Fantasy Geplaatst 7 oktober 2023 Share Geplaatst 7 oktober 2023 Twijfel je over een aan- of verkoop? Deel hier jouw gedachtes en vraag om advies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 helaas moest ik hem laten gaan ivm financiele chaos bij de club :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 6 uur geleden zei Mark Hughes: helaas moest ik hem laten gaan ivm financiele chaos bij de club :( Je hebt het al gedaan maar voor dit bedrag, had ik gezegd go Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 9 uur geleden zei Mark Hughes: Tja, wel weer een mooie opstap maar met Hertha zijn er volgens mij nog genoeg uitdagingen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Ben uiteindelijk bij Hertha gebleven! Op 24-10-2023 om 08:48 zei Mordurette: Tja, wel weer een mooie opstap maar met Hertha zijn er volgens mij nog genoeg uitdagingen? Op 23-10-2023 om 23:47 zei Mark Hughes: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 (bewerkt) 2 november 2023 bewerkt door Mark Hughes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 .. No go! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Zeker een NO GO! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 wat een geld maar wat een speler vooral denk niet dat ik m kan behouden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 11 november 2023 Share Geplaatst 11 november 2023 Niet echt een go or no go maar ergens ook weer wel: 2 keepers al onder contract, eentje verhuurd en eentje 1e keeper. 2e keeper is een San Marinees vanwege de regels in San Marino. Nu moet ik een keuze maken, Adenilson (verhuurd) of nog verder gaan met de huidige keeper die wel steeds ouder wordt. Welke zouden jullie kiezen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 11 november 2023 Share Geplaatst 11 november 2023 Olivares is beter, dus ik zou hem voorlopig mooi laten staan. Adenilson wellicht nog 1 a 2 jaar verhuren en dan doorselecteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 11 november 2023 Share Geplaatst 11 november 2023 Ja, Olivares kan echt nog wel 2 jaar mee (ook vanwege z'n hoge natuurlijke fitheid). Geen idee of Adenilson nog 2 jaar verhuurd wil worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Op 11-11-2023 om 07:34 zei Joery: Olivares is beter, dus ik zou hem voorlopig mooi laten staan. Adenilson wellicht nog 1 a 2 jaar verhuren en dan doorselecteren. Op 11-11-2023 om 07:44 zei Mordurette: Ja, Olivares kan echt nog wel 2 jaar mee (ook vanwege z'n hoge natuurlijke fitheid). Geen idee of Adenilson nog 2 jaar verhuurd wil worden? Bedankt heren. Ik ben in eerste instantie met jullie mee gegaan. Helaas kon ik Adenilson niet verhuren dus heb ik de beslissing moeten maken om de switch nu te maken. Wil Adenilson ook niet kwijt. Heb geen andere keeper die daar enigszins in de buur komt, ook niet op de shortlist Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Ik heb in principe genoeg spitsen, maar deze held wist tijdens een proefperiode er even in 1 wedstrijd 7 in te leggen. Nu vraag ik me af of ik hem stiekem niet alsnog moet aantrekken... In principe heb ik de spitspositie al dubbel bezet en heb ik dus geen extra spits nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 12 uur geleden zei MisterX: Ik heb in principe genoeg spitsen, maar deze held wist tijdens een proefperiode er even in 1 wedstrijd 7 in te leggen. Nu vraag ik me af of ik hem stiekem niet alsnog moet aantrekken... In principe heb ik de spitspositie al dubbel bezet en heb ik dus geen extra spits nodig. Ziet er niet uit als een geweldige spits, maar ik weet ook niet welke ploeg je bent. Maar het is wel leuk om zo'n prestatie te belonen. Je kan hem misschien in de B-ploeg zetten en flink optrainen. Misschien gaat hij dan nog van waarde zijn voor je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 (bewerkt) @MisterXAls pressing forward (druk zettende spits?) is-ie op jouw niveau (National League N/s toch?) zeker bruikbaar. slinger er meteen wat hoge voorzetten tegenaan, dan zal-ie zeker wel gaan scoren. Alleen niet verqwachten dat-ie het op een niveautje hoger ook gaat doen, dus geen lang contract tenzij er veel groeimarge is. 20 november 2023 bewerkt door Niejo101 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Ik heb sowieso geen idee waarom hij mee mocht doen met met B-team, omdat hij al 29 is. Groeipotentieel is er dus niet. 2 uur geleden zei Niejo101: MisterXAls pressing forward (druk zettende spits?) is-ie op jouw niveau (National League N/s toch?) zeker bruikbaar. Ben net gepromoveerd van het 6e naar het 5e niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Dan zou ik 'm niet meer oppikken, @MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reibleetsak Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Na de interesse verloren te hebben in een eerdere save ben ik begonnen met Sparta. Ik ben nu de winterstop van het eerste seizoen voorbij en er begint flink wat interesse voor Lauritsen op gang te komen. Op zich logisch want hij loopt 1 op 1 in de competitie. Lauritsen heeft een contract tot het einde van het volgende seizoen en hij heeft al aangegeven dat hij niet gaat verlengen. Ik heb nu een bod van Sheffield United liggen van € 15 miljoen nu en € 2.5 miljoen uitgespreid over een jaar. Dit is voor Sparta natuurlijk al de jackpot. Ik twijfel of ik dit bod gewoon moet accepteren of moet wachten tot de zomer. Misschien dat er dan meerdere clubs tegen elkaar op gaan bieden en ik er meer uit kan halen. Daarnaast een andere vraag. Weet iemand wanneer je transferbudget over wordt geheveld naar je balans? Het geld wat ik hieruit binnen krijg wil ik graag opnieuw investeren, dus wil graag weten voor welke datum ik dit uiterlijk uitgegeven moet hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 17 minuten geleden zei reibleetsak: Ik heb nu een bod van Sheffield United liggen van € 15 miljoen nu en € 2.5 miljoen uitgespreid over een jaar. Dit is voor Sparta natuurlijk al de jackpot. Als je een vervanger op je shortlist hebt staan dan zou ik hem verkopen. Zie bijv. Feyenoord en Jorgensen ooit 18 minuten geleden zei reibleetsak: Daarnaast een andere vraag. Weet iemand wanneer je transferbudget over wordt geheveld naar je balans? Het geld wat ik hieruit binnen krijg wil ik graag opnieuw investeren, dus wil graag weten voor welke datum ik dit uiterlijk uitgegeven moet hebben. Je kan zien bij transfers of financiën ergens hoeveel procent van je transferinkomsten je opnieuw mag investeren. Al het geld dat je van je transfers krijgt, komt bij je geldbalans op. Afhankelijk van het percentage dat je opnieuw mag investeren (en natuurlijk eerder afgesproken clausules etc) is hoeveel geld er bij je transferbudget op komt. Qua datum maakt het volgens mij niet uit. Als je bedoelt aan het einde van het seizoen wanneer je een nieuw budget krijgt: Volgens mij wordt dit gewoon weer gebaseerd op je financiële status en gaat het transferbudget niet ineens weg of wordt het door gesluisd naar je balans of wat dan ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reibleetsak Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 1 uur geleden zei bas huijsmans: Als je een vervanger op je shortlist hebt staan dan zou ik hem verkopen. Zie bijv. Feyenoord en Jorgensen ooit Je kan zien bij transfers of financiën ergens hoeveel procent van je transferinkomsten je opnieuw mag investeren. Al het geld dat je van je transfers krijgt, komt bij je geldbalans op. Afhankelijk van het percentage dat je opnieuw mag investeren (en natuurlijk eerder afgesproken clausules etc) is hoeveel geld er bij je transferbudget op komt. Qua datum maakt het volgens mij niet uit. Als je bedoelt aan het einde van het seizoen wanneer je een nieuw budget krijgt: Volgens mij wordt dit gewoon weer gebaseerd op je financiële status en gaat het transferbudget niet ineens weg of wordt het door gesluisd naar je balans of wat dan ook. Nog geen vervanger op het oog helaas, maar het Jorgensen-scenario wil ik inderdaad graag vermijden. Ik bedoelde inderdaad het nieuwe budget aan het einde van het seizoen. In de vorige FM heb ik een keer gehad dat ik door spelersverkopen gedurende de tweede helft van het seizoen bijna 300 miljoen transferbudget had. Toen ik het nieuwe budget kreeg was dit nog maar 40 miljoen, maar was mijn balans wel flink gestegen. Misschien gebeurd dit alleen bij hele hoge bedragen. Ik zal het eens beter in de gaten houden. Denk dat ik maar eens flink op zoek moet gaan naar een vervangen en het bod maar gewoon moet accepteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 5 uur geleden zei reibleetsak: Na de interesse verloren te hebben in een eerdere save ben ik begonnen met Sparta. Ik ben nu de winterstop van het eerste seizoen voorbij en er begint flink wat interesse voor Lauritsen op gang te komen. Op zich logisch want hij loopt 1 op 1 in de competitie. Lauritsen heeft een contract tot het einde van het volgende seizoen en hij heeft al aangegeven dat hij niet gaat verlengen. Ik heb nu een bod van Sheffield United liggen van € 15 miljoen nu en € 2.5 miljoen uitgespreid over een jaar. Dit is voor Sparta natuurlijk al de jackpot. Ik twijfel of ik dit bod gewoon moet accepteren of moet wachten tot de zomer. Misschien dat er dan meerdere clubs tegen elkaar op gaan bieden en ik er meer uit kan halen. Daarnaast een andere vraag. Weet iemand wanneer je transferbudget over wordt geheveld naar je balans? Het geld wat ik hieruit binnen krijg wil ik graag opnieuw investeren, dus wil graag weten voor welke datum ik dit uiterlijk uitgegeven moet hebben. Accepteren en vervolgens aanbieden voor 18m+ via transferroom en zo proberen een bied oorlog te krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Ik mag bij Celta 3 spelers van buiten de EU. Ik heb er nu 3 en dat zijn basisspelers, maar ik kan Dominc Calvert-Lewin gratis vastleggen. Eerst voor een krankzinnig salaris (175k per week), maar nu in oktober voor een schijntje: ongeveer 30k per week. Hij zal, als hij komt, echt direct een sterspeler van het team worden. Een nadeel is dat ik 1 van de andere 3 basisspelers moet uitschrijven. Wat te doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Op 20-11-2023 om 17:23 zei Niejo101: Dan zou ik 'm niet meer oppikken, @MisterX Ik heb het uiteindelijk ook niet gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten