Nee, eigenlijk niet. Dan moet zijn pace en acceleration wel echt ultiem zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari 21 minuten geleden zei Joery: Mwah, nee. Hij is wel erg goed natuurlijk, maar voor dat geld kun je denk ik betere krijgen. 13 minuten geleden zei Rrrood: Nee, eigenlijk niet. Dan moet zijn pace en acceleration wel echt ultiem zijn Vroeg ook nog eens 500K salaris per week Dat werd hem dus niet haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Ik wil deze vooral als CV inzetten misschien ook andere plekken. Er is interesse voor andere CV van mij. VInden jullie deze speler wel of niet 71 miljoen waard? Waarom ik wel zou doen; 18 voor leadership inzetbaar op iig 3 posities 17 voor first touch, 16 voor technique,16 voor passing, 16 voor vision, concentration en nog meer @Nom de Guerre @neva @delichris @De Raam @dvsermelo @Dansmeister @ReneLeBlanc @Urbeto ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Ik vind het geen echte CV eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Context. In zake de speler zelf: - Ga je hem ook als verdediger inzetten? - Hoe ziet zijn takenpakket eruit? - Wordt hij geacht op te bouwen of ook te verdedigen? - Welke zwakke punten herken je in Cordero? In zake je team: - Hoe staat je team tactisch gezien? - Wie staan er naast en voor de positie van deze speler? - Compenseren deze spelers de mindere punten van Cordero? - Kan Cordero eventueel andere posities en rollen bekleden binnen het geheel? In zake je financiële status: - Heb je het geld? - Heb je de salarisruimte? - Hoeveel budget houd je nog over? In zake je toekomstvisie: - Is het de bedoeling dat Cordero direct in de basis komt? - Heeft de positie van DC absolute prioriteit qua versterkingen? - Blokkeert de komst van Cordero de doorstroom van eigen talenten niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari 10 minuten geleden zei delichris: Ik vind het geen echte CV eigenlijk. Waarom niet dan maatje? En waar zou jij hem opstellen? Zelfs marking en tackling ook gewoon keurige 13 alleen heading 12 maar das niet zo er toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Die zou ik ook absoluut niet als CV halen. Jumping reach van 6 en bravery van 8 zorgt er voor dat die weinig kopduels gaat winnen. Vind ik vaak wel cruciaal bij een CV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari (bewerkt) 7 minuten geleden zei Nom de Guerre: Context. In zake de speler zelf: - Ga je hem ook als verdediger inzetten? Ja!! 100%, duidelijk - Hoe ziet zijn takenpakket eruit? Zal Ball Playing Defender gaan worden waar ie 2,5 ster CA heeft. Persoonlijke instructies moet ik nog over nadenken. - Wordt hij geacht op te bouwen of ook te verdedigen? Beide ja - Welke zwakke punten herken je in Cordero? Headin 12, Tackling 13 en Marking 13, had iets hoger gekund In zake je team: - Hoe staat je team tactisch gezien? 433 met een dm wide - Wie staan er naast en voor de positie van deze speler? Ik zal zo met screens komen - Compenseren deze spelers de mindere punten van Cordero? - Kan Cordero eventueel andere posities en rollen bekleden binnen het geheel? Ja DM en CM In zake je financiële status: - Heb je het geld? Ja - Heb je de salarisruimte? Ja - Hoeveel budget houd je nog over? De helft of meer heb nog 136 miljoen en gaan nog spelers verkocht worden In zake je toekomstvisie: - Is het de bedoeling dat Cordero direct in de basis komt? Ja - Heeft de positie van DC absolute prioriteit qua versterkingen? Ja want we zijn nummer 6 van de PL met meest gescoorde goals maar staan 9e met meeste goals tegen, en staan helaas maar 9e in de PL - Blokkeert de komst van Cordero de doorstroom van eigen talenten niet? Nee want talent dat wel voldoet speelt al, de rest komt tekort helaas Screens van andere CV's en wat CM/DM: Hieronder screens van Hato, Pablo en Botero. Allemaal spelers die ook CV en of DM kunnen.Voor Botero is er al een bod geweest, heb ik tegenbod gedaan veel hoger, en toen trok Bayern zich terug. En Botero heeft nog maar 1,5 jaar contract twijfel of ik die ga verlengen. @bas huijsmans was me nog niet eens opgevallen, scherp, dankjewel. We kunnen dit als afgesloten beschouwen ik ga verder zoeken,dank! Dat is idd veels te laag. 12 februari bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 februari Share Geplaatst 12 februari Andere clubs hebben ook interesse en geboden(bv Valencia) ga nu voor deze 18 jarige Belg die CV en LB kan voor 26.5 miljoen en relatief laag salaris 2 miljoen zie hieronder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten