Gert Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Benieuwd hoe Tanya eruit ziet in de remake Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 @La Pulga Renegade-X is gemaakt door wat fanatieke fans, dus geen echte remake van de uitgever zelf. Ik speel zelf het origineel online, maar geen enkele server speelt nog zonder wat aanpassingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 augustus 2022 Auteur Share Geplaatst 31 augustus 2022 5 minuten geleden zei FMNOOB: @La Pulga Renegade-X is gemaakt door wat fanatieke fans, dus geen echte remake van de uitgever zelf. Ik speel zelf het origineel online, maar geen enkele server speelt nog zonder wat aanpassingen. Spelen er dan nog wel wat mensen? Heb het vroeger wel eens een paar keer opgestart, was best leuk inderdaad. O ja ook nog een klassier op de Xbox, XIII. Heb hem laatst opnieuw gekocht voor de PS4, nou al me jeugdherinneringen naar de tyves. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 2 minuten geleden zei La Pulga: Spelen er dan nog wel wat mensen? Heb het vroeger wel eens een paar keer opgestart, was best leuk inderdaad. In het weekend soms nog 100 tot 200 man, maar wel verspreidt over meerdere servers en mods, zoals Ren-X. Je moet wel spelen op het moment dat men in de VS online komt, want overdag in Europa zijn de servers vaak leeg. Wel veel lag op de servers, maar dat kan ook niet anders met een zeer kleine wereldwijde groep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 augustus 2022 Auteur Share Geplaatst 31 augustus 2022 2 minuten geleden zei FMNOOB: In het weekend soms nog 100 tot 200 man, maar wel verspreidt over meerdere servers en mods, zoals Ren-X. Je moet wel spelen op het moment dat men in de VS online komt, want overdag in Europa zijn de servers vaak leeg. Wel veel lag op de servers, maar dat kan ook niet anders met een zeer kleine wereldwijde groep. Lijkt me dan niet echt fijn gamen, heb wel alle C & C op origin staan dus ga het wellicht eens een kans geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Niet super Old School trouwens, maar heb een paar maanden geleden GTA IV gekocht voor op de PC. Gewoon puur om de story weer opnieuw te beleven, was destijds best jong waardoor er veel langs me heen vloog en ook veel ben vergeten. Wat een geweldig spel en verhaal is dat eigenlijk voor die tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 2 minuten geleden zei LouisPSV: Niet super Old School trouwens, maar heb een paar maanden geleden GTA IV gekocht voor op de PC. Gewoon puur om de story weer opnieuw te beleven, was destijds best jong waardoor er veel langs me heen vloog en ook veel ben vergeten. Wat een geweldig spel en verhaal is dat eigenlijk voor die tijd. Hoelang duurt dat installeren op de PC? Op de Ps4 echt uren weet ik nog. Echt ongekend hoe dat kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 1 minuut geleden zei Gert: Hoelang duurt dat installeren op de PC? Op de Ps4 echt uren weet ik nog. Echt ongekend hoe dat kan. Hangt echt van je internet snelheid af. Bij mij ging dat binnen 40 minuten vgm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 (bewerkt) Oldschool games voor mij: Warcraft II wat een game, geniaal! 1995 kwam ie uit op MS dos. Veel oldschool-er wordt het niet. Warcraft III beetje gespeeld, was minder en WOW nooit aan begonnen uit zelf bescherming Age of Empires I Leuk /tof Command and Conquer Games en Red Alert 1 en 2 (heerlijk zelfs vorig jaar nog wel eens online gespeeld maar krijg altijd klop/pak slaag, vooral leuk netwerk met vrienden en familie) De Need for Speed Games, Total Annihalation , Heroes of Might and Magic(dit jaar gekocht, is echt pittig, weer eens mee verder) En wel meer nog, even nu helaas vergeten ben EDIT: Voor wie wil: https://playclassic.games/games/real-time-strategy-dos-games-online/play-warcraft-ii-tides-darkness-online/play/ Kan je gewoon gratis /legaal en online of offline spelen, geweldig. Net eerste twee /drie missies voltooid van single player campagne 31 augustus 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 1 september 2022 Share Geplaatst 1 september 2022 Eerste games waren op een NES die we hadden overgekocht van mijn neef. Dus mario 1 tem 3 + het oranje pistool voor duck hunt. Maar ook nog andere zoals zelda en ducktales. Nadien ook een playstation gekregen van iemand toen de PS2 uitkwam. Daar had ik niet zoveel games voor, daar is vooral Civ 2 me bijgebleven. Eerste echte pcgame was Anno 1602. Dan een paar management games zoals cycling manager en FM afgeleiden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 september 2022 Share Geplaatst 1 september 2022 Als kind A-2 racer 4 helemaal stuk gespeeld op de computer. Nu ik die naam lees in dit topic kom ik er pas achter dat A2-racer slaat op de snelweg. Heeft twintig jaar geduurd voordat het kwartje is gevallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 september 2022 Share Geplaatst 1 september 2022 3 uur geleden zei AntiChrist7: Eerste games waren op een NES die we hadden overgekocht van mijn neef. Dus mario 1 tem 3 + het oranje pistool voor duck hunt. Maar ook nog andere zoals zelda en ducktales. Nadien ook een playstation gekregen van iemand toen de PS2 uitkwam. Daar had ik niet zoveel games voor, daar is vooral Civ 2 me bijgebleven. Eerste echte pcgame was Anno 1602. Dan een paar management games zoals cycling manager en FM afgeleiden. Ducktales was echt geweldig op de NES. Ik had toen met koninginnendag al mijn gi joe's verkocht en kon toen diezelfde avond een nieuwe NES game kopen en kocht toen Ducktales. Geen sec spijt van gehad. Ik heb mijn oude NES overigens nog gewoon hier in de kast staan. Misschien leuk om zo ff foto's van te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 september 2022 Share Geplaatst 1 september 2022 Moet wel ff stoffen nog oeps Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 1 september 2022 Share Geplaatst 1 september 2022 Roller Coaster Tycoon (vooral 1 en 2) Die speel ik nu ook nog in de OpenRCT2 variant. Heb ook FIFA 2002 stukgemaakt, maar goed, toen was ik 10 a 11 wat wil je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 2 september 2022 Share Geplaatst 2 september 2022 Op 1-9-2022 om 13:32 zei Gert: Moet wel ff stoffen nog oeps Leuk! Heb je ook games nog? Het meeste zit nog in een verhuisdoos, maar heb hier ook een beetje liggen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 september 2022 Share Geplaatst 2 september 2022 3 uur geleden zei neva: Leuk! Heb je ook games nog? Het meeste zit nog in een verhuisdoos, maar heb hier ook een beetje liggen.. Yes superstar soccer huurde ik vaak bij de videotheek toen ik een snes had, tof. Kon je volgens mij zelf namen veranderen van spelers. Hier wat games 😉 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 3 september 2022 Share Geplaatst 3 september 2022 11 uur geleden zei Gert: Yes superstar soccer huurde ik vaak bij de videotheek toen ik een snes had, tof. Kon je volgens mij zelf namen veranderen van spelers. Hier wat games 😉 Ha, die onderste, Donald Duck, had ik ook op de SEGA. Mooie tijden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 september 2022 Auteur Share Geplaatst 4 september 2022 Hier op de Steam Deck aan Scarface begonnen. Wat een spel is dat zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 Op 4-9-2022 om 13:22 zei La Pulga: Hier op de Steam Deck aan Scarface begonnen. Wat een spel is dat zeg Uh hoe en waar kan ik dat spelen Had hem op de x box maar die verkocht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 oktober 2022 Auteur Share Geplaatst 2 oktober 2022 13 uur geleden zei Djurovski: Uh hoe en waar kan ik dat spelen Had hem op de x box maar die verkocht Je kan een emulator downloaden en ik zal je een PM sturen met een linkje van de games aangezien dat hier niet mag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten