Bogatyr Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 (bewerkt) Een nieuw Europees seizoen in de UEFA Conference League! De tweede editie van de UEFA Europa Conference League begint op 14 juni 2022 en loopt tot de finale in Praag op 7 juni 2023. Houd er rekening mee dat sommige data voorlopig zijn en kunnen worden gewijzigd. Programma Europa Conference League 2022/23 Wanneer zijn de kwalificatierondes van de Europa Conference League? Eerste voorronde: 7 & 14 juli 2022 Tweede voorronde: 21 & 28 juli 2022 Derde voorronde: 4 & 11 augustus 2022 Play-offs: 18 & 25 augustus 2022 Wanneer begint de groepsfase van de Europa Conference League? Speeldag 1: 8 september 2022 Speeldag 2: 15 september 2022 Speeldag 3: 6 oktober 2022 Speeldag 4: 13 oktober 2022 Speeldag 5: 27 oktober 2022 Speeldag 6: 3 november 2022 Wanneer is de knock-outfase van de Europa Conference League? Knock-out ronde play-offs: 16 & 23 februari 2023 Ronde van 16: 9 & 16 maart 2023 Kwartfinales: 13 & 20 april 2023 Halve finales: 11 & 18 mei 2023 Finale: 7 juni 2023 Wedstrijden worden over het algemeen gespeeld op donderdag (behalve de finale) en in principe gelijk verdeeld over twee tijdvakken: 18:45 CET en 21:00 CET. Waar is de finale van de Europa Conference League in 2023? De finale van 2023 vindt plaats in de Eden Arena in Praag, Tsjechië. De thuisbasis van Slavia Praha, de compacte locatie die eerder de UEFA Super Cup 2013 en de U21 EURO- finale van 2015 organiseerde. Vorig jaar won AS Roma de trofee ten koste van Feyenoord. 21 juli 2022 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 Antwerp in eigen huis 0-0 tegen de nummer twee van Kosovo... En die zag jij als titelfavoriet? @Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 21 juli 2022 4 minuten geleden zei RubenS2: Antwerp in eigen huis 0-0 tegen de nummer twee van Kosovo... En die zag jij als titelfavoriet? @Bogatyr @RubenS2 relax. We zijn net 1 match ver in het seizoen je weet zelf dat dingen snel kunnen keren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 2 minuten geleden zei Bogatyr: @RubenS2 relax. We zijn net 1 match ver in het seizoen je weet zelf dat dingen snel kunnen keren. Vorig jaar deed Feyenoord hetzelfde. Haalde de finale van dat toernooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 21 juli 2022 1 minuut geleden zei himan: Vorig jaar deed Feyenoord hetzelfde. Haalde de finale van dat toernooi. Laten we voor het Belgisch voetbal hopen op een zelfde scenario. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 Onzintoernooi dit, begrijp niet dat mensen dit als prijs zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 21 juli 2022 Waarom is dit een onzin tornooi? Het is juist een platform voor kleinere clubs om eens iets te behalen. 1. Een kans voor een moment van glorie voor kleinere clubs. 2. Meer landen vertegenwoordigd in een Europees tornooi. 3. Elke club krijgt centjes voor het kwalificeren voor de Conference League. Nu is drie miljoen niet zoveel voor Roma of een club als Tottenham. Maar voor kleinere clubs kan dit wel heel welkom zijn. Ik kijk het met plezier. Zo leer je ook eens leukere clubs en toffe spelers kennen uit het buitenland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 Happen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 Hoop echt voor Van Bommel dat hij er volgende week uitvliegt. En voor Overmars eigenlijk ook. Eng duo bij elkaar. Deze post zal dus wel enorm backfiren en leiden tot een goede reeks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 56 minuten geleden zei Bogatyr: Waarom is dit een onzin tornooi? Het is juist een platform voor kleinere clubs om eens iets te behalen. 1. Een kans voor een moment van glorie voor kleinere clubs. 2. Meer landen vertegenwoordigd in een Europees tornooi. 3. Elke club krijgt centjes voor het kwalificeren voor de Conference League. Nu is drie miljoen niet zoveel voor Roma of een club als Tottenham. Maar voor kleinere clubs kan dit wel heel welkom zijn. Ik kijk het met plezier. Zo leer je ook eens leukere clubs en toffe spelers kennen uit het buitenland. het clowntje man. Hij deed gewoon mijn post na toen ik dit zei over Feyenoord in de finale. Wel echt een leuk toernooi dit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 22 juli 2022 10 uur geleden zei La Pulga: het clowntje man. Hij deed gewoon mijn post na toen ik dit zei over Feyenoord in de finale. Wel echt een leuk toernooi dit! Die smileys komen er niet door bij mij soms. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 juli 2022 Share Geplaatst 22 juli 2022 Ik denk doe speciaal eens een smiley zodat iedereen de zelfspot ziet, maar dan nog komt het niet door Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 22 juli 2022 3 minuten geleden zei PJHoutman: Ik denk doe speciaal eens een smiley zodat iedereen de zelfspot ziet, maar dan nog komt het niet door Mijn excuses, misschien omdat ik op mijn gsm zit dat het soms niet door komt? Geen idee, maar zie het probleem vaker opduiken bij andere leden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 22 juli 2022 Share Geplaatst 22 juli 2022 1 uur geleden zei Bogatyr: Mijn excuses, misschien omdat ik op mijn gsm zit dat het soms niet door komt? Geen idee, maar zie het probleem vaker opduiken bij andere leden. De smileys verdwijnen ook bij je quotes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 26 juli 2022 Share Geplaatst 26 juli 2022 Leukste toernooi van Europa. Clubs met echte fans i.p.v. clubs als Real Madrid met alleen maar toeristen op de tribune. Grimmige wedstrijden in het oostblok, mooi man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 26 juli 2022 Share Geplaatst 26 juli 2022 34 minuten geleden zei Zawisza: Leukste toernooi van Europa. Clubs met echte fans i.p.v. clubs als Real Madrid met alleen maar toeristen op de tribune. Grimmige wedstrijden in het oostblok, mooi man Ieder zijn smaak. Vermoedelijk voor de fans van clubs die minder frequent Europees spelen of er vaak snel(ler) uitliggen een absolute toevoeging aan de kalender. Voor mij, als neutrale kijker, voegt het toch wat weinig toe. Heb vorig seizoen geprobeerd wat van de duels van Feyenoord te kijken, omdat ze nu eenmaal een Nederlandse club waren die verder kwamen. Maar toch niet echt genoten van die twee confrontaties met Marseille. Vond het niveau niet geweldig, om het netjes te zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 26 juli 2022 Share Geplaatst 26 juli 2022 28 minuten geleden zei ElMarcos: Ieder zijn smaak. Vermoedelijk voor de fans van clubs die minder frequent Europees spelen of er vaak snel(ler) uitliggen een absolute toevoeging aan de kalender. Voor mij, als neutrale kijker, voegt het toch wat weinig toe. Heb vorig seizoen geprobeerd wat van de duels van Feyenoord te kijken, omdat ze nu eenmaal een Nederlandse club waren die verder kwamen. Maar toch niet echt genoten van die twee confrontaties met Marseille. Vond het niveau niet geweldig, om het netjes te zeggen. Voetbal is idd niet om aan te zien, maar de sfeer eromheen is imo veel meer "voetbal" dan een gemiddelde wedstrijd in de CL. Zijn vaak clubs met supporters die er ook bij tegenslagen staan en dat spreekt mij dan weer meer aan. Maar goed het voetbal in Polen is ook niet om aan te zien, dus viel bij mij te voorspellen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 27 juli 2022 Ondertussen een clubje uit de Faroer eilanden dat weer wint in de voorronde. Als ze het halen mag je een verplaatsing maken naar hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 27 juli 2022 Share Geplaatst 27 juli 2022 53 minuten geleden zei Bogatyr: Ondertussen een clubje uit de Faroer eilanden dat weer wint in de voorronde. Als ze het halen mag je een verplaatsing maken naar hier. Bedoel je B36? Die spelen vanavond in de 2e kwalificatieronde tegen Tre Fiori (San Marino) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 28 juli 2022 8 uur geleden zei Thomassje123: Bedoel je B36? Die spelen vanavond in de 2e kwalificatieronde tegen Tre Fiori (San Marino) Neen, KI Klaksvik. Die gisteren gespeeld hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 28 juli 2022 Share Geplaatst 28 juli 2022 37 minuten geleden zei Bogatyr: Neen, KI Klaksvik. Die gisteren gespeeld hebben. Ah oke, Vanavond is het Tre Fiori (San Marino) - B36 (Faroer Eilanden). B36 won thuis 1-0 en de return is nu in San Marino. Dan krijgen we of 2 clubs uit de Faroer Eilanden of 1 club uit San Marino in de 3e kwalificatieronde. Dat heeft ook wel zo zijn charme Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADG-Vincent Geplaatst 28 juli 2022 Share Geplaatst 28 juli 2022 Zou toch wel bijzonder zijn dat een club uit San Marino zelfs doorgaat naar de 3e kwali ronde :-o Vond het al bijzonder dat er eentje doorging naar de 2 kwali ronde xD (Volg het San Marinese voetbal behoorlijk sinds ik 2 edities geleden een lange FM carriere daar had met Cosmos :D) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 28 juli 2022 Share Geplaatst 28 juli 2022 (bewerkt) @ADG-Vincent In de Faroer Eilanden werd het maar 1-0 dus het kan. Ik houd die wedstrijd in de gaten vanavond dus ik laat het wel weten straks Tre fiori schakelde jeunesse esch uit Luxemburg vrij overtuigend uit. Andy Selva is nu de trainer van Tre Fiori Overigens heb ik nu een save met Folgore Falciano lopen die al vrij ver gevorderd is op zijn zachts gezegd 28 juli 2022 bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 juli 2022 Share Geplaatst 28 juli 2022 Dit zijn de potjes dat ik vandaag ga volgen, zien er allemaal erg goed uit. Netanya heeft uit 1-1 tegen Basaksehir gespeeld en Hapoel Beer Sheva en Maccabi zijn eigenlijk al zo goed als door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADG-Vincent Geplaatst 28 juli 2022 Share Geplaatst 28 juli 2022 44 minuten geleden zei Thomassje123: @ADG-Vincent In de Faroer Eilanden werd het maar 1-0 dus het kan. Ik houd die wedstrijd in de gaten vanavond dus ik laat het wel weten straks Tre fiori schakelde jeunesse esch uit Luxemburg vrij overtuigend uit. Andy Selva is nu de trainer van Tre Fiori Overigens heb ik nu een save met Folgore Falciano lopen die al vrij ver gevorderd is op zijn zachts gezegd Weet dat jij een save daarmee hebt Je novelle volg ik met grote belangstelling (I know, geen reactie gegeven daarin :P) Je haalt prachtige resultaten ondanks je strubbelingen qua andere San Marinese clubs die niet echt lekker mee groeien. Hopen vanavond op een stuntje in de ECL van Tre Fiori ^^ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten