Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[IDS] [FM23] Os Dragões do Porto

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,5k
  • Weergaven 27k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Tags voor vaste volgers: @Kyrill, @Tim Windt, @Fantasy, @DGremlin, @Djurovski, @MNie, @Bogatyr, @ElMarcos, @Daniell, @La Pulga, @Tim', @Al Veni, @delichris, @Marius, @Willem, @Huipio Als je aan d

• Tags voor vaste volgers: @Kyrill, @Tim Windt, @Fantasy, @DGremlin, @Djurovski, @MNie, @Bogatyr, @ElMarcos, @Daniell Als je aan deze lijst toegevoegd wilt worden of juist van afgehaald laat het mi

• Tags voor vaste volgers: @Kyrill, @Tim Windt, @Fantasy, @DGremlin, @Djurovski, @MNie, @Bogatyr, @ElMarcos, @Daniell, @La Pulga, @Tim', @Al Veni, @delichris, @Marius, @Willem, @Huipio, @Satioz Als

Geplaatst
  • Auteur

Tags voor vaste volgers: @Kyrill@Tim Windt, @Fantasy, @DGremlin, @Djurovski, @MNie, @Bogatyr, @ElMarcos, @Daniell, @La Pulga, @Tim', @Al Veni, @delichris, @Marius

Als je aan deze lijst toegevoegd wilt worden of juist van afgehaald laat het mij weten

Bedankt voor jullie reacties @DGremlin,@MNie, @Marius, @delichris, @Bogatyr en @ElMarcos! Vandaag een thuiswerkdagje dus wat eerder de update van de dag. Nationaal lijken we op dit moment dominant, zeker nu Benfica minder aan het seizoen begonnen is. Toch wil ik mij nog lang niet rijk rekenen zoals jullie ondertussen wel weten. Vandaag heeft de ploeg uit Lissabon namelijk kans om ons uit te schakelen in de beker. Daarnaast ook drie competitieduels op het programma tegen de (huidige) nummers 2,3 en 5. Dat belooft dus veel spektakel vandaag en dus veel plezier!

107.png.1b269fc64f909f9c37d16a60e2087d52.png

Geplaatst

Weinig marge in de resultaten afgelopen maand maar het is natuurlijk het eindresultaat dat telt. En dan is de balans natuurlijk alleen maar positief, op die blessure na.

Geplaatst

Wederom een sterke serie wedstrijden en daarmee lijk je inmiddels al een behoorlijk voorschot op de titel te hebben genomen. 

Geplaatst
  • Auteur

Tags voor vaste volgers: @Kyrill@Tim Windt, @Fantasy, @DGremlin, @Djurovski, @MNie, @Bogatyr, @ElMarcos, @Daniell, @La Pulga, @Tim', @Al Veni, @delichris, @Marius

Als je aan deze lijst toegevoegd wilt worden of juist van afgehaald laat het mij weten

Bedankt voor jullie reacties @DGremlin,@MNie, @Marius, @delichris, @Djurovski en @ElMarcos! Dit is inderdaad het moment dat ik ongeveer aan de titel mag gaan denken, de voorsprong is opeens wel erg gegroeid en ook in de topduels ben ik ongeslagen gebleven. Maar goed, we zijn nog niet eens halverwege dus er kan nog veel gebeuren. Vandaag slechts 1 competitieduel, daarnaast wel de afsluiting van het hoofdtoernooi van de CL en de halve finale van de Allianz Cup. Daarnaast als kers op de taart wat transfernieuws, veel plezier!

108a.png.ed1a8a9d5b583ce58ab68c84b559c800.png

108b.thumb.png.8e60690321f494660636e0994e521c5d.png

Geplaatst

Voor de toekomst lijk je ook gebakken te zitten als je nog een Golden Boy-winnaar achter de hand hebt. Benfica mag weer eens de wonden likken, lekker gedaan man!

Edit: Weer een nieuwe update, eentje met alleen maar goed nieuws. Wat heerlijk om de vijfde plek gepakt te hebben, erg netjes.

bewerkt door Tim'

Geplaatst

In eigen land toren je ver boven de rest uit.

Knap dat je in de CL ook rechtstreeks door mag.

Geplaatst

Gelukkig wist je de winst tegen die Polen over de streep te trekken want dat levert je toch maar even een top-8 plek op! Met de verkoop van Dedic haal je de jackpot binnen, maar hopelijk blijkt hij ook wel vervangbaar.

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor jullie reacties @DGremlin,@MNie, @Marius, @delichris, @Djurovski en @Tim'! Porto nadert inderdaad de landstitel met rasse streden maar het er kan nog veel gebeuren. Ik kan mij nog een seizoen herinneren waarin Benfica 10+ punten voorsprong had om uiteindelijk maar 1 puntje over te houden. Maar het ziet er inderdaad goed uit. Wat betreft de Cléber, hij liep uit zijn contract bij São Paolo. Ik hou er niet zo van om regens te halen die ik niet nodig heb, ik vind het namelijk niet erg realistisch dat iemand met zo'n potentieel gaat tekenen bij Porto terwijl hij 0 uitzicht op het eerste heeft. Maar omdat hij transfervrij was vond ik het kunnen. Gevolg is dat hij in Porto B het tweede niveau aan flarden schoot en dus wilde ik hem dit seizoen graag verhuren. Maar ik ben zeker van plan hem ooit bij de selectie te halen. Dedic is zeker vervangbaar, hij speelde de laatste weken al minder omdat ik met João Sousa een in potentie veel betere linksback heb gevonden een jaar geleden. Dus toen hij weg wilde was een en een twee en heb ik snel weer ergens een back-up vandaan gehaald om het aantal linksbacks binnen de club op peil te houden. Dan heb ik nu weer de belangrijkste punten behandeld en kunnen we door naar de update van vandaag. Hierin vier competitieduels op het programma met als hoogtepunt de thuiswedstrijd tegen Benfica, veel plezier!

109.png.b04a6bdcfc4d8ba39da569295dba0a9b.png

Geplaatst

Ik ga gewoon lekker de eerste zijn.. gefeliciteerd met de titel :classic_ninja: kan niet meer misgaan al had een overwinning op benfica nog meer zekerheid gegeven

Geplaatst

De titel lijkt al zo goed als binnen. Europees heb je het geweldig gedaan. Dit kan weleens een heel mooi seizoen worden!

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor jullie reacties @DGremlin,@MNie,  @delichris en @ElMarcos! De titel kan in theorie zeker nog misgaan maar in de praktijk heb ik er wel een heel goed gevoel over moet ik zeggen. Dit is het eerste jaar dat we nationaal volledig domineren, hopelijk gaat dat zich doorzetten en kunnen we in Europa potten breken. Voor dat laatste moeten jullie nog een dag geduld hebben, dat is iets voor morgen. Vandaag 3 competitieduels en het heenduel van de halve finale van de beker, veel plezier!

110.png.fe4b5c9acda755334d3ca50f72278fc7.png

Geplaatst

Zo waar nog eens puntenverlies te noteren, maar niet dat het heel veel uitmaakt natuurlijk. Je stevent af op de titel! De CL loting mag terecht zwaar genoemd worden.