Miz Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 Klopt wat je zegt. Het heeft zeker ook met kwaliteit achterin te maken. Maar om de een of andere weiger ik te geloven dat Hoedt die kwaliteiten mist. De discipline om zijn taken uit te voeren da's wat anders... En Murillo, tja. Die heeft het volgens mij gewoon niet. Prima buitenspeler, maar verdedigend dik onvoldoende. Al was er gisteren volgens mij ook gewoon geen alternatief voor Hoedt of Murillo gezien de blessures van Debast en Delcroix. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 november 2022 Share Geplaatst 4 november 2022 Basaksehir en Sivasspor beide als eerste door. Knappe prestatie, Basaksehir boven Fiorentina geëindigd. Sivas boven Slavia Praag en Cluj. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 4 november 2022 Share Geplaatst 4 november 2022 Awans jest nasz! Hopen op een toffe loting. Misschien dat ik dan gwn een weekendje Rome pak oid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 4 november 2022 Share Geplaatst 4 november 2022 Anderlecht heeft het zich gisteren toch weer onnodig erg moeilijk gemaakt zeg. Die tweede helft deed echt pijn aan de ogen. Silkeborg was duidelijk de mindere en stond met een man minder, maar domineerde de gehele tweede helft. Totaal geen druk op de bal.. als je zoveel tijd aan de bal krijgt, kan zelfs een kleuter er vlot tussendoor voetballen natuurlijk. Maar om positief te eindigen, onthouden we maar dat we nog met 4 Belgische teams in Europa actief zijn na nieuwjaar! Voor de coëfficiënt hebben we ook een schitterende zaak gedaan op die manier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 16 februari 2023 Auteur Share Geplaatst 16 februari 2023 Vandaag op het programma: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 16 februari 2023 Share Geplaatst 16 februari 2023 Geen echte kraker in deze ronde, had dat ook niet verwacht. Het wordt pas echt interessant als voornamelijk West Ham en Villarreal erbij komen. Samen met Lazio lijken me dat de favorieten voor eindwinst. Voor AZ kan het ook nog een interessant seizoen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 16 februari 2023 Share Geplaatst 16 februari 2023 Het deelnemersveld is relatief zwak dit jaar. Villarreal en Lazio zullen - mits Lazio het nu wél serieus gaat nemen - vechten om de titel lijkt me. West Ham weet haar Europese kansen namelijk toch altijd te vergooien. Zie Trabzonspor het ook nog wel een eindje redden, die zijn thuis erg sterk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 16 februari 2023 Share Geplaatst 16 februari 2023 AA Gent niet te vergeten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 16 februari 2023 Auteur Share Geplaatst 16 februari 2023 1 minuut geleden zei Aaron21: AA Gent niet te vergeten! Ze zullen wel eens van een koude kermis kunnen thuiskomen tegen Karabagh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 16 februari 2023 Share Geplaatst 16 februari 2023 1 uur geleden zei Bogatyr: Ze zullen wel eens van een koude kermis kunnen thuiskomen tegen Karabagh. Wellicht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 16 februari 2023 Share Geplaatst 16 februari 2023 (bewerkt) Qarabag wint van Gent. Dat was 3x niks tegen Djurgardens en vond Qarabag tegen Poznan prima. Niet aanwezig bij Poznan - Bodo helaas deze 2 weken. Hopen op doorgaan en dan een pot tegen Basel ofzo. 16 februari 2023 bewerkt door Zawisza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 17 februari 2023 Share Geplaatst 17 februari 2023 Gruwelijk mooi x4kt04fz1mia1.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 17 februari 2023 Share Geplaatst 17 februari 2023 0-0 is een mooie uitgangspositie. Thuis 1x vies counteren en we zijn er Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 februari 2023 Share Geplaatst 20 februari 2023 Op 17-2-2023 om 05:51 zei Beppu: Gruwelijk mooi x4kt04fz1mia1.mp4 Kippenvel.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 februari 2023 Auteur Share Geplaatst 23 februari 2023 Mooi hoor die keeper van Anderlecht stopt de eerste drie penalty's. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 Nog een paar minuutjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 Weinig ploegen waarvan AZ hoeft te verliezen denk ik. Wel even Lazio ontlopen komende ronde uiteraard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 1 minuut geleden zei 007mark: Weinig ploegen waarvan AZ hoeft te verliezen denk ik. Wel even Lazio ontlopen komende ronde uiteraard. Hopelijk tegen Gent. Leuke affiche en dan ga ik kijken. West ham en villarreal mogen ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 2 minuten geleden zei Aaron21: Hopelijk tegen Gent. Leuke affiche en dan ga ik kijken. West ham en villarreal mogen ook. West Ham en Villareal kunnen dus niet he, komende ronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 Zojuist zei 007mark: West Ham en Villareal kunnen dus niet he, komende ronde. Voor Gent wel. Ik woon in Gent en niet in Alkmaar.🤭 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 februari 2023 Share Geplaatst 23 februari 2023 14 minuten geleden zei Aaron21: Voor Gent wel. Ik woon in Gent en niet in Alkmaar.🤭 Ah, snap hem nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 24 februari 2023 Share Geplaatst 24 februari 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 24 februari 2023 Share Geplaatst 24 februari 2023 Helaas een zware loting voor AZ, had op wat makkelijkers gehoopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 24 februari 2023 Share Geplaatst 24 februari 2023 33 minuten geleden zei Tim': Helaas een zware loting voor AZ, had op wat makkelijkers gehoopt. Had op Gent tegen AZ gehoopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 26 februari 2023 Share Geplaatst 26 februari 2023 Kaartjes Djurgardens thuis binnen. Hej Kolejorz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten