Fantasy Geplaatst 7 oktober 2023 Share Geplaatst 7 oktober 2023 Hoe ziet jouw selectie eruit, in welk jaar zit je en wat is jouw clubfilosofie? Deel het hier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Hertha eerste hele seizoen vorig seizoen voor de winter overgenomen toen 3e geëindigd.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brozai Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 Ik ga inmiddels beginnen aan het 3e seizoen met FC Dordrecht 1e seizoen gepromoveerd via de play-offs 2e seizoen in de Eredivisie 5e geworden en gekwalificeerd voor de EL 3e seizoen is net begonnen en inmiddels in de eerste voorronde EL het Noorse Tromso uitgeschakeld. De transferperiode zit er nog niet op en als er zich een buitenkansje voordoet ga ik ervoor, zeker op LCV of RA. Echter, heb ik dit seizoen flink (dan wel gratis) ingekocht om de selectie meer in balans te brengen, staat nu een selectie waarbij niemand onvervangbaar is, maar iedereen mee kan draaien, en dat is nodig met het dubbele programma Uitblinkers wellicht toch wel Kriwak, Nemeth en Luc Netten. Slory en Benita zijn gehuurd als supersub, dus heb ze er bijgenomen, kan geen kwaad als ik ze niet ga gebruiken. Keepers Verhulst is in principe eerste keeper, Wentges is net aangetrokken. Had Nwosu als 2e keeper, maar gezien zijn potentieel kon hij het nodige geld (6 miljoen) in het laadje brengen. Verdedigers Kan eventueel nog wat versterking bij op LCV en RA Mijn project op LCV ^zie Laatste transfer topic Extra rechtsback mocht ik een andere speelstijl aannemen, want speel nu met een naar binnen komende RA(V) (Verdedigende)Middenvelders Netten, Hartjes en van Den Belt zullen veelal rouleren verwacht ik (Aanvallende) Middenvelders Waarschijnlijk zal Saito ook veel op AM gaan spelen Buitenspelers Spitsen Statistieken van Kriwak Onderstaande heeft zich leuk ontwikkeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 Volgens mij is Luc Netten potentieel wonderkind. Ziet er bij jou prima uit voor Dordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 na 2,5 seizoen Hertha vorig seizoen Kampioen geworden ook dit jaar weer fier aan kop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 Fc Kopenhagen seizoen 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 1 uur geleden zei Lensherr: Fc Kopenhagen seizoen 2 Hoe doen de broertjes Højlund het bij jou? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 20 minuten geleden zei Mordurette: Hoe doen de broertjes Højlund het bij jou? Vallen af en toe in, maar in de toekomst denk ik dat ze het niet gaan halen om een meerwaarde te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 5 minuten geleden zei Lensherr: Vallen af en toe in, maar in de toekomst denk ik dat ze het niet gaan halen om een meerwaarde te hebben. Zijn niet zo goed als hun broer nee, jammer. Voor menig clubs kunnen ze zeker een meerwaarde hebben (en misschien met wat meer speeltijd kunnen ze nog iets beter worden). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 Mijn ploeg begint nu echt ergens op te lijken, maar die zes meest aanvallende spelers... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Jelert @dvsermelo heerlijk teampie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Op 1-11-2023 om 00:30 zei dvsermelo: Mijn ploeg begint nu echt ergens op te lijken, maar die zes meest aanvallende spelers... Hoe doet Ouedraogo het bij jouw? En wat heb je betaald? Hij gaat bij mij heel hard, super fijne speler! Kan bijna alles en ontwikkeld zich snel, zeker een standaard aankoop dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Op 21-10-2023 om 18:09 zei Mark Hughes: Hertha eerste hele seizoen vorig seizoen voor de winter overgenomen toen 3e geëindigd.. Hoe zit het met transferbudget? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei CrisChivu: Hoe zit het met transferbudget? @crischivu 2 november 2023 bewerkt door Mark Hughes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 4 uur geleden zei De Raam: Hoe doet Ouedraogo het bij jouw? En wat heb je betaald? Hij gaat bij mij heel hard, super fijne speler! Kan bijna alles en ontwikkeld zich snel, zeker een standaard aankoop dit jaar. Bij mij was ie in 25/26 voor 21,5 naar Hoffenheim gegaan. Ik nam hem weer van Hoffenheim over in 26/27 voor 36,5 miljoen euro. Hij is gewoon fabelachtig goed! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 12 uur geleden zei Mark Hughes: @crischivu Nice! Ik bedoelde eigenlijk vanaf het begin ;-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Op 3-11-2023 om 08:00 zei CrisChivu: Nice! Ik bedoelde eigenlijk vanaf het begin ;-) weet ik niet ben pas paar jaar later ingestapt maar begreep dat ze een rijke eigenaar hebben maar wel 2Bulli spelen tegenwoordig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 Ik mis een stukje, tja, hoe zeg je dat... Ajax-DNA. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaxBarca Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 Seizoen 2: Kampioen met 120 doelpunten en 92 punten. Absolute sterspeler: Talles Magno. Stats ook gedeeld in de spelers rubriek. Topscorer dit seizoen met 31 doelpunten (!), Runner up: Gunter - Contract aanbieding halverwege seizoen 1. Heeft Sosa uit de basis gespeeld terwijl die super was in seizoen 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 11 november 2023 Share Geplaatst 11 november 2023 Bijna Newgen United, hoop uren zitten in het scouten van deze mannen, maar dan heb je ook wat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 11 november 2023 Share Geplaatst 11 november 2023 (bewerkt) Citaat Dit moet het gaan worden in Seizoen 2. Reina 2 maanden eruit. Mehh. Verwacht dat Bommel en Kerkez er rond de winter of misschien volgende zomer er voor 50m+ weggaan. Kerkez was zelfs heel even 100m-120m waard, hehe Team is een goede mix tussen ervaren krachten en jonkies. Dit moet het gaan worden. 11 november 2023 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Mijn Arsenal , halverwege seizoen 3. Selectie gesorteerd op potentie: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Deze jongens mogen het gaan doen in de Championship. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthias. Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 1 uur geleden zei Lensherr: Deze jongens mogen het gaan doen in de Championship. Leuk team. Paul Okon Hij is toevallig geen Australiër? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten