MNie Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni 2 minuten geleden zei Comandante: Paar fm's geleden leuke game had met de spurs tijden met Assou-Ekotto, modric ect. Denk dat het toch wel spurs word, alleen ken ik de spelers nu wat minder dan vroeger. Ik zou als tip meegeven om Pape Matar Sarr te laten spelen haha, dat is echt een wereldtopper! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Comandante Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni 2 uur geleden zei MNie: Ik zou als tip meegeven om Pape Matar Sarr te laten spelen haha, dat is echt een wereldtopper! Ja? Wereldtopper? Toevallig een screenshot van hem? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni 5 minuten geleden zei Comandante: Ja? Wereldtopper? Toevallig een screenshot van hem? Juli 2026 dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Comandante Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni 55 minuten geleden zei MNie: Juli 2026 dit Dit zijn mooie stats! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni 4 minuten geleden zei Comandante: Dit zijn mooie stats! Attributen of eigenschappen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leniaal Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni 4 uur geleden zei Comandante: Paar fm's geleden leuke game had met de spurs tijden met Assou-Ekotto, modric ect. Denk dat het toch wel spurs word, alleen ken ik de spelers nu wat minder dan vroeger. Absoluut doen. Volgens mij hebben ze een goed elftal, alleen mis je in de breedte de nodige kwaliteiten. Leuke uitdaging om door slim te kopen en te verkopen richting de top van Engeland te gaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Comandante Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni 5 uur geleden zei De Raam: Attributen of eigenschappen Fm dip hakt erin! Geen stats indd haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Comandante Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni 4 uur geleden zei leniaal: Absoluut doen. Volgens mij hebben ze een goed elftal, alleen mis je in de breedte de nodige kwaliteiten. Leuke uitdaging om door slim te kopen en te verkopen richting de top van Engeland te gaan! Denk dat ik het gewoon gaan doen! Door die fm dip heen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni @Comandante Ik kan het inderdaad aanbevelen. Het is in principe een team waarbij je weinig druk kent in het begin. Ze verwachten geen top 4 van je maar qua talent kan je er wel eindigen. Je hebt al enkele absolute toptalenten rondlopen waardoor je maar op enkele posities echt een nieuwe speler hoeft aan te trekken. Dat maakt het ook makkelijker om een bepaalde filosofie in je transfers te doen. Alleen Engelsen, focus op eigen jeugd leggen (Moore, Dorrington, Devine, Donley) of juist eens voor de echte toppers gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Comandante Geplaatst 3 juni Share Geplaatst 3 juni 1 uur geleden zei Willem: @Comandante Ik kan het inderdaad aanbevelen. Het is in principe een team waarbij je weinig druk kent in het begin. Ze verwachten geen top 4 van je maar qua talent kan je er wel eindigen. Je hebt al enkele absolute toptalenten rondlopen waardoor je maar op enkele posities echt een nieuwe speler hoeft aan te trekken. Dat maakt het ook makkelijker om een bepaalde filosofie in je transfers te doen. Alleen Engelsen, focus op eigen jeugd leggen (Moore, Dorrington, Devine, Donley) of juist eens voor de echte toppers gaan. Een mix van talenten en echte toppers vind ik altijd prachtig! Denk dat tottenham prachtige club is om daar gewoon te gaan beginnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spaansetukker Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni Iemand wel is gespeeld met een Curacao of Suriname? En geprobeerd het WK te winnen'? Is het neutraliseren van Nederlandsers met andere roots nog moeilijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni 3 minuten geleden zei spaansetukker: Iemand wel is gespeeld met een Curacao of Suriname? En geprobeerd het WK te winnen'? Is het neutraliseren van Nederlandsers met andere roots nog moeilijk? @Djurovski zit bij Suriname geloof ik! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni 1 uur geleden zei De Raam: @Djurovski zit bij Suriname geloof ik! Ik zit idd sinds kort bij Suriname. Je kunt spelers vragen om te naturaliseren. Gaat hier nog lastig maar goed zit er ook pas net. @spaansetukker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni Ik denk dat sommige spelers pas later in het spel de overstap willen maken op het moment dat Nederland het niet meer gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni 10 uur geleden zei spaansetukker: Iemand wel is gespeeld met een Curacao of Suriname? En geprobeerd het WK te winnen'? Is het neutraliseren van Nederlandsers met andere roots nog moeilijk? Ik heb de twee voorgaande edities een game als bondscoach van Suriname gehad. Mijn ervaring is inderdaad dat spelers de overstap willen maken als Nederland het niet meer wordt (op een latere leeftijd, tegen de 30 aan), wanneer je het WK als argument kan gebruiken tijdens het overtuigen van spelers of wanneer de speler met dubbele nationaliteit in Suriname is geboren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni (bewerkt) 2 uur geleden zei Mordurette: Ik denk dat sommige spelers pas later in het spel de overstap willen maken op het moment dat Nederland het niet meer gaat worden. Had er nu 1 van 34 die nog doodleuk zei dat ie hoopte op NL Heb in 3/4 jaar nu twee spelers kunnen overhalen. Een newgen van Fc Groningen spits van 16 jaar en Denilho Cleonise die nu 26 is ( in 2028 ) 6 juni bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni 9 uur geleden zei Djurovski: Had er nu 1 van 34 die nog doodleuk zei dat ie hoopte op NL Heb in 3/4 jaar nu twee spelers kunnen overhalen. Een newgen van Fc Groningen spits van 16 jaar en Denilho Cleonise die nu 26 is ( in 2028 ) Realistisch is het niet altijd nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Heb last van mijn jaarlijkse fm-dip. Nu op zoek naar een leuke club om uit de dip te komen. Iemand tips? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 10 juli Share Geplaatst 10 juli Ik wil een nieuwe save starten, maar ik heb teveel clubs die me leuk lijken. Ik denk aan een save in Italië. Ik dacht aan Ostia Mare, Como, Monza, Cesena, om maar een paar clubs te noemen Ander idee was een 'building a nation' challenge in Griekenland, of buiten Europa met Indonesië. Iemand die me kan helpen met kiezen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 12 juli Share Geplaatst 12 juli Op 10-7-2024 om 12:44 zei TheRealOne: Ik wil een nieuwe save starten, maar ik heb teveel clubs die me leuk lijken. Ik denk aan een save in Italië. Ik dacht aan Ostia Mare, Como, Monza, Cesena, om maar een paar clubs te noemen Ander idee was een 'building a nation' challenge in Griekenland, of buiten Europa met Indonesië. Iemand die me kan helpen met kiezen? Ik vind zelf ACR Messina of Triestina in Italië altijd mooie clubs op de lagere niveaus. Prachtig grote stadions die een plek in de Serie A verdienen maar dat al heel lang niet meer gezien hebben. Dit zijn ook nog wel leuke uitdagingen die je 'eenvoudig' kunt voldoen voordat we over enkele maanden weer naar FM25 zullen willen verhuizen.. Dat zal met je andere ideeën wat lastiger zijn denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 14 juli Share Geplaatst 14 juli Na een hele poos geen FM gespeeld te hebben wil ik toch nog een poging wagen tot FM25 dit jaar uitkomt. Nou heb ik gekozen voor Schalke 04. Een longterm save in de lagere regionen in Duitsland bewaar ik dus voor FM25. Bij Schalke ligt er alleen financieel gezien al een behoorlijke uitdaging, en ik denk dat ik me daar wel mee kan vermaken i.c.m. met werken richting Europese successen en het toepassen van vele jeugdspelers. Nou twijfel ik over 1 ding: laat ik de transferperiode uit, wetende dat niet alle clubs al klaar zijn op de markt in het echt? Of doe ik mét transfers in de 1e periode als in: nieuwe trainer stapt in voordat de voorbereiding is begonnen? Dit aangezien ook in het echie de transferperiode nog 1,5 maand open is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toivonen Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli Het is weer vakantie en dus tijd voor FM Ik ben opzoek naar een nieuwe club voor Mark van Bommel. Waar zien jullie Mark aan de slag gaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli 22 minuten geleden zei toivonen: Het is weer vakantie en dus tijd voor FM Ik ben opzoek naar een nieuwe club voor Mark van Bommel. Waar zien jullie Mark aan de slag gaan? Olympique Lyon, Nice, Sevilla Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli 2 uur geleden zei toivonen: Het is weer vakantie en dus tijd voor FM Ik ben opzoek naar een nieuwe club voor Mark van Bommel. Waar zien jullie Mark aan de slag gaan? Lens, Marseille, Valencia, Mallorca, Monza, Udinese, Gladbach, Union Berlin, Sparta Praag, FC Basel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli 9 uur geleden zei toivonen: Het is weer vakantie en dus tijd voor FM Ik ben opzoek naar een nieuwe club voor Mark van Bommel. Waar zien jullie Mark aan de slag gaan? De zandbak. Saudi-Arabië, Qatar of de Emiraten, één van deze landen. Club maakt me niet uit. Zorgen dat je Ruben weet over te halen om ook te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten