Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

UEFA Conference League

Bogatyr

Aanbevolen berichten

Klopt wat je zegt. Het heeft zeker ook met kwaliteit achterin te maken. Maar om de een of andere weiger ik te geloven dat Hoedt die kwaliteiten mist. De discipline om zijn taken uit te voeren da's wat anders... En Murillo, tja. Die heeft het volgens mij gewoon niet. Prima buitenspeler, maar verdedigend dik onvoldoende. 

Al was er gisteren volgens mij ook gewoon geen alternatief voor Hoedt of Murillo gezien de blessures van Debast en Delcroix.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 373
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Anderlecht heeft het zich gisteren toch weer onnodig erg moeilijk gemaakt zeg.

Die tweede helft deed echt pijn aan de ogen.

Silkeborg was duidelijk de mindere en stond met een man minder, maar domineerde de gehele tweede helft.

Totaal geen druk op de bal.. als je zoveel tijd aan de bal krijgt, kan zelfs een kleuter er vlot tussendoor voetballen natuurlijk.

Maar om positief te eindigen, onthouden we maar dat we nog met 4 Belgische teams in Europa actief zijn na nieuwjaar! Voor de coëfficiënt hebben we ook een schitterende zaak gedaan op die manier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen echte kraker in deze ronde, had dat ook niet verwacht. Het wordt pas echt interessant als voornamelijk West Ham en Villarreal erbij komen. Samen met Lazio lijken me dat de favorieten voor eindwinst. Voor AZ kan het ook nog een interessant seizoen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het deelnemersveld is relatief zwak dit jaar. Villarreal en Lazio zullen - mits Lazio het nu wél serieus gaat nemen - vechten om de titel lijkt me. West Ham weet haar Europese kansen namelijk toch altijd te vergooien. Zie Trabzonspor het ook nog wel een eindje redden, die zijn thuis erg sterk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites