Geplaatst 31 oktober 20231 jr. Is het normaal dat spelers zo vroeg in het seizoen stoppen?! Ik kan me alleen maar stoppen aan het einde van het seizoen herinneren. Speler in kwestie zit trouwens in mijn B-team en is voor 6-8 maanden geblesseerd geraakt. Ik wilde trouwens kijken of ik hem als trainer kan behouden. Zijn salariseis? 6x zoveel als dat hij nu verdiend En dan is hij echt uit dienst en probeer ik het nog eens: Meneer wil niet verhuizen, terwijl hij tot gisterenavond nog bij ons in dienst was. Vanuit waar heeft hij al die tijd dan gevoetbald?! 31 oktober 20231 jr. bewerkt door MisterX
Geplaatst 1 november 20231 jr. Chelsea - Bayern was 4-0 in een halve finale van de Champions League, dan is het wel klaar he denk je? Nope :')
Geplaatst 3 november 20231 jr. 4 schoten, 4 op doel en maar een xG van 0,05. Dat vind ik wel een beetje gek Zijn dat afstandsschoten van 30 meter ofzo
Geplaatst 7 november 20231 jr. Op 30-10-2023 om 19:37 zei EssDee: OHL pakt uit met hun nieuwe trainer! Ook in mijn save weet OHL Löw als trainer te strikken. De samenwerking blijkt helaas niet heel succesvol.. Daarnaast lijkt Frans van Seumeren in mijn save eindelijk rendement te halen uit FC Utrecht. Wat een mega- en droomtransfer voor de Domstedelingen!! 7 november 20231 jr. bewerkt door Neel2210
Geplaatst 9 november 20231 jr. Deze optie kende ik nog niet, misschien is het niet nieuw, maar voor mij dus wel 9 november 20231 jr. bewerkt door MNie
Geplaatst 9 november 20231 jr. 56 minuten geleden zei MNie: Deze optie kon ik nog niet, misschien is het niet nieuw, maar voor mij dus wel kende* Zit er al een paar jaar in, heb in FM17(?) met Malmö gespeeld, was toen al ook al zo
Geplaatst 9 november 20231 jr. Is alleen in Zweden zeker dan? Ik kende de optie nog niet haha 9 november 20231 jr. bewerkt door MNie
Geplaatst 9 november 20231 jr. 1 uur geleden zei MNie: Is alleen in Zweden zeker dan? Ik kende de optie nog niet haha Dit is inderdaad in Zweden zo. Vaak is het voor beide partijen aantrekkelijker als het affiche wordt omgedraaid.
Geplaatst 9 november 20231 jr. Oh die ken ik ook nog niet! (Aangezien ik ook in Zweden speel, ben benieuwd of ik hem nog tegen ga komen!)
Geplaatst 12 november 20231 jr. 2 minuten geleden zei Lensherr: Ok dan @Glenn08 @Bogatyr Jammer dat hij bij zo'n *** club terecht komt.
Geplaatst 13 november 20231 jr. Een mooie run voor HSV in de beker, toch wel bijzonder voor een 2. Bundesliga club. Tijd voor onze talenten om hun kunsten te vertonen (onderschatting). 13 november 20231 jr. bewerkt door Reidar.
Geplaatst 15 november 20231 jr. 22 uur geleden zei Rinus: Wietje te veel gerookt? Dat is het effect van Club Brugge op de mensen.
Geplaatst 15 november 20231 jr. 6 uur geleden zei Glenn08: Dat is het effect van Club Brugge op de mensen. Dit heb ik niet gelezen..
Geplaatst 15 november 20231 jr. 4 uur geleden zei Matthias.: Dit heb ik niet gelezen.. Jij hebt er dus ook last van.
Geplaatst 15 november 20231 jr. Spannende competitie die Europa League... Ben geen van beiden zoals je kan zien aan de shirts in de bestuurskamer.