Orrie Geplaatst 7 februari 2023 Auteur Share Geplaatst 7 februari 2023 42 minuten geleden zei rich ruzzian: Las een recensie in de Volkskrant of NRC die was niet heel lovend over deze game. Heb wat recensies op wat gerenommeerde gaming sites gelezen die wel lovend waren. Ben nu echt nog maar in de beginfase, denk +- 2 uurtjes max, maar tot dusver stelt de hype echt nog niks teleur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 februari 2023 Share Geplaatst 7 februari 2023 Hoe kan jij al spelen en moet ik wachten tot de 10e? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 7 februari 2023 Share Geplaatst 7 februari 2023 5 uur geleden zei Orrie: Heb wat recensies op wat gerenommeerde gaming sites gelezen die wel lovend waren. Ben nu echt nog maar in de beginfase, denk +- 2 uurtjes max, maar tot dusver stelt de hype echt nog niks teleur. Wat een game. Ben weer helemaal terug in the wizard World. Dit wilde je al die jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 7 februari 2023 Share Geplaatst 7 februari 2023 9 uur geleden zei La Pulga: Hoe kan jij al spelen en moet ik wachten tot de 10e? Deluxe edition vs normale editie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 februari 2023 Share Geplaatst 7 februari 2023 36 minuten geleden zei sennid: Deluxe edition vs normale editie. O dat verklaard, dan maar even wachten tot vrijdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 8 februari 2023 Share Geplaatst 8 februari 2023 ook hallo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 februari 2023 Share Geplaatst 8 februari 2023 Op 7-2-2023 om 13:40 zei sennid: Die recensies neem ik nooit serieus. Die spelen een spel op een blauwe maandag. Dit inderdaad. Plus, als je een Harry Potter Nerd fan bent ( Hoi) dan kijk je toch net even wat minder kritisch. Ik ben naar dat Harry Potter bos geweest in Brussel, dat vonden we HELEMAAL het einde. Maar iemand die er niet van houd zal denken: Jezus wat doe ik hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 9 februari 2023 Share Geplaatst 9 februari 2023 Zie dat hij op de PS4 pas in april uitkomt. Misschien toch maar even de films kijken komende weken. Heb als kind ooit de eerste drie films gezien geloof ik. De game ziet er wel retevet uit, zou zonde zijn om hem te spelen zonder de voorkennis van de films. Hoop dat ze nog het kijken waard zijn na 20 jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 9 februari 2023 Share Geplaatst 9 februari 2023 Je hoeft niet per se de films te kijken, ook al is het wel handig voor sommige namen en spreuken, beesten etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 9 februari 2023 Share Geplaatst 9 februari 2023 Dikke bummer wel, hij komt voor de switch dus pas in juli ofzo uit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 9 februari 2023 Share Geplaatst 9 februari 2023 Zojuist zei Elsjorro1990: Dikke bummer wel, hij komt voor de switch dus pas in juli ofzo uit? Jammer genoeg wel. Wil hem ook voor de switch maarja zal wachten worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 9 februari 2023 Share Geplaatst 9 februari 2023 13 minuten geleden zei Bogatyr: Jammer genoeg wel. Wil hem ook voor de switch maarja zal wachten worden. Dacht hem dan voor de PS4 te halen, maar blijkbaar die ook pas in april. Niet zon zin om hem eerst voor pc te halen en dan pas alsnog voor de switch. kutzooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 februari 2023 Share Geplaatst 9 februari 2023 2 uur geleden zei Bogatyr: Jammer genoeg wel. Wil hem ook voor de switch maarja zal wachten worden. 2 uur geleden zei Elsjorro1990: Dacht hem dan voor de PS4 te halen, maar blijkbaar die ook pas in april. Niet zon zin om hem eerst voor pc te halen en dan pas alsnog voor de switch. kutzooi. Ik uiteindelijk ook. Heb geen PS5 en de PS4 staat al bijna 3 jaar stof te happen. Dus die zal niet lekker meer draaien denk ik . Enige wat ik me afvraag wat ze met de game gaan doen om hem normaal te laten draaien op de switch. Grafisch zal het een stuk minder zijn (wat me niet zo boeit), maar het oogt als een vrij zware/complexe game. Zou hem ook wel op PC willen proberen, maar heb sterk m'n twijfels of mijn middelmatige game laptopje hem aan kan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 11 februari 2023 Share Geplaatst 11 februari 2023 Ben nog geen rare shit tegengekomen van poppetjes die spontaan verdwijnen of ineens wegvliegen of wat dan ook. Geen rare glitches of bugs gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 11 februari 2023 Auteur Share Geplaatst 11 februari 2023 4 uur geleden zei sennid: Ben nog geen rare shit tegengekomen van poppetjes die spontaan verdwijnen of ineens wegvliegen of wat dan ook. Geen rare glitches of bugs gezien. Enige wat mij opvalt is dat het spel soms moet laden als je een deur open doet of wanneer je een kat wilt aaien. Kan eigenlijk niet meer op de PS5, maar stoor me er ook niet echt aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 11 februari 2023 Share Geplaatst 11 februari 2023 14 minuten geleden zei Orrie: Enige wat mij opvalt is dat het spel soms moet laden als je een deur open doet of wanneer je een kat wilt aaien. Kan eigenlijk niet meer op de PS5, maar stoor me er ook niet echt aan. Dat is ook op de pc. Misschien dat er updates komen die dat gaan verhelpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 11 februari 2023 Auteur Share Geplaatst 11 februari 2023 43 minuten geleden zei sennid: Dat is ook op de pc. Misschien dat er updates komen die dat gaan verhelpen. Ja wellicht, maar goed wat ik zei, stoor me er niet aan. Komt misschien omdat ik 'fanboy' van Harry Potter ben dat je zulke dingen doorziet. Vind het oog voor detail echt gruwelijk verder. Spoiler Het begin waarin de koets wordt getrokken door Terzielers die je niet ziet, en op het moment dat de Draak aanvalt je ze wel ziet. Heel simpel maar kreeg echt een glimlach daarbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 14 februari 2023 Share Geplaatst 14 februari 2023 Deze zal ik ooit wel eens spelen, maar heb nog veel te spelen, en ik ga het wellicht tweedehands kopen om JK Rowling op die manier niet te financieren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 15 februari 2023 Share Geplaatst 15 februari 2023 (bewerkt) 15 uur geleden zei Laki: Deze zal ik ooit wel eens spelen, maar heb nog veel te spelen, en ik ga het wellicht tweedehands kopen om JK Rowling op die manier niet te financieren. Wat moedig dat je hier achter staat Laki, bewonderingswaardig. 15 februari 2023 bewerkt door Keeza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 15 februari 2023 Share Geplaatst 15 februari 2023 Heb ik iets gemist wat betreft JK Rowling? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 15 februari 2023 Share Geplaatst 15 februari 2023 9 minuten geleden zei Bogatyr: Heb ik iets gemist wat betreft JK Rowling? JK Rowling heeft zich uitgelaten over transgender mensen en beweert dat dat een oorzaak is van psychische problemen, zoiets, heb er niet al te veel aandacht aan besteed. Anyway, veel mensen vonden de uitspraken niet zo leuk. Ik ook niet echt, maar dat boeit me vrij weinig voor het wel of niet kopen van het spel, boek of een film. Ik koop vast producten van multinationals die veel meer op hun kerfstok hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 15 februari 2023 Share Geplaatst 15 februari 2023 22 minuten geleden zei Keko: JK Rowling heeft zich uitgelaten over transgender mensen en beweert dat dat een oorzaak is van psychische problemen, zoiets, heb er niet al te veel aandacht aan besteed. Anyway, veel mensen vonden de uitspraken niet zo leuk. Ik ook niet echt, maar dat boeit me vrij weinig voor het wel of niet kopen van het spel, boek of een film. Ik koop vast producten van multinationals die veel meer op hun kerfstok hebben. dat is nogal een understatement . je kan gerust stellen dat ze nr1 transfoob van de uk is, en haar retoriek wodt gretig opgepikt door rechtse politiekers in zowel de UK als USA om het die mensen lastig te maken. Recent blokkeerde de britse overheideen wetsvoorstel van het schotse parlement om het transmensen makkelijker te maken (eerste keer dat ze dat ooit deden), en er wordt wel vermoed dat anti-trans groeperingen darmee in de pap te brokken hebben Ik laat mezelf ook niet in die discussie, maar zelfs als je het hele transgedoe wegdenkt, is de rest van haar invalshoek/moraal nogal dubieus. Dit is een goeie podcast aflevering erover: Dus iedereen die iets zoekt om te luisteren tijdens zijn volgende fm sessie kan ik het wel aanraden. Ik pas zelf ook op deze game. Lijkt een hele goeie rpg, maar was wat te oud toen HP echt populair werd. nooit de laatste boeken afgewerkt of alle films gezien. Ik ga mensen die het spelen niet scheef bekijken, maar vind het wel belangrijk dat ejezelf informeert over de controverse Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 15 februari 2023 Share Geplaatst 15 februari 2023 8 minuten geleden zei AntiChrist7: dat is nogal een understatement . je kan gerust stellen dat ze nr1 transfoob van de uk is, en haar retoriek wodt gretig opgepikt door rechtse politiekers in zowel de UK als USA om het die mensen lastig te maken. Recent blokkeerde de britse overheideen wetsvoorstel van het schotse parlement om het transmensen makkelijker te maken (eerste keer dat ze dat ooit deden), en er wordt wel vermoed dat anti-trans groeperingen darmee in de pap te brokken hebben Ik laat mezelf ook niet in die discussie, maar zelfs als je het hele transgedoe wegdenkt, is de rest van haar invalshoek/moraal nogal dubieus. Dit is een goeie podcast aflevering erover: Dus iedereen die iets zoekt om te luisteren tijdens zijn volgende fm sessie kan ik het wel aanraden. Ik pas zelf ook op deze game. Lijkt een hele goeie rpg, maar was wat te oud toen HP echt populair werd. nooit de laatste boeken afgewerkt of alle films gezien. Ik ga mensen die het spelen niet scheef bekijken, maar vind het wel belangrijk dat ejezelf informeert over de controverse Ja als ik het zo lees was mijn post wat platgeslagen inderdaad Weet niet zoveel van de hele aftermath van haar uitspraken, meer dat het veel ophef heeft veroorzaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 februari 2023 Share Geplaatst 16 februari 2023 Pas 3 uur onderweg op de PC. Maar wat een legendarisch game Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 februari 2023 Share Geplaatst 17 februari 2023 Op 15-2-2023 om 10:37 zei AntiChrist7: Ik laat mezelf ook niet in die discussie, maar zelfs als je het hele transgedoe wegdenkt, is de rest van haar invalshoek/moraal nogal dubieus. Dit is een goeie podcast aflevering erover: Shaun altijd +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten