Nom de Guerre Geplaatst 15 uur geleden Share Geplaatst 15 uur geleden Wie kan deze zegereeks nog stoppen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 uur geleden Auteur Share Geplaatst 10 uur geleden Tijdens de wedstrijden met Lioli stonden er in oktober en november ook nog interlandwedstrijden op het programma met Nigeria. We starten namelijk met de kwalificatie reeks voor het WK in 2034. Of starten? We hebben natuurlijk al tegen de Comoren gespeeld maar vanaf nu is het de beslissende poulefase. En we starten deze poulefase met wedstrijden tegen Kameroen en de Centraal Afrikaanse Republiek. Een nieuwe naam in de selectie namelijk Evans Mohammed. Een talentvolle verdediger Spoiler Weinig verrassingen in onze basiself. Beide landen zijn natuurlijk de grote kanshebbers in deze poule en het leek er vooral op dat beide niet met een nederlaag wouden starten. Hierdoor werd het een minder sprankelijk duel dan gehoopt en beide landen deden weinig voor elkaar onder. Beide landen kregen wel wat kansen maar dan stond de keeper wel weer in de weg en is het dus geen verrassing dat de wedstrijd eindigde zoals we hem gestart zijn Toch kregen de zelfde namen wel weer een nieuwe kans. Thuis tegen de Centraal Afrikaanse Republiek moet gewoon gewonnen worden. Geen excuses mogelijk. En die boodschap kwam luid en duidelijk bij de spelers aan. We overrompelden de tegenstander vanaf minuut 1 en die hadden niets maar dan ook niets in te brengen tegen ons. In de 10e minuut openen wij de score door een rake kopbal van Gozzi. De corner een normale ditmaal werd genomen door Chukwueze. In de 19e minuut komen wij op 2-0 , Seriki stoomt op op de rechter flank en zijn voorzet komt bij de ingelopen Mendel-Idowu en die schiet de bal hard en laag binnen. In de 27e minuut bereikt Mendel-Idowu met een steekpass onze spits Osimhen en die schuift de bal onder de uitkomende keeper door. Twee minuten later lijkt hij weer te scoren maar helaas denkt de VAR daar anders over. In de 57e minuut is het wederom Mendel-Idowu die scoort ditmaal op aangeven van Chukwueze. En in de slotfase prikken wij er nog twee in zodat de goals netjes over beide helften werden verdeeld. Eerst is het Chukwueze die scoort op aangeven van Seriki en Mendel-Idowu sluit een goede wedstrijd af met een heerlijke rake vrije bal twee minuten later Waar ik dacht Kameroen onze grootste uitdaging zou zijn is het voorlopig Togo dat op de eerste plaats staat. Die wisten wel van Kameroen te winnen en aangezien alleen de nummer 1 naar het WK gaat kan het nog wel eens spannend gaan worden. We zijn nog niet zomaar op het WK. In november besloten wij een oefenwedstrijd in en tegen Spanje te spelen. Amoran is een Zweeds Nigeriaanse speler die eindelijk voor ons wil uitkomen. Geen geweldenaar maar achterin zijn de opties beperkt. Amoran speelt bij Parma en wil dus nu wel voor ons uitkomen. Logischergewijs weinig veranderingen in de opstelling. Alleen dat Lawal weer terug in de basis staat. Het werd geen geweldige wedstrijd maar wel zeer leerzaam. Spanje had zoals te verwachten was meer de bal. Maar qua kansen kwamen wij aardig met ze mee. Alleen dat moet je ze wel afmaken. Helaas deden wij dat te weinig en stonden wij al snel met 2-0 achter door twee treffers van Pedri. Usor deed in de 34e minuut nog wel wat terug nadat hij de bal goed aangespeeld kreeg door Osimhen maar het was niet genoeg. In de 54e minuut scoorde Spanje nog eenmaal en met een 3-1 nederlaag ( de eerste in lange tijd ) keren wij terug maar toch zie ik voldoende goede punten om mee te nemen. @Marius Het gaat idd erg lekker. Hoewel we niet alle wedstrijden overtuigend winnen en we veel amateur contracten hebben dus wie weet wat er nog kan gebeuren @delichris Normaal gesproken zou dat kunnen idd maar goed je weet het maar nooit natuurlijk @Nom de Guerre Het loopt vooralsnog zeer vlotjes idd. @DemoN @Satioz thnx @19CH98 @Tim Windt @Tim' @Titan @Vis @ElMarcos @timpy00 @MNie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 uur geleden Share Geplaatst 10 uur geleden Goed gestart in de wk kwalificatie. Je eerste nederlaag sinds tijden. Je had vast gehoopt op een gelijkspel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 10 uur geleden Share Geplaatst 10 uur geleden Die WK kwalificatie komt nog wel goed. Verliezen van Spanje is verder ook geen schande natuurlijk. Wel altijd goed om je tussendoor even te meten met echte toplanden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 uur geleden Auteur Share Geplaatst 9 uur geleden (bewerkt) Ja ik doe meteen nog een update omdat ik anders te ver achter kom in het spel. En nu even de tijd er voor heb dus waarom niet. Want wij zijn inmiddels aanbeland in de zomer transfers wat voor Europeanen betekend de wintertransfer periode. Ja lekker onduidelijk die verschillende helften van de evenaar. Gelukkig loopt het seizoen wel evenredig aan de meeste competities dus laten we het maar houden op de winter transfers. Maar waar jullie nu waarschijnlijk met dikke winterjassen , mutsen en sjaals rondlopen is het hier nu een graad of 28. Een behoorlijk verschil dus. Voor de transfermarkt open ging speelden wij nog twee competities wedstrijden Beide wedstrijden werden gewonnen. Beide met een simpele 2-0 dus alles gaat vooralsnog van een leien dakje. Matlama volgt nog altijd , zijn nu op zeven punten van ons gekomen maar wel met een wedstrijd meer dus die virtuele tien punten kloof staat nog als een berg overeind. En ja dat was een flauw bruggetje naar mijn tweede keer dat ik bij de Afriski was. Ditmaal dus hartje zomer en heb heerlijk met de motor daar kunnen rijden. Je moet je toch wat kunnen ontspannen tussen de wedstrijden door Goed dan de transferperiode. Drie spelers hebben ons verlaten hoewel er zeker interesse was voor onze sterkhouders maar het "contract" vernieuwen met een hogere startpremie was genoeg om ze allemaal aan boord te houden. Philip had nog wel van waarde kunnen zijn maar Alfred speelt gewoon bijna alles en naar tevredenheid dus gun ik Philip kansen op minuten bij een competitie genoot. Hoewel het niet echt nodig besloot ik toch nog nieuwe spelers te halen. Had nog een slot voor een buitenlander. En de selectie begon wat te klagen dat de keeperspositie niet sterk genoeg bezet was. Victor Obinna stond al op mijn lijstje voor de zomer ( uhm winter hier in Lesotho ) maar besloot toen dat hij geen 1e keus zou zijn en ik dat slot niet aan hem wou besteden. Nu dus wel hoewel die nog steeds geen basis keeper gaat worden maar de selectie was wel weer tevreden Spoiler Robertho Mosehlenyane is pas 18 maar wel zeer talentvol. Zal zeker geen basis speler zijn maar mag er af en toe eens aan ruiken. En hoewel ik vermoed hier niet lang te blijven moet je ook wel een beetje naar de toekomst kijken voor de club op langere termijn. Hij begint in de U20 Spoiler Met Nkululeko Mafoso halen wij een ervaren verdediger bij de ploeg. Betekend dat Moagi dan op de bank gaat belanden? Nee zeker niet die ontwikkeld zich meer dan prima maar de spoeling ernaast was niet heel ruim en als je dan een goede speler van een concurrent kunt weghalen dan doe ik dat. Spoiler Tshegofatso Notsi is dan weer een groot talent die nu nog niet goed genoeg is maar dat wel kan gaan worden in de toekomst. Komt bij Bantu FC over dus hierdoor worden zij weer minder sterk en heeft Lioli twee grote jonge talenten in de gelederen. Helaas heeft hij niet de 30 spelers gehaald voor inschrijvingen maar de club kan hier in de toekomst wel plezier van krijgen. Het is wel een zeer grote man op jonge leeftijd Spoiler Hierna speelden wij eerst nog twee oefenwedstrijden die beide gewonnen werden en nog twee wedstrijden in de competitie voordat de transfermarkt gesloten zou worden maar toen hadden wij de selectie al rond. Beide wedstrijden werden zonder al te veel problemen gewonnen. Matlama heeft weer eens gelijk gespeeld. Zijn nog wel steeds ongeslagen maar het gat is nu al 12 punten. Met nog 11 wedstrijden te gaan. @delichris Ik wou vooral kijken waar wij staan met het oog op hopelijk het WK. Dat wij dan vriendschappelijk een keer verliezen vind ik niet zo erg. Hoewel je zulke reeksen zo lang mogelijk hoopt vol te houden @Marius Laten we het hopen. Nee zeker is verliezen van en in Spanje geen schande. Ook bewust gekozen voor een uitwedstrijd om te kijken waar wij staan in de wereld. @Satioz thnx @DemoN @Nom de Guerre @Gert @19CH98 @Tim Windt @Tim' @Titan @Vis @ElMarcos @timpy00 @MNie 8 uur geleden bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 uur geleden Share Geplaatst 8 uur geleden Zo te zien goede spelers gehaald en je lijkt echt op weg naar de titel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten