Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Club gezocht

Fantasy

Aanbevolen berichten

Ik zit in een save waar ik na 1 jaar in België (R Cappellen FC), vervolgens RKC naar de Europese top heb geleid en inmiddels meerdere keren de Championsleauge heb gewonnen. De rek is er bij RKC nu wel uit, mijn team is zo dominant dat ik met de reserves de eredivisie kan domineren en de basis kan sparen voor de CL.  Ik sta rond een miljard in de plus, de jeugdopleiding levert inmiddels. Dus eigenlijk is daar alles wel opgebouwd. 

Nu wil ik een nieuwe uitdaging buiten Europa (wel binnen dezelfde save), ik zit te denken aan Zuid Amerika (Brazilië, misschien Chili of Colombia) of Azie (Japan of Zuid-Korea), Australie en de MLS trekken mij minder door de ingewikkelde regelgeving daar. Iemand ideeën? 

bewerkt door Boppah
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Glenn08:

Japan is zeer leuk. De regels vallen in de MLS op zich ook wel mee hoor.

Ik heb het meerdere malen geprobeerd (in oudere FM's) en liep steeds in het 2e seizoen vast. 

Japan lijkt mij ook een interessante, ik heb ooit save in Indonesië gehad en een 2e divisieploeg opgebouwd tot Aziatische CL winnaar. Dat was ontzettend tof omdat het je dwingt om creatief aan spelers te komen. (toen veel Nederlanders van Indonesische afkomst). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Boppah Misschien is Argentinië iets voor jou. Een competitie waar men vooral kijkt naar Argentijnse spelers en je ook niet zo snel buitenlandse spelers kan halen. Zelf maakte ik in een oudere save ook de overstap van Europa naar Argentinië met Belgrano en dat was wel een leuke periode. Het deed me een beetje aan de KKD denken qua speelplezier. Soms heb je een uitzonderlijk talent rondlopen bij verschillende clubs en dat maakt het ook speciaal. Het doet me altijd denken aan die ene klasbak tussen enkele middelmaten.

bewerkt door Lensherr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gezocht:

-Europese club

-een club in de lagere reeksen

-zeer belangrijk, een club met een goede opleidingscentrum!

Ik heb zelf al een beetje gezocht maar ik kom er maar niet uit.

het is de bedoeling om een club uit de lagere reeksen Europees top te maken met eigen jeugd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei pallieterC:

Gezocht:

-Europese club

het is de bedoeling om een club uit de lagere reeksen Europees top te maken met eigen jeugd!

Ik weet niet hoe laag je zelf zat te denken, maar dit zijn wat opties die bij aanvang van het seizoen 2023-2024 niet op het hoogste niveau spelen maar wel degelijke jeugdopleidingen en/of jeugdwerving hebben: 

• Altinordu, Turkije
  • FC Sion, Zwitserland
  • Hertha BSC, Duitsland
  • Schalke 04, Duitsland
  • Leicester City, Engeland
  • FC Sochaux-Montbeliard, Frankrijk
  • Admira Wacker, Oostenrijk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Urbeto:

Ik weet niet hoe laag je zelf zat te denken, maar dit zijn wat opties die bij aanvang van het seizoen 2023-2024 niet op het hoogste niveau spelen maar wel degelijke jeugdopleidingen en/of jeugdwerving hebben: 

• Altinordu, Turkije
  • FC Sion, Zwitserland
  • Hertha BSC, Duitsland
  • Schalke 04, Duitsland
  • Leicester City, Engeland
  • FC Sochaux-Montbeliard, Frankrijk
  • Admira Wacker, Oostenrijk

Bedank! Ik ga deze eens bekijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei pallieterC:

Gezocht:

-Europese club

Vitoria de Setubal :classic_love:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Een nationalist challenge met een teampje dat aangesloten zit bij de Club of Pioneers. Twee vliegen in 1 klap voor de Hall of Fame

Edit: En dan deze welteverstaan @ReneLeBlanc

Spoiler

4. Recreativo de Huelva

De oudste club van Spanje, maar heeft slechts 5 seizoenen op het hoogste niveau doorgebracht. Van de 5 seizoenen dat Recreativo de Huelva op het hoogste niveau actief was, vonden er 4 plaats in het eerste decennium van deze eeuw. In de 5 seizoenen op het hoogste niveau hebben zij wel wat prestaties afgeleverd. Zo eindigden zij in het seizoen 2006/2007 namelijk op de 8ste plek en wisten zij het grote Real Madrid met maar liefst 0-3 te verslaan in het Bernabéu. Spelers die in dit seizoen onder contract stonden waren bijvoorbeeld topscorer Florent Sinama-Pongolle en Santi Cazorla. 

Op dit moment vinden wij Recreativo terug op het derde niveau van Spanje en beschikt over een nagenoeg lege prijzenkast. in 1918 wisten zij het Andalusische kampioenschap te winnen en in het seizoen 2005/2006 werden zij kampioen van het tweede Spaanse niveau. Verder is er vooral stof te vinden in de prijzenkast. Wat leuk aan het starten van een save met Recreativo de Huelva is, is dat je direct de Uitdaging van de Maand april op kan pakken. Recreativo behoort namelijk tot de Club of Pioneers. Een groepje clubs die allen de oudste club van het land zijn. Mocht je met Recreativo de Heulva het landskampionschap binnen weten te slepen dan kan je direct 30 punten verdienen voor de MU Hall of Fame. Een heerlijke uitdaging om de komende maanden te overbruggen totdat FM25 uitgebracht gaat worden.

bewerkt door bas huijsmans
Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei bas huijsmans:

Een nationalist challenge met een teampje dat aangesloten zit bij de Club of Pioneers. Twee vliegen in 1 klap voor de Hall of Fame

Edit: En dan deze welteverstaan @ReneLeBlanc

Toon verborgen inhoud

4. Recreativo de Huelva

De oudste club van Spanje, maar heeft slechts 5 seizoenen op het hoogste niveau doorgebracht. Van de 5 seizoenen dat Recreativo de Huelva op het hoogste niveau actief was, vonden er 4 plaats in het eerste decennium van deze eeuw. In de 5 seizoenen op het hoogste niveau hebben zij wel wat prestaties afgeleverd. Zo eindigden zij in het seizoen 2006/2007 namelijk op de 8ste plek en wisten zij het grote Real Madrid met maar liefst 0-3 te verslaan in het Bernabéu. Spelers die in dit seizoen onder contract stonden waren bijvoorbeeld topscorer Florent Sinama-Pongolle en Santi Cazorla. 

Op dit moment vinden wij Recreativo terug op het derde niveau van Spanje en beschikt over een nagenoeg lege prijzenkast. in 1918 wisten zij het Andalusische kampioenschap te winnen en in het seizoen 2005/2006 werden zij kampioen van het tweede Spaanse niveau. Verder is er vooral stof te vinden in de prijzenkast. Wat leuk aan het starten van een save met Recreativo de Huelva is, is dat je direct de Uitdaging van de Maand april op kan pakken. Recreativo behoort namelijk tot de Club of Pioneers. Een groepje clubs die allen de oudste club van het land zijn. Mocht je met Recreativo de Heulva het landskampionschap binnen weten te slepen dan kan je direct 30 punten verdienen voor de MU Hall of Fame. Een heerlijke uitdaging om de komende maanden te overbruggen totdat FM25 uitgebracht gaat worden.

En ik heb nog niet eens genoemd dat je er de woordgrap: Renécreativo Huelva mee kan maken trouwens @ReneLeBlanc

Link naar opmerking
Deel via andere websites