Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[IDS] [FM23] Os Dragões do Porto

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,5k
  • Weergaven 27k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Tags voor vaste volgers: @Kyrill, @Tim Windt, @Fantasy, @DGremlin, @Djurovski, @MNie, @Bogatyr, @ElMarcos, @Daniell, @La Pulga, @Tim', @Al Veni, @delichris, @Marius, @Willem, @Huipio Als je aan d

• Tags voor vaste volgers: @Kyrill, @Tim Windt, @Fantasy, @DGremlin, @Djurovski, @MNie, @Bogatyr, @ElMarcos, @Daniell Als je aan deze lijst toegevoegd wilt worden of juist van afgehaald laat het mi

• Tags voor vaste volgers: @Kyrill, @Tim Windt, @Fantasy, @DGremlin, @Djurovski, @MNie, @Bogatyr, @ElMarcos, @Daniell, @La Pulga, @Tim', @Al Veni, @delichris, @Marius, @Willem, @Huipio, @Satioz Als

Geplaatst

Alweer een sterke periode!

Met zo'n mooie marge in de competitie kan je nu volledig focussen op Inter.

Geplaatst

De focus kan nu vooral op de zware ontmoeting met Inter, zorg er maar voor dat die Italianen van een koude kermis gaan terugkomen!

Geplaatst
  • Auteur

Tags voor vaste volgers: @Kyrill@Tim Windt, @Fantasy, @DGremlin, @Djurovski, @MNie, @Bogatyr, @ElMarcos, @Daniell, @La Pulga, @Tim', @Al Veni, @delichris, @Marius

Als je aan deze lijst toegevoegd wilt worden of juist van afgehaald laat het mij weten

Bedankt voor jullie reacties @DGremlin,@MNie, @Djurovski, @Tim', @Marius, @delichris en @ElMarcos! De remise is zonde maar ook niet meer dan dat, af en toe heb je pech en wil de bal er gewoon niet in. De voorsprong is gelukkig ruim genoeg om daar geen last van te hebben. Een ander voordeel van de voorsprong is dat de focus richting Inter kan, hoewel de loting zwaar is heb ik vorig seizoen bewezen mee te kunnen doen met de Europese top. het is dus zeker geen uitgemaakte zaak gelukkig. Vandaag allebei de wedstrijden tegen de Italianen, daarnaast twee duels uit de Primeira Liga, veel plezier!

111.png.cf6df274683e04a455dec8e29c6c5c3a.png

Geplaatst

Jammer van de uitschakeling in de CL, zeker nadat je vorig jaar zo ver wist te geraken! Het verschil was klein en dan is het dubbel jammer dat je op een muur botst.

Geplaatst

Zonde dat het je niet gelukt is de stijgende lijn van het vorige seizoen door te trekken in de Champions League. De Primeira Liga behoeft alleen nog maar een eindsprintje, dan is de titel binnen.

Geplaatst
  • Auteur

Tags voor vaste volgers: @Kyrill@Tim Windt, @Fantasy, @DGremlin, @Djurovski, @MNie, @Bogatyr, @ElMarcos, @Daniell, @La Pulga, @Tim', @Al Veni, @delichris, @Marius

Als je aan deze lijst toegevoegd wilt worden of juist van afgehaald laat het mij weten

Bedankt voor jullie reacties @DGremlin,@MNie, @Djurovski, @Tim', @Marius, @delichris en @ElMarcos! Ik baal enorm van hoe het is gelopen in de CL, er waren zeker kansen op meer. Maar goed, vorig jaar mazzelde ik tegen Liverpool een beetje, nu zit het tegen. Zo zie je maar weer dat Xg op de lange termijn altijd weer gelijk krijgt. Nationaal is er tot nu toe weinig aan de hand, zo is de Supercup al gewonnen en zijn we dichtbij de landstitel. Of we nog een stapje dichterbij kunnen komen lezen jullie vandaag want met 4 competitieduels hebben we het tempo er goed in, veel plezier!

112.png.d8844322387fa24bb22c946dc6bc6faa.png

Geplaatst

Agovic is zijn gewicht in goud waard deze periode, wat een heerlijke prestaties. Komende maand wordt weer een belangrijke, want vooral ook die bekerduels kunnen je nog veel opleveren!

Geplaatst

Heerlijk bij schot afgelopen periode! Dat geeft de titel nog wat meer glans. Dominantie ten top dit seizoen!

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor jullie reacties @DGremlin,@MNie, @Djurovski, @Tim', @Marius, @delichris en @ElMarcos! Door het vele puntverlies van Benfica lijkt het alsof we dit jaar bijzonder goed presteren, het gat op de ranglijst is echter veel groter dan de werkelijke krachtsverschillen denk ik. Maar dat maakt natuurlijk niet uit, de titel is binnen. Mede dankzij een uitstekende Agovic, een wissel die voor mij zeer goed uitgepakt heeft. Voor nu is het inderdaad kijken wat er nog meer te halen is. Vandaag is er kans om via de Allianz Cup er een nieuwe prijs aan toe te voegen, daarnaast staat ook de return van de halve finale van de grote beker op het programma. Daarnaast nog twee duels in de competitie waaronder de topper tegen Sporting. Veel plezier!

113.png.dc8a8af253784ac94f7c68fa5ada52df.png

Geplaatst

Prestigieuze zeges tegen Benfica en Sporting, daar draaide het deze periode toch wat om! Al is die kwalificatie voor de bekerfinale ook niet mis natuurlijk.

Geplaatst

De eerste van de twee resterende prijzen is binnen. Nu nog even vlammen tegen Famalicão en dan heb je toch lekker twee bekers én de titel binnen!