Nom de Guerre Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart Dubbeltje pakken en door! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart De lijn van de laatste drie potjes moet je niet gaan doortrekken. Als je de vorm van weleer weet terug te vinden komt het sowieso wel goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Jammer van de laatste wedstrijden. Gelukkig nog vier punten voorsprong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 maart Auteur Share Geplaatst 20 maart Met de nationale ploeg van Nigeria had ik nog een oefenwedstrijd ingepland staan tegen Tunesië. De ploeg die dus verrassend ( imo iig ) er voor gezorgd heeft dat Egypte niet na het WK mag gaan. Daarnaast is er ook de loting voor het WK geweest en wij als Nigeria zitten in pot 1. Dat is goed nieuws. Maar eerst de 23 man die opgeroepen zijn. Weinig verrassingen maar goed never change a winning team toch? Wel ben ik aan het kijken of we na het WK gaan verjongen of dat het WK het laatste sprookje gaat zijn voor mij als bondscoach. Mochten ze mij willen houden dan. Persoonlijk twijfel ik wel een beetje nu veel sterkhouders toch langzaam op leeftijd beginnen te raken. Maar aan de andere kant lijkt mij die andere Afrika Cup ook wel leuk om te spelen twijfels dus Geen beste wedstrijd van onze kant maar wel weer winst We zijn wel dodelijk effectief. Een treffer van Ejuke verstaat voor de winst. Hoewel de 0-2 nog afgekeurd werd door de VAR. Wat wel leuk aan deze wedstrijd was de coaching van onze Duitstalige doelman. De meeste spelers snappen helemaal niets van wat hij allemaal uitkraamt. Kürzere Deckung, jetzt decken Sie auf der falschen Seite ab Het grote voordeel is als hij zich echt boos maakt dan verstaan ze hem wel. Wat zeg nou eerlijk een boze Duitser verstaat iedereen.Gelukkig hebben zo af en toe Ehizibue in de selectie die een goed woordje Duits spreekt door zijn tijd bij FC Köln. Maar goed voor het vertaald is is de bal al weer aan de andere kant van het veld ( als we geluk hebben ) En wie dat ook kan is Moritz Jenz. Goed dan over naar de loting. Ai ai ai ai ai. Zit je in pot 1 en dan is dit de loting... Argentinië uit Pot 2 en Tsjechië uit Pot 3. Dat is een bittere pil die ik gekregen heb. Voor de liefhebbers nog de volledige loting. Met een traantje in de ogen kijk ik naar de poules van Oostenrijk en Frankrijk. Aangezien we geen ander Afrikaans land konden loten zijn de poules van Duitsland en Italië niet zo interresant Denk oprecht dat wij wel 1 van de zwaarste poules hebben qua tegenstanders uit pot 2 en 3. Het had iig een stuk makkelijker kunnen zijn. Maar goed aan de andere kant is het wel een mooie test voor hoe wij er nu echt voorstaan @Nom de Guerre 1 prijs is voldoende voor mij om door te kunnen gaan maar als we de dubbel kunnen pakken zullen we het niet na laten @Marius Nee absoluut niet maar blessures en schorsingen van de belangrijke spelers is nooit ideaal en zeker niet op dit niveau. @delichris we hebben gelukkig nog een gaatje dat scheelt @MNie @Satioz thnx @Titan @ElMarcos @19CH98 @Tim' @Vis @Tim Windt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Tsjechië moet je kunnen pakken en dat is genoeg voor de volgende ronde. Misschien is Nigeria wel zo dominant dat Ejuke een beetje in zijn strafschopgebied kan gaan marcheren om de spieren warm te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Mooie overwinning. De loting is terecht pittig te noemen maar een overwinning tegen de Tsjechen kan voldoende zijn, en wellicht ook niet onmogelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart Een fijne overwinning gepakt en die loting is wel zuur. Stiekem zie ik je beide wedstrijden winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart Pittige loting hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 april Auteur Share Geplaatst 3 april Al mijn vrije tijd zit momenteel in mijn FCG save maar don't worry binnenkort gaan we hier mee verder en tot die tijd heeft de manager zijn tijd van zijn leven @Titan Jij hebt wel veel vertrouwen in Nigeria @Marius Laten we het hopen @delichris laten we het hopen @MNie absoluut @Nom de Guerre @Satioz @ElMarcos @19CH98 @Tim' @Vis @Tim Windt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april De voordelen van zo'n wereldreis; ergens blijven hangen wanneer je er zin in hebt . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 april Auteur Share Geplaatst 9 april In maart stonden er nog oefenwedstrijden op het programma met Nigeria. Wij spelen twee keer thuis tegen Mali en Zweden. Vooral die laatste is interresant vanwege het komende WK al schat ik Zweden wel hoger in dan de Tsjechen maar ik wil wel eens zien als wij tegen een Europese tegenstander spelen. Deze mannen moeten ons trots gaan maken Niet veel schokkende veranderingen al kan Amaechi Dogo zijn debuut gaan maken. Nog een jonge speler maar wel 1 met potentie. Verder zijn het vooral de bekende namen Ook qua opstellingen weinig verrassend dit keer hoewel we wel kiezen voor twee jongere spelers in te passen op de rechtsback en centraal achterin We winnen relatief gemakkelijk en waren de hele wedstrijd beter. Iwobi schoot ons in de 22e minuut op voorsprong en die gaven wij niet meer weg. Wel moest Lawal al vroeg naar de kant met een blessure. Daar bleef het echter niet bij want ook onze linksback liep zo op het oog een onschuldige blessure op maar achteraf was het toch ernstig genoeg om een vervanger te moeten oproepen Wel hebben we een nieuw record neergezet door al 29 wedstrijden niet te verliezen. De opstelling tegen Zweden is noodgedwongen iets anders dan gepland Zowel op de rechtsback , centraal achterin en linksback is nu gekozen voor meer ervaren spelers. Helaas hielp het niet want Zweden is de gelukkigste deze avond. Toch deden wij goed mee en herstelden ons snel na een achterstand maar Zweden heeft toch net weer kwaliteit spelers. Een goede leerschool iig. Een speler die in ieder geval niet op het WK minuten gaat maken is Boniface. Hij raakte bij zijn club geblesseerd na de interland periode en is 5 maanden uit de roulatie. Ook was er nog de loting voor de kwalificatie van de nieuwe Afrika Cup. Zuid Afrika de lastigste tegenstander. Al mogen we Sierra Leone ook niet uitvlakken. @Titan Dat klopt haha. Maar we pakken hem langzaam weer op @Marius @delichris @Nom de Guerre thnx @MNie @Satioz @ElMarcos @19CH98 @Tim' @Vis @Tim Windt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 april Share Geplaatst 10 april Als ik zie hoeveel kansen je had tegen Zweden dan is het wel zonde dat je maar één keer scoorde. Maar goed er is dus nog werk aan de winkel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 10 april Share Geplaatst 10 april Je bent keihard ge-FM'd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 10 april Share Geplaatst 10 april Die nederlaag tegen Zweden valt te relativeren. De blessure van Boniface daarentegen is frustrerend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 april Auteur Share Geplaatst 12 april Ook in Equatoriaal Guinea komt er in maart/april nieuwe spelers door en daar kan de club in de toekomst zeker wel van gaan genieten want het is een talentvolle lichting. Met drie elite talenten en twee toptalenten mag je niet klagen. Niet dat ik er hopelijk veel aan ga hebben want de bedoeling is niet om hier lang rond te blijven hangen. Vier van de vijf spelers komen nog wel te kort voor het eerste maar 1 speler heb ik direct doorgeschoven naar het eerste elftal. En heeft daadwerkelijk ( als invaller ) minuten mogen maken in het eerste Ik weet niet wat @Bogatyr er mee te maken heeft gehad maar hij is wel vernoemd naar onze Belgische Vlaamse Reus. Achternaam ga ik wel lekker op maar dit terzijde. Na 29 wedstrijden kwam het volgende bericht wat zeer goed nieuws was voor ons Wij zijn al zeker van de finale wedstrijd tegen de kampioen van de continental groep en de degradanten staan ook al vast. Nadat wij overigens van de nummer 2 hadden gewonnen die lang met ons mee kon wonnen zij er na geen enkele wedstrijd meer. Wij zelf gaven alleen in speelronde 32 twee punten weg en de rest werd allemaal gewonnen. Kampioen en doorrrrrrr uh nee helaas niet want in principe hebben we nog helemaal niets. Want zoals jullie zien staat er playoff achter onze naam want we moeten om kampioen te worden nog afrekenen met de nummer 1 van de continentale groep En aangezien we deze tegenstanders niet of nauwelijks kennen weet ik dus niet welke groep kwalitief sterker is. Dat gaat dus spannend worden. Maar hoe dat afloopt lezen jullie binnenkort net als onze bekerrun waar ik nog weinig van gepost hebt. Er was overigens nog een feestje te vieren want onze U21 is ook kampioen geworden van hun groep @delichris Er is zeker nog werk aan de winkel @Nom de Guerre Jip en dat is niet leuk. Maar goed daar leren we alleen maar van natuurlijk ( normale mensen dan ) @Marius Klopt we deden wel goed mee en dat een lichtpuntje. Boniface is zeker jammer was een goede stand in. @Satioz @MNie @Titan @ElMarcos @19CH98 @Tim' @Vis @Tim Windt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 april Share Geplaatst 13 april Wat een talent gekregen zeg. En je bent de favoriet voor de titel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 13 april Share Geplaatst 13 april Vlotjes doorheen de reguliere competitie. Maar dat kan even goed gezegd worden over je tegenstander in de finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 april Auteur Share Geplaatst 17 april Voor we de twee finales spelen was er nog een laatste speelronde met Nigeria voor het WK dan echt gaat beginnen. We spelen twee oefenwedstrijden tegen Chili en Duitsland. Ook mocht ik een voorselectie kiezen met maar liefst 50 spelers. Maar goed als je dan voor je ook maar een oefenwedstrijd gespeeld het al hebt moeten terug brengen naar de definitieve WK selectie dan is zo'n voorselectie compleet nutteloos in mijn ogen. Goed de definitieve selectie dan want dus ook de selectie is waar wij de oefenwedstrijden mee ingaan. Dit is onze 11 had een foutje met de screenshots gemaakt, Die van de tegenstander ziet er zo uit Helaas we begonnen sterk aan de wedstrijd door dat onze sterspits vanaf 11 meter al in de 3e minuut ons op voorsprong schoot.Na ongeveer een uur spelen leken wij zelfs op 2-0 te komen maar de var greep in voor een lichte duw van onze spits. Geen 2-0 dus. Vijf minuten later lag de gelijkmaker erin. Een gelijkspel zou rechtvaardig zijn maar helaas verloren we in de slotminuut. Wederom een onnodige nederlaag maar wij haalden ook ons niveau niet. Salami mocht zijn debuut maken deze wedstrijd. Door deze wedstrijd merkte ik dat ik de real name fix niet in de laatste update had bijgewerkt. Aangezien het voor de save zelf momenteel nog niet veel uitmaakt was ik het vergeten. Op dit soort momenten baal ik dan wel. Maar ook in de Veltins Arena zit het ons niet mee. Weer een nipte nederlaag. Maar goed hopelijk valt het balletje op het WK wel net de goede kant op. @delichris Het was zeker een heerlijk talent voor ons. Dat weet ik nog niet hoor @Marius Dat klopt ook die hebben weinig laten liggen in de competitie @Satioz thnx @Titan @Nom de Guerre @ElMarcos @19CH98 @Tim' @Vis @Tim Windt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Twee keer een verliespartij is niet ideaal als voorbereiding, maar de verschillen waren klein, zowel qua resultaat als qua statistieken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april Twee hele nipte nederlagen. Hopelijk valt het straks wel jou kant op zoals je het zelf aangeeft. Was Troost - Ekong niet goed genoeg meer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april Balen, zeker omdat je beide keren meer dan gelijkwaardig was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 april Auteur Share Geplaatst 18 april De bekerfinale was de eerste van de twee ontmoetingen tegen Akonangui. Hoe kwamen zij in de finale terecht? Zwaarder programma dan wat wij hadden want ze speelden tegen de nummer 2 in beide groepen terwijl ook de halve finalist een ploeg op het hoogste niveau was. Wij hadden op papier de makkelijkere tegenstanders hoewel de uitslagen anders deden vermoeden. Het werd een wedstrijd die qua statistieken een spannende pot deed vermoeden. Echter werd dat het geen moment. Wij scoorden op de juiste momenten en wisten met 4-0 te winnen. Een heerlijke opsteker en het betekend dat ik in ieder geval weer door kan naar het volgende land. De finale voor de competitie is er dus 1 voor de statistieken maar aangezien ik in elk land nog wel kampioen werd wou ik deze prijs natuurlijk wel pakken en dat lukte ook. Niet zo overtuigend als in de beker maar met een 2-1 overwinning was de dubbel een feit. @Marius Het is zuur om drie keer niet minder te zijn maar wel te verliezen maar goed we weten waar we staan nu @delichris Laten we het hopen. Nee die is inmiddels 36 en erg aan het aftakelen. @Nom de Guerre Het is zeker balen maar we gaan niet af tegen de grotere namen @Satioz thnx @Titan @ElMarcos @19CH98 @Tim' @Vis @Tim Windt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april De dubbel is binnen en nu op naar een nieuw exotisch oord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april Toch prettig dat je niet al te lang hoeft blijven te hangen hier. Wat brengt de volgende locatie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april Die finale ging wel heel vlot, en die andere wedstrijd winnen was een mooie afsluiter. Op naar de volgende bestemming! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten