MisterX Geplaatst 23 oktober Share Geplaatst 23 oktober Meest idiote bestuur ooit? Dan speel je op het derde niveau van het land, maar heeft het bestuur wel de verwachting dat je eventjes de nationale beker gaat winnen Voor de duidelijkheid: Ik heb de verwachtingen niet aangepast, dit zijn de originele verwachtingen van het bestuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Mooie Hollandse broedertwist op het WK van 2034 in Indonesië en Maleisië! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Deze is nieuw voor me... wat is er gebeurd met de wedstrijd van 14 maart haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober 7 uur geleden zei MNie: Deze is nieuw voor me... wat is er gebeurd met de wedstrijd van 14 maart haha De wedstrijd Southampton - Liverpool is waarschijnlijk nog steeds niet gespeeld door omstandigheden. Dus jouw wedstrijd moet ook op een later moment ingehaald worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeffrey koole Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober twente is in mijn game wel erg ver afgezakt einde seizoen 6: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 1 november Share Geplaatst 1 november Zit een beetje tactiekjes te testen en dan zie ik ineens deze uitslag voorbij komen. Seizoen 1 en ben geen van beide clubs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 18 november Auteur Share Geplaatst 18 november Ik ben ook geen van beide in deze screen, maar KÍ van de Faeröer hadden een interessant tweeluik tegen hun Israëlische opponent Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 18 november Auteur Share Geplaatst 18 november 1 uur geleden zei Fantasy: Ik ben ook geen van beide in deze screen, maar KÍ van de Faeröer hadden een interessant tweeluik tegen hun Israëlische opponent En dit een ronde later Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 19 november Share Geplaatst 19 november eentientje voor wie deze naam direct correct uitspreekt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november Toch easy? Sajith Sagara Ruwan Kumara, je doet alsof het moeilijk is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 november Share Geplaatst 23 november Wat jij wil maar volgens mij speel je momenteel als amateur hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november Na een mislukte carriere als spits het maar op het doel proberen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 december Share Geplaatst 1 december Netjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 december Share Geplaatst 2 december Kreeg net bericht in mijn Journeyman savegame, dat Frons de Boer was ontslagen. Toen keek ik even waar Ajax stond :O Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten