Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Old school games

La Pulga

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei FMNOOB:

@La Pulga Renegade-X is gemaakt door wat fanatieke fans, dus geen echte remake van de uitgever zelf. Ik speel zelf het origineel online, maar geen enkele server speelt nog zonder wat aanpassingen.

Spelen er dan nog wel wat mensen? Heb het vroeger wel eens een paar keer opgestart, was best leuk inderdaad.

O ja ook nog een klassier op de Xbox, XIII. Heb hem laatst opnieuw gekocht voor de PS4, nou al me jeugdherinneringen naar de tyves.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei La Pulga:

Spelen er dan nog wel wat mensen? Heb het vroeger wel eens een paar keer opgestart, was best leuk inderdaad.

In het weekend soms nog 100 tot 200 man, maar wel verspreidt over meerdere servers en mods, zoals Ren-X. Je moet wel spelen op het moment dat men in de VS online komt, want overdag in Europa zijn de servers vaak leeg. Wel veel lag op de servers, maar dat kan ook niet anders met een zeer kleine wereldwijde groep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei FMNOOB:

In het weekend soms nog 100 tot 200 man, maar wel verspreidt over meerdere servers en mods, zoals Ren-X. Je moet wel spelen op het moment dat men in de VS online komt, want overdag in Europa zijn de servers vaak leeg. Wel veel lag op de servers, maar dat kan ook niet anders met een zeer kleine wereldwijde groep.

Lijkt me dan niet echt fijn gamen, heb wel alle C & C op origin staan dus ga het wellicht eens een kans geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet super Old School trouwens, maar heb een paar maanden geleden GTA IV gekocht voor op de PC. Gewoon puur om de story weer opnieuw te beleven, was destijds best jong waardoor er veel langs me heen vloog en ook veel ben vergeten. Wat een geweldig spel en verhaal is dat eigenlijk voor die tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei LouisPSV:

Niet super Old School trouwens, maar heb een paar maanden geleden GTA IV gekocht voor op de PC. Gewoon puur om de story weer opnieuw te beleven, was destijds best jong waardoor er veel langs me heen vloog en ook veel ben vergeten. Wat een geweldig spel en verhaal is dat eigenlijk voor die tijd.

Hoelang duurt dat installeren op de PC?

Op de Ps4 echt uren weet ik nog. Echt ongekend hoe dat kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oldschool games voor mij:

Warcraft II wat een game, geniaal!

1995 kwam ie uit op MS dos. Veel oldschool-er wordt het niet. Warcraft III beetje gespeeld, was minder en WOW nooit aan begonnen uit zelf bescherming

Age of Empires I

Leuk /tof

Command and Conquer Games en Red Alert 1 en 2 (heerlijk zelfs vorig jaar nog wel eens online gespeeld maar krijg altijd klop/pak slaag, vooral leuk netwerk met vrienden en familie)

De Need for Speed Games, Total Annihalation , Heroes of Might and Magic(dit jaar gekocht, is echt pittig, weer eens mee verder)

En wel meer nog, even nu helaas vergeten ben

EDIT:

Voor wie wil:

https://playclassic.games/games/real-time-strategy-dos-games-online/play-warcraft-ii-tides-darkness-online/play/

Kan je gewoon gratis /legaal en online of offline spelen, geweldig. Net eerste twee /drie missies voltooid van single player campagne

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste games waren op een NES die we hadden overgekocht van mijn neef. Dus mario 1 tem 3 + het oranje pistool voor duck hunt. Maar ook nog andere zoals zelda en ducktales. Nadien ook een playstation gekregen van iemand toen de PS2 uitkwam. Daar had ik niet zoveel games voor, daar is vooral Civ 2 me bijgebleven.

Eerste echte pcgame was Anno 1602. Dan een paar management games zoals cycling manager en FM afgeleiden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei AntiChrist7:

Eerste games waren op een NES die we hadden overgekocht van mijn neef. Dus mario 1 tem 3 + het oranje pistool voor duck hunt. Maar ook nog andere zoals zelda en ducktales. Nadien ook een playstation gekregen van iemand toen de PS2 uitkwam. Daar had ik niet zoveel games voor, daar is vooral Civ 2 me bijgebleven.

Eerste echte pcgame was Anno 1602. Dan een paar management games zoals cycling manager en FM afgeleiden.

Ducktales was echt geweldig op de NES. Ik had toen met koninginnendag al mijn gi joe's verkocht en kon toen diezelfde avond een nieuwe NES game kopen en kocht toen Ducktales. Geen sec spijt van gehad. Ik heb mijn oude NES overigens nog gewoon hier in de kast staan. Misschien leuk om zo ff foto's van te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei neva:

Leuk! Heb je ook games nog? Het meeste zit nog in een verhuisdoos, maar heb hier ook een beetje liggen..

20220902_180957.thumb.jpg.6a83fc96fc970d82e228857f826189cf.jpg

Yes superstar soccer huurde ik vaak bij de videotheek toen ik een snes had, tof. Kon je volgens mij zelf namen veranderen van spelers. 

20220901_132739.jpg.cc2b68fba56fb8bcf4d7a29626aa753b.jpg

Hier wat games 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites